MuscleMeat

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
I love muscle pain mossad ;)

Drop/super en giant sets bevallen zeer zeker critmonster :thumb:
 
haha, lekker zieke training gap! Als je zo blijft doorgaan kan je "koekie" wel voor je nick wegkrassen, blijft er alleen monster over, :D
lekekre pull down's en machine rows man! Je mag trots zijn op jezelf
 
bench en rows altijd lekker om samen te doen :thumb:
 
Jammergenoeg kan ik de antagonisten niet tegelijk trainen (borst-rug)... apparatuur van de rug staat namelijk beneden en voor de borst (bench-dumbbells en bankjes) staan boven :(
 
Jammergenoeg kan ik de antagonisten niet tegelijk trainen (borst-rug)... apparatuur van de rug staat namelijk beneden en voor de borst (bench-dumbbells en bankjes) staan boven :(
All you need is a barbell ;)
 
Vijrdag 29-05-09

Lekker getraind...
Pussy weights maar mijn uitvoering is altijd 100% strict. Cheaten is dus uit den boze.
65 min. bezig geweest...

Dumbbell Side raisesin superset metReverse fly machine
10x6 - 10x20
75 sec rust...
10x7 - 10x25
75 sec rust...
10x7 - 10x30
75 sec rust...
10x7 - 10x35

Dumbbell Press shoulder *rugleuning bijna recht
dropset tot fail
10x16
4x12
6x9
90 sec rust...
10x12
6x7
8x4 ---> schandalig helemaal kapot :D

Barbell Shrugs *2 sec aanspannen bovenin
10x40
10x60
10x65
10x65

EZ-Bar lying tricep extension
10x15
10x15
8x17,5
8x17,5

Bent over cable extension in superset metTricep rope pushdown
10x25 - 10x15
75 sec rust...
10x25 - 10x15
75 sec rust...
10x25 - 10x17,5
75 sec rust...
10x25 - 10x17,5

Kuiten en Buik

Seated calf raises
10x15
10x15
25x20
20x25
20x25

Standing rope crunch
dropset
20x25
16x20
10x15
7x10

Voeding tot nu toe (leuk om een keertje te vermelden)
1
Groot bord havermout (zo'n 100-120gram)
maatschep whey (20gram)
2 eieren
1 appel
3 omega 3visolie caps

2
3 volle handen gemengde noten (zo'n 100gram)
½ bak kwark

3
Groot bord havermout (zo'n 100-120gram)
maatschep whey (20gram)
handje rozijnen

Trainen

4
Post workout:
30gr dextrose
1,5 maatschep whey isolate

5
kommetje havermout (50gram?)
1 banaan
eetlepel aarbei jam

6
2 borden basmatti rijst (75-100gram?)
2 stukken gegrilde kipfilet (200gram?)
Sperziebonen (paar flinke scheppen)
klein handje caswehnoten
1 eetlepel olijfolie

7 (heb ik nog in de planning voor vanavond)
een stuk gegrilde kipfilet (100-150gram)
250gr kwark
handje noten (+/- 50gram I guess)

PS: ik gebruik per dag ongeveer 70gr whey vanille (incl p-workout) lijkt dus veel, is het niet... En daarbij het smaakt goed bij de havermout :meal:


Fijn weekend dames!! ;)
 
Zo die dropset met die dumbbell press ziet er goed uit koekie sowieso de hele training. Maar die ging echt tot het gaatje?

Je bent echt op de goede weg om brute gains op dat lichaam van je te plakken. Nu nog even goed vreten.

Je eet overigens wel heel weinig aan eiwitten uit voedsel in de ochtend en de middag. Waar zijn de onsjes kip en blikjes tonijn met brood?

Goed weekend
 
Yo Mossad,

Eigenlijk zijn al mijn dropsets wel tot het uiterste. Echter ervaar ik press oefeningen heel anders met een dropset -drukken tot de halter/dumbbell niet meer omhoog komt- noem ik fail.
Bij een dropset met een cable of een machine ga ik ook wel tot het uiterste, maar dat is toch anders... you understand me? :thumb:


Wat die voeding betreft. Ik eet om de 2,5-3 uur. Met mijn totale inname aan eiwitten zit ik al voor meer dan 3x over mijn vvm gok ik. Brood ja niks mis mee alleen Havermout of Brinta zijn veel betere bronnen voor koohlydraten en vind ze ook wat smakelijker.

Ik zou 'smorgens nog wel een blinkje tonijn weg kunnen rammen, maar ik ga al over mijn nek als ik vis ruik... vandaar dat ik per dag 3 stukken kipfilet eet uit de oven :thumb: Mischien heb jij nog een idee? Extra eieren? (alleen het wit)? Maar dat wordt nogal duur dan want ik eet alles biologisch wat van beesjes afkomt ;) (vandaar dat ik sneller naar whey grijp dan naar een verpakt pakje kipfilet)
 
Lekker getraind, wel aparte manier van.. Al die dropsets en supersets! Voeding kan altijd beter maar dat is bij iedereen!
 
Yo Mossad,
Eigenlijk zijn al mijn dropsets wel tot het uiterste. Echter ervaar ik press oefeningen heel anders met een dropset -drukken tot de halter/dumbbell niet meer omhoog komt- noem ik fail. Bij een dropset met een cable of een machine ga ik ook wel tot het uiterste, maar dat is toch anders... you understand me? :thumb:Wat die voeding betreft. Ik eet om de 2,5-3 uur. Met mijn totale inname aan eiwitten zit ik al voor meer dan 3x over mijn vvm gok ik. Brood ja niks mis mee alleen Havermout of Brinta zijn veel betere bronnen voor koohlydraten en vind ze ook wat smakelijker.Ik zou 'smorgens nog wel een blinkje tonijn weg kunnen rammen, maar ik ga al over mijn nek als ik vis ruik... vandaar dat ik per dag 3 stukken kipfilet eet uit de oven :thumb: Mischien heb jij nog een idee? Extra eieren? (alleen het wit)? Maar dat wordt nogal duur dan want ik eet alles biologisch wat van beesjes afkomt ;) (vandaar dat ik sneller naar whey grijp dan naar een verpakt pakje kipfilet)

y0 Koekie,

Goed bezig man met je trainingen.

Ok dus je eet alleen biologisch vlees dat is inderdaad duur.
Dan moet je echt blikjes tonijn leren vreten bro het leven van een bodybuilder gaat niet over rozen. Elke keer naar whey grijpen als eiwitten bron schiet niet echt op ben ik bang. Uit pure voeding is effectiever en beter en vooral vlees is erg goed voor je muscles.
Eieren is ook een idee maar dan alleen de witten omdat je al wat hele eieren eet? Ik eet max. 5 hele eieren per dag.

Dus vreet s`ochtends een blikje tonijn en neem ergens ipv zo`n whey gebeuren nog wat extra eieren(wit).

Edit: je kan ook nog een blikje makreel van 250 gram toevoegen ergens.
****ing goede vetten die ook overigens weinig zie in je voeding en loads aan eiwitten +goedkoop. Gewoon leren vreten koekie:D stauwen en duwen moet je...
 
Laatst bewerkt:
y0 Koekie,

Goed bezig man met je trainingen.

Ok dus je eet alleen biologisch vlees dat is inderdaad duur.
Dan moet je echt blikjes tonijn leren vreten bro het leven van een bodybuilder gaat niet over rozen. Elke keer naar whey grijpen als eiwitten bron schiet niet echt op ben ik bang. Uit pure voeding is effectiever en beter en vooral vlees is erg goed voor je muscles.
Eieren is ook een idee maar dan alleen de witten omdat je al wat hele eieren eet? Ik eet max. 5 hele eieren per dag.

Dus vreet s`ochtends een blikje tonijn en neem ergens ipv zo`n whey gebeuren nog wat extra eieren(wit).

Edit: je kan ook nog een blikje makreel van 250 gram toevoegen ergens.
****ing goede vetten die ook overigens weinig zie in je voeding en loads aan eiwitten +goedkoop. Gewoon leren vreten koekie:D stauwen en duwen moet je...

+1


wat hij zegt klopt...ik at vroeger geen kwark, maar na het 5 keer te eten lukt dat vanzelf...

probeer eerst wat je niet lekker vind te eten met iets erbij (een beetje suiker bij kwark, een beetje ketchup bij tonijn...) en dan te minderen...na een paar dagen ben je het gewoon puur aan het eten zonder het te merken.

eiwitshakes zijn een supplement. dat betekent dus dat het als aanvulling dient, niet als basis!
eieren zijn een goede manier om te vervangen, hoewel het nog beter zou zijn als je tonijn of een andere vis kan eten.

niet vettig, niet duur, veel eiwitten. wat moet je nog meer hebben?

mooie supersetjes alweer, trouwens...ik denk dat ik ze ook eens ga proberen :cool::cool:
 
gewoon een klein beetje smaakwhey (15gram) door je kwark doen en dan wat zoetstof, en het is zo heerlijk om op te eten dan!
 
Ik eet al 500gr kwark p/dag hoor guys.

En kwark eet ik gewoon puur natuur, zonder rommel erdoor.

Mischien dat ik smorgens nog wel wat biefstuk gril ofzo.

Maar sowieso. Dit zijn ong 3500 kcal schat ik. En 200+ aan eiwit. ;)

En mijn weegschaal geeft elke week wat meer onsjes aan, dus I don't worry.
 
y0 Koekie,
****ing goede vetten die ook overigens weinig zie in je voeding en loads aan eiwitten +goedkoop. Gewoon leren vreten koekie:D stauwen en duwen moet je...


Ik eet 150gr noten per dag, 2 hele eieren, een scheut olijfolie en 3 visolie caps.... en daarbij ook nog eens bijna 300gr havermout (waar ook nog eens 8 gr vet in zit per 100gr)... dus ik denk dat het met het vet wel goed zit. :thumb:
 
Bah vandaag is de gym natuurlijk dicht.

Alles moet dus verschoven worden... boeit verder niet.. Maar dan moet ik dus 4 dagen achter elkaar trainen (di-woe-do-vr) zaterdag moet ik werken en zondag is de gym altijd dicht.

**** that. Ik heb 3 rustdagen gehad dus ik kan er morgen wel 4 dagen tegen.
 
Ik eet 150gr noten per dag, 2 hele eieren, een scheut olijfolie en 3 visolie caps.... en daarbij ook nog eens bijna 300gr havermout (waar ook nog eens 8 gr vet in zit per 100gr)... dus ik denk dat het met het vet wel goed zit. :thumb:


Het gaat om het soort vet bro. Daar zitten andere vetten in dan de hele goede die in makreel,haring, of gerookte zalm zitten. 4 dagen achter elkaar trainen is niks topper. Neem rust ertussen het is niet anders. Je traint als een beest rust is belangrijk. Die visolie caps zijn goed maar of het hetzelfde effect geeft als verse vis? Lees er wel wat tegenstrijdige berichten over.
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article549654.ece/Liever_haring_dan_visolie
http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/86/6/1621

Weet je wat het is koekie als je die vis eet heb je en goede vetten en supereiwitten naar binnen. Its op to you topper. Nadeel kan zijn dat je misschien dioxine nar binnen krijgt maar als je het beperkt tot 1 blikje makreel per dag(250 gram) zal het wel mee vallen.
 
Laatst bewerkt:
Mossad, ik ga morgen in de winkel even kijken voor blikjes makreel :thumb:

Ik weet dat het in de bb gaat om no pain nog gain, dus ik zal kijken hoe die makreel bevalt. Mischien raak ik er wel aan gewend op den duur ja. (Is ook met kwark zo, ik lust het graag en eet het ongezoet) Op het begin niet.

Komt goed.
 
En wat betreft die traindagen. 4 dagen is to much. Ik sla Donderdag over. Dan zou ik rug moeten doen. Ik pak rug voor deze keer dan samen icm schouders op Vrijdag.
 
Mossad, ik ga morgen in de winkel even kijken voor blikjes makreel :thumb:

Ik weet dat het in de bb gaat om no pain nog gain, dus ik zal kijken hoe die makreel bevalt. Mischien raak ik er wel aan gewend op den duur ja. (Is ook met kwark zo, ik lust het graag en eet het ongezoet) Op het begin niet.

Komt goed.

zeker doen hoor kerel :D alles went na een tijdje, ik had net hetzelfde bij kwark.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven