XXL Nutrition

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Persoonlijk denk ik, Traps wisselen met Buik..

koekie, lekker bezig! split is een prima keus man...ik heb altijd split getraind eigenlijk. meer mogelijkheid om kapot te gaan ;)

alleen je traint op donderdag rug en pakt vrijdag je traps aan....lijkt mij niet ideaal, wel?

succes, ik hou je in de gaten

Lol, je was me net voooohoooor!!

Hehe eindelijk een log. Maar ik hoop dat je weet dat HIIT alleen werkt na een krachttraining. Doe je het op een andere dag zou ik gewoon cardio doen. Eigenlijk zou ik het je helemaal afraden op rustdagen cardio te doen, niet goed voor je herstel.

Flink knallen dan beest!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks i-net friends! ;)

Traps na rug dag.... sjaa het probleem is (denk ik) dat als ik mijn traps bij rug pak, ik weer kracht in moet gaan leveren op de traps.. (ik kijk het even aan volgende week, later kan ik traps alsnog naar bijvoorbeeld dinsdag verplaatsen ofzo aangezien ze dan vers zijn)

Mc. Chick bedankt voor je reactie. Ik heb nogal veel tegenstrijdige berichten gelezen over HIIT wel of niet na krachttraining/rustdagen op den duur zie je door de bomen het bos niet meer. Ik denk dat ik dus even op gevoel wat weekjes HIIT ga doen op rustdagen... mocht dit naar mijn gevoel toch nadelig effect hebben dan skip ik de HIIT en doe ik lekker rsutig cardio. (sochtends ofzo) Enige wat ik me er wel bij kan voorstellen is dat HIIT een goede bijdrage kan leveren aan conditie.. het versterken van je hartritme (wat weer ten goede komt bij zware krachttraining).

Waarom ben je van schema veranderd?
Als beginner zal FB je meer doen imo.

Jo guys. Neem deze training niet serieus. Dit was de eerste na 6 weken tijd en tevens ben ik totaal niet voluit aan het knallen geweest.

Verder; nieuwe gym bevalt goed, goede BB sfeer, goede muziek, en goede training stuff.

60sec rust tussen elke set.

Squat ;
15x 30kg
15x 30kg

Chinnen ; (2sec aanspannen bovenin)
6x Bodyweight
5x Bodyweight

Dumbbell row ;
15x 14kg
15x 14kg

Bench Press
15x 30kg
15x 30kg

Dumbbell shoulder press ;
15x 6kg ---> bang i.v.m sleutelbeen :o
15x 6kg

Dumbbell shrugs ; (2 sec aanspannen bovenin)
15x 14kg
15x 14kg

Skullcrusher EZbar ;
15x 10kg
15x 10kg

Dumbbell curls ;
15x 8kg
15x 8kg

Seated calf raises ; (2 sec aanspannen bovenin)
15x 20kg
15x 20kg

Opdrukken 20x bodyweight -had ik ff zin in-

Goh wat ben ik moe ;)

conditioneel pittig , voor de rest neem ik hem niet serieus - geintje koekie -

als je zo fb doet - hou dan deze volgorde aan
benen/borst/rug/schouders/biceps/triceps - etc..... je presses staan minder onder druk - warm je schouders ook goed met wat rc-oefeningen

;)

GS Rotator cuff oefeningen is inderdaad wel een goed idee. Heb daar in mijn studieboeken ook al veel over gelezen, echter zelf nog nooit in de praktijk toegepast.

beginnerbb. Zeker is een fullbody -zoals hst of rippetoe- een prima idee voor niet gevordere of beginners (maar ook voor gevorderde) maar ik vind trainen leuk, heb lang genoeg stil gezeten. Dus 3x per week trek ik niet :roflol: Ik wil gewoon lekker 4x p/week knallen. HST staat zeker nog op mijn verlanglijstje. Alleen de komende weken even lekker splitten.

Zit nu aan een dikke bak oatmeal :meal: , een whey shake :meal:, 2 eieren met peper :meal: en een blikje tonijn in olijfolie :kots:

Neem dan een UB/LB met veel compounds. Al die isolatie zal je weinig aan winnen denk ik.
Maar goed, het is jouw keuze, en naar alle waarschijnlijkheid zal je overal wel op groeien na zo'n lange tijd stil gezeten te hebben.

Succes!

ik heb alleen maar met splitschema's gewerkt, goede gains gemaakt! :thumb:

fullbody wel eens wat daagjes met iemand gedaan, ik persoonlijk vind het geen fl**ker aan..

en we moeten natuurlijk wel gemotiveerd blijven he ;)

UB/LB ook leuk inderdaad, maar om nu weer al te veranderen. Dan wordt mijn brein ziek denk ik :D

UB/LB leuk om hierna te doen, thanks voor de tip!

4 x per week kan goed hoor - alleen dan moet je wel er er goed op letten ; wat heb ik getraind en wat ga ik morgen trainen

bijv bij borst bankdrukken , dan pak je de volgende dag zware flyes
heb je schouder presses gedaan pak je de volgende dag bijv side db laterals

isolatieoef komen hier dan meer om de hoek kijken - anders heb je kans op blessures

ik heb alleen maar met splitschema's gewerkt, goede gains gemaakt! :thumb:

fullbody wel eens wat daagjes met iemand gedaan, ik persoonlijk vind het geen fl**ker aan..

en we moeten natuurlijk wel gemotiveerd blijven he ;)

Ieder zijn ding denk ik. persoonlijk vind ik isolatie weinig aan om te doen.
Geef mij maar lekker zwaar squatten of benchen.

maar ik wil 4 keer.. heel soms 5 keer :P

Hahaha Ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Ik weet en hoor/lees dat 3x p/week genoeg zou zijn en dat het makkelijk is om FB te pakken.... maar ik WIL -net zoals Piet en de vele anderen- gewoon meer keer dan 3x per week. Ik ben een simpele student, verveel me de pestpokken. Ik wil dat ijzer voelen... als het aan mij zou liggen zelfs wel elke dag bij wijze van.

Mischien als ik in een winterdip zit, geen zin heb om te trainen en het buiten vroeg donker is, dat ik dan wel FB ga trainen :D

maar ik wil 4 keer.. heel soms 5 keer :P

Hahaha Ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Ik weet en hoor/lees dat 3x p/week genoeg zou zijn en dat het makkelijk is om FB te pakken.... maar ik WIL -net zoals Piet en de vele anderen- gewoon meer keer dan 3x per week. Ik ben een simpele student, verveel me de pestpokken. Ik wil dat ijzer voelen... als het aan mij zou liggen zelfs wel elke dag bij wijze van.

Mischien als ik in een winterdip zit, geen zin heb om te trainen en het buiten vroeg donker is, dat ik dan wel FB ga trainen :D
Nogmaals...
Als je dat echt goed zwaar doet heb je genoeg aan 3 dagen sporten. Dan wil/kun je niet eens vaker gaan.
:orly:
:yarly:

:roflol:

hoe kun jij nou vertellen wat beter is? omdat jij dat doet? je praat alsof je bodybuilding hebt uitgevonden :rolleyes:

deze jongen wil 4x per week trainen.. dan doet hij dat lekker.

en daar komt ook nog eens bij kijken dat hij erachter moet komen wat voor hem het beste werkt ÉN wat hij het leukst vind.

goed gemotiveerd is namelijk het halve werk.. en niemand is hetzelfde ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven