- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koekie, lekker bezig! split is een prima keus man...ik heb altijd split getraind eigenlijk. meer mogelijkheid om kapot te gaan![]()
alleen je traint op donderdag rug en pakt vrijdag je traps aan....lijkt mij niet ideaal, wel?
succes, ik hou je in de gaten

Jo guys. Neem deze training niet serieus. Dit was de eerste na 6 weken tijd en tevens ben ik totaal niet voluit aan het knallen geweest.
Verder; nieuwe gym bevalt goed, goede BB sfeer, goede muziek, en goede training stuff.
60sec rust tussen elke set.
Squat ;
15x 30kg
15x 30kg
Chinnen ; (2sec aanspannen bovenin)
6x Bodyweight
5x Bodyweight
Dumbbell row ;
15x 14kg
15x 14kg
Bench Press
15x 30kg
15x 30kg
Dumbbell shoulder press ;
15x 6kg ---> bang i.v.m sleutelbeen
15x 6kg
Dumbbell shrugs ; (2 sec aanspannen bovenin)
15x 14kg
15x 14kg
Skullcrusher EZbar ;
15x 10kg
15x 10kg
Dumbbell curls ;
15x 8kg
15x 8kg
Seated calf raises ; (2 sec aanspannen bovenin)
15x 20kg
15x 20kg
Opdrukken 20x bodyweight -had ik ff zin in-
Goh wat ben ik moe![]()

Ik wil gewoon lekker 4x p/week knallen. HST staat zeker nog op mijn verlanglijstje. Alleen de komende weken even lekker splitten.
, een whey shake
, 2 eieren met peper
en een blikje tonijn in olijfolie 
ik heb alleen maar met splitschema's gewerkt, goede gains gemaakt!
fullbody wel eens wat daagjes met iemand gedaan, ik persoonlijk vind het geen fl**ker aan..
en we moeten natuurlijk wel gemotiveerd blijven he![]()
Ieder zijn ding denk ik. persoonlijk vind ik isolatie weinig aan om te doen.
Geef mij maar lekker zwaar squatten of benchen.

Als je dat echt goed zwaar doet heb je genoeg aan 3 dagen sporten. Dan wil/kun je niet eens vaker gaan.Ieder zijn ding denk ik. persoonlijk vind ik isolatie weinig aan om te doen.
Geef mij maar lekker zwaar squatten of benchen.
Als je dat echt goed zwaar doet heb je genoeg aan 3 dagen sporten. Dan wil/kun je niet eens vaker gaan.

Nogmaals...Hahaha Ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Ik weet en hoor/lees dat 3x p/week genoeg zou zijn en dat het makkelijk is om FB te pakken.... maar ik WIL -net zoals Piet en de vele anderen- gewoon meer keer dan 3x per week. Ik ben een simpele student, verveel me de pestpokken. Ik wil dat ijzer voelen... als het aan mij zou liggen zelfs wel elke dag bij wijze van.
Mischien als ik in een winterdip zit, geen zin heb om te trainen en het buiten vroeg donker is, dat ik dan wel FB ga trainen![]()
Als je dat echt goed zwaar doet heb je genoeg aan 3 dagen sporten. Dan wil/kun je niet eens vaker gaan.