AndroidHealthClinic

korte update

Allana

Novice
Waardering
3
Lengte
1m67
Massa
55kg
Heeey!

Het is al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op DBB, ben vooral bezig met het lezen van alle andere topics. Super interessant !

Intussen ben ik gestart met mijn zomer cursus/opleiding tot leider recreatie en sport. Veel leren in de praktijk, daar hou ik van!

De kleding voor het CIOS is gepast en de bestellingen zijn gedaan. Eind deze zomer een nieuwe start!

Over een kleine week ga ik op vakantie naar Rhodos, een grieks eiland..
1 klein probleempje.. geen gym aanwezig op het terrein..

Is er iemand bekend in Rhodos, in de buurt van de plaats Faliraki? Ik ben desperate op zoek naar een gym..

Hier nog een foto van deze maand

10494638_10201149288612676_3716746807139841064_n.jpg

Een weekje vakantie kan geen kwaad, neem gewoon rust.. Wel top fysiek verder ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Heeey!

Het is al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op DBB, ben vooral bezig met het lezen van alle andere topics. Super interessant !

Intussen ben ik gestart met mijn zomer cursus/opleiding tot leider recreatie en sport. Veel leren in de praktijk, daar hou ik van!

De kleding voor het CIOS is gepast en de bestellingen zijn gedaan. Eind deze zomer een nieuwe start!

Over een kleine week ga ik op vakantie naar Rhodos, een grieks eiland..
1 klein probleempje.. geen gym aanwezig op het terrein..

Is er iemand bekend in Rhodos, in de buurt van de plaats Faliraki? Ik ben desperate op zoek naar een gym..

Hier nog een foto van deze maand

Klopt, ik wil geen week rust.
Voelt totaal niet goed om anderhalf tot 2 weken niet te trainen.
Voelt persoonlijk onprettig.

Vond ik ook echt kut toen ik vorig jaar 10 dagen in spanje zat.

Zoiezo wat zero oefeningen kan je doen lijkt me heb je alleen je lichaam bij nodig. Verder zal je in de buurt wel iets vinden toch lijkt me?

Zoiezo wat zero oefeningen kan je doen lijkt me heb je alleen je lichaam bij nodig. Verder zal je in de buurt wel iets vinden toch lijkt me?

Klopt, kan ook gaan hardlopen en heb een klein broertje (40 kilo) dus die komt ook mooi van pas.

Als je 92 kilo nodig hebt moet je me even een privéberichtje sturen.

Neh, not really.

Peanut never fails to amuse

komen er nog zinvolle reacties?

Ik denk dat er hier veel vol zin zitten xd xD.

OT: gwn een weekje bodyweight oef doen. Ga wat lopen en zwemmen elke dag. Probeer goed te eten en je zal nauwelijks veranderen. 2 weken lijkt lang maar is zo voorbij.

Laatst bewerkt door een moderator:
@peanut
:roflol:

@Allana
Gewoon elke dag rondje om het eiland zwemmen.

Terug
Naar boven