AndroidHealthClinic

Kreeg mijn zus te horen van haar leraar.

Maar op een bodybuilding forum gaan het om het builden van het lichaam zowel man als vrouw. Als er alleen naar de vrouw vrouw zijnde gekeken word dant hoort zo'n reactie
van zo'n persoon niet thuis hier op het forum en hij zelf waarschijnlijk ook niet

Luddo for super mod :clap:

Het topic ging niet om jou maar vind je de stemverandering niet iets waar je later misschien spijt van krijgt?

Nee het topic ging niet over mij, maar als er voor de zoveelste keer over mijn clit gesproken wordt (wist trouwens niet dat 'ie zo populair was, kennelijk zijn er heel veel mensen nogal nieuwsgierig), mag ik daar best op reageren toch?

Tja..m'n stem is idd een stuk zwaarder maar ik ben er zo aan gewend dat het mij niet eens opvalt. En de mensen in mijn omgeving ook niet meer.. Je ziet soms mensen weleens schrikken als je je bek opentrekt, maar ik krijg er eigenlijk nooit nare opmerkingen over.. Ik ben gewoon net Katja Schuurman, maar dan nog een tikkeltje heser! :D

sexy toch ;)

Laat iedereen lekker vrij in doen en laten. Je hebt een fysiek waar veel mannen hier van dromen aimee. van die k*t opmerkingen gelijk.
Hoewel ik moet toegeven dat ik niet van de bijwerkingen af wist ;)

anyway, we hadden het over het lastige onderbuikje :D

sexy toch ;)

Laat iedereen lekker vrij in doen en laten. Je hebt een fysiek waar veel mannen hier van dromen aimee. van die k*t opmerkingen gelijk.
Hoewel ik moet toegeven dat ik niet van de bijwerkingen af wist ;)

anyway, we hadden het over het lastige onderbuikje :D

Wat is sexy:D

ik heb geen onderbui jij wel fzo?

Als ijdele dame heb ik liever een onderbuikje dan een onderkin!

Zonder gekheid: mijn buik (en die van vele dames) is in 2 delen: bij mij zit de scheidingslijn precies over m'n navel. De bovenste helft puilt uit bij veel eten (daar zit m'n maag), en de onderste helft (onder broekband zeg maar) is vreselijk moeilijk weg te trainen.
Sinds ik serieus train is het allemaal wat minder erg geworden (het is ten slotte niet helemaal weg), toch blijft die denkbeeldige streep zitten...

Nee het topic ging niet over mij, maar als er voor de zoveelste keer over mijn clit gesproken wordt (wist trouwens niet dat 'ie zo populair was, kennelijk zijn er heel veel mensen nogal nieuwsgierig), mag ik daar best op reageren toch?

Was ook niet op jou gericht mijn opmerking, de vraag daarna natuurlijk wel ;) Vind die steken onder water van sommige leden vrij overbodig, als ze niks op hebben met vrouwen die aan BB doen moeten ze niet op een BB-site komen.

Tja..m'n stem is idd een stuk zwaarder maar ik ben er zo aan gewend dat het mij niet eens opvalt. En de mensen in mijn omgeving ook niet meer.. Je ziet soms mensen weleens schrikken als je je bek opentrekt, maar ik krijg er eigenlijk nooit nare opmerkingen over.. Ik ben gewoon net Katja Schuurman, maar dan nog een tikkeltje heser! :D

Duidelijk, bedankt voor je antwoord.

Nou, wat is er met mijn hormonen en mijn clit gebeurd?? Geen ene moer!!! Ja, ik heb misschien een zwaardere stem dan de meeste vrouwen en ik bezit meer testosteron dan de gemiddelde DBB member, maar dat betekent niet dat je meteen een lul in je broek hebt hangen hoor!!

Wat betreft die onderbuik, tijdens mentrueren houdt een vrouw idd meer vocht vast en gaat de onderbuik vaak opzetten. Een buikje kan je ook niet echt wegtrainen, ook niet met heel veel buikspieroefeningen. Enige manier om een buikje weg te krijgen is dieet + cardio!

Niet gek als je gebruikt.

Ik wil niet lullig doen maar natural is het onmogelijk dat je meer testosteron dan een man hebt.

Nou, wat is er met mijn hormonen en mijn clit gebeurd?? Geen ene moer!!! Ja, ik heb misschien een zwaardere stem dan de meeste vrouwen en ik bezit meer testosteron dan de gemiddelde DBB member, maar dat betekent niet dat je meteen een lul in je broek hebt hangen hoor!!

Wat betreft die onderbuik, tijdens mentrueren houdt een vrouw idd meer vocht vast en gaat de onderbuik vaak opzetten. Een buikje kan je ook niet echt wegtrainen, ook niet met heel veel buikspieroefeningen. Enige manier om een buikje weg te krijgen is dieet + cardio!

Ik wil niet lullig doen maar natural is het onmogelijk dat je meer testosteron dan een man hebt.

Suggereer je nou dat alle DBB'ers mannen zijn?!
Wat doe je dan op het VROUWEN-forum?!

Is natural ook onmogelijk (alhoewel ik bij sommige mannen daar mijn twijfels bij heb) en ik beweer ook nergens dat dit natural mogelijk is.. Weet niet waar jij dit leest?

Dat heb je dus mis en daarnaast ben ik geen prof! Ik ken wel een aantal vrouwelijke profs en ook daar valt het gebruik reuze mee.. Er zijn nou eenmaal mensen gezegend met een super aanleg en ik werk er keihard voor.. Alleen is dat voor sommige mensen moeilijk te accepteren..

Pure nieuwsgierigheid: je bent geen prof (weet niet of je dat graag zou willen) en gebruikt wel, waarom doe je dat dan? Puur vanwege het fysiek dat je aan het opbouwen bent?
Geen aanval, ben gewoon nieuwsgierig.

Inderdaad!! Misschien moeten jullie je eerst eens verdiepen in de theorie over vrouwen en AS. Natuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dit is per persoon verschillend en ligt ook aan de mate van gebruik. Zo heeft een bepaald percentage last van haaruitval, een bepaald percentage last van haargroei, een bepaalde percentage last van een zware stem en een bepaald percentage last van vergroeingen. Uiteraard zijn combi's hiervan ook mogelijk en zijn er ook genoeg BBsters die helemaal nergens last van hebben! Er bestaan genoeg lichte soorten AS die voor vrouwen heel goed geschikt zijn en waarbij de bijwerkingen nihil zijn.

Before en after pics?? Haha, jij bent lollig! :rolleyes:

Kom op zeg, alsof jij van te voren weet welke bijwerkingen je zullen treffen. Het is imo russische roulette. Is het al voor kerels en al helemaal voor vrouwen. Verminking van een vrouwenlichaam imo.

Nee, het is voor de meeste kerels een enorme afknapper om door een mooie vrouw aangesproken te worden met een "Barry White"-stem. Oh baby yeah! ??? :(
Ik weet niet of het nog reversible is, hoop het wel voor die dames.

Maar als het je geen ene moer ken schelen, by all means, lekker doorgaan. ;)

Pure nieuwsgierigheid: je bent geen prof (weet niet of je dat graag zou willen) en gebruikt wel, waarom doe je dat dan? Puur vanwege het fysiek dat je aan het opbouwen bent?
Geen aanval, ben gewoon nieuwsgierig.

Je kunt bijna niet op een A status niveau meedraaien zonder iets te gebruiken, in ieder geval niet in bodybuilding. En nee, ik ben (nog) geen prof, iedereen begint onderaan de ladder en bouwt zo een weg naar boven. Maar daar moet je alles voor doen én uiteraard ook laten..

@MikeDiesel: tuurlijk weet je van te voren niet welke bijwerkingen je kunt treffen...duh! Dat weet iedereen! Dat zal pas blijken als je iets probeert. En geloof me, ik zit niet krap in mannelijke aandacht dus zo erg zullen ze een hesere stem echt niet vinden kennelijk.. Tenzij je echt op een tutje met een piepstem valt, dan ben je bij mij inderdaad aan het verkeerde adres! :)

@MikeDiesel: tuurlijk weet je van te voren niet welke bijwerkingen je kunt treffen...duh! Dat weet iedereen! Dat zal pas blijken als je iets probeert. En geloof me, ik zit niet krap in mannelijke aandacht dus zo erg zullen ze een hesere stem echt niet vinden kennelijk.. Tenzij je echt op een tutje met een piepstem valt, dan ben je bij mij inderdaad aan het verkeerde adres! :)

Een beetje hese stem is juist best geil, maar dan ook niet zwaarder dan dat. En tja, als jij vrouwen met een gewone stem allemaal tutjes met piepstemmetjes vind... :rolleyes:
Als ik mot kiezen tussen Barry White of een lief zacht piepstemmetje, doe dat laatste dan maar. :p :D

:rolleyes: ;)

Laatst bewerkt:
Bezitten lijkt mij de hoeveelheid die je in je lijf hebt.
Eigen+geïnjecteerd dus.

Ik kreeg al zo'n vermoeden, want ik krijg dat vetlaagje ook niet weggewerkt :)... Ben ik even gerust dat ik niet de enige ben! Maar ik heb nog wel wat andere vetjes weg te werken

Terug
Naar boven