MuscleMeat

Kreeg mijn zus te horen van haar leraar.

heerlijk zon topic

vet achter je ogen
dan moet je gaan hardlopen op je oogbollen om ze droger te maken:P

Mijn zusje had het zo over vrouwen en vetten met haar leraar.
Het ging metname over het onderbuikje die heel moeilijk weggaat.
De leraar had het over noodvet ofzo en iets over oestRogeen
en dat dit vet bijna niet weg te trainen is, het kan wel
weg alleen daarvoor moet er heeel heeel erg streng aan een dieet
worden gehouden (ongezond). Dit is een soort noodvet ofzo wat met
de hormoonhuishouding van vrouwen heeft te maken Klopt dit wel?

Het zelfde vet zit ook achter de ogen bij mensen en hoord bij het lichaam.

Dat deel over de hormoonhuishouding klopt wel. Sommige vrouwen hebben er meer last van dan anderen. Vrnl rond/tijdens de menstruatie.
Je houdt dan wat meer vocht vast.

Vandaar dat steeds meer mensen tegenwoordig een bril nodig hebben, allemaal vet achter de ogen, waardoor de brandpunt afstand verandert!!!!!!!:)

Heeft dat vet misschien iets met e.v.t. zwangerschap te maken bij de vrouwen dan?

Ik denk eerder dat die leraar het over ''essentieel vet'' had... Dat is het vet dat zich sowieso in je lichaam bevindt, om je organen te beschermen (vandaar dus wat 'vet' achter je ogen, maar ook vetweefsel dat je hartspier beschermt etc.). Daarom is het onmogelijk om tot 0% bf te kunnen cutten (en voor vrouwen ligt dat percentage wat hoger: kijk maar naar vet dat de borsten vormt etc. Heeft dus vanzelfsprekend met vrouwelijke hormonen te maken). Dat essentiële vet kun je dus niet verbranden. Zowel, dan ben je misschien annorexia-patiënt of zo en dat betekent sowieso dat je op sterven na dood bent volgens mij :p

Vroeger ging dat buikje ook echt wat sneller weg:(

Vraag maar aan Aimee wat er met haar hormonen en clit gebeurt is.. daar wordt je niet vrolijk van. Goed topic Lup!

Vraag maar aan Aimee wat er met haar hormonen en clit gebeurt is.. daar wordt je niet vrolijk van. Goed topic Lup!

Nou, wat is er met mijn hormonen en mijn clit gebeurd?? Geen ene moer!!! Ja, ik heb misschien een zwaardere stem dan de meeste vrouwen en ik bezit meer testosteron dan de gemiddelde DBB member, maar dat betekent niet dat je meteen een lul in je broek hebt hangen hoor!!

Wat betreft die onderbuik, tijdens mentrueren houdt een vrouw idd meer vocht vast en gaat de onderbuik vaak opzetten. Een buikje kan je ook niet echt wegtrainen, ook niet met heel veel buikspieroefeningen. Enige manier om een buikje weg te krijgen is dieet + cardio!

potverdomme vandaar dat mijn vet% zo hoog is de laatste tijd
kijk een beetje vettig uit m'n ogen;)

als dat verhaal nou waar is van die leraar.
Hoe doen die bodybuilders dat dan met zo'n strakke buik?????
liposuctie????

O.a ja...en drugs,aas.

Nou, wat is er met mijn hormonen en mijn clit gebeurd?? Geen ene moer!!! Ja, ik heb misschien een zwaardere stem dan de meeste vrouwen en ik bezit meer testosteron dan de gemiddelde DBB member, maar dat betekent niet dat je meteen een lul in je broek hebt hangen hoor!!

Wat betreft die onderbuik, tijdens mentrueren houdt een vrouw idd meer vocht vast en gaat de onderbuik vaak opzetten. Een buikje kan je ook niet echt wegtrainen, ook niet met heel veel buikspieroefeningen. Enige manier om een buikje weg te krijgen is dieet + cardio!

Wou je beweren dat jouw clit niet iets is gegroeid dan?

Wou je beweren dat jouw clit niet iets is gegroeid dan?

Inderdaad!! Misschien moeten jullie je eerst eens verdiepen in de theorie over vrouwen en AS. Natuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dit is per persoon verschillend en ligt ook aan de mate van gebruik. Zo heeft een bepaald percentage last van haaruitval, een bepaald percentage last van haargroei, een bepaalde percentage last van een zware stem en een bepaald percentage last van vergroeingen. Uiteraard zijn combi's hiervan ook mogelijk en zijn er ook genoeg BBsters die helemaal nergens last van hebben! Er bestaan genoeg lichte soorten AS die voor vrouwen heel goed geschikt zijn en waarbij de bijwerkingen nihil zijn.

Before en after pics?? Haha, jij bent lollig! :rolleyes:

Inderdaad!! Misschien moeten jullie je eerst eens verdiepen in de theorie over vrouwen en AS. Natuurlijk zijn er bijwerkingen, maar dit is per persoon verschillend en ligt ook aan de mate van gebruik. Zo heeft een bepaald percentage last van haaruitval, een bepaald percentage last van haargroei, een bepaalde percentage last van een zware stem en een bepaald percentage last van vergroeingen. Uiteraard zijn combi's hiervan ook mogelijk en zijn er ook genoeg BBsters die helemaal nergens last van hebben! Er bestaan genoeg lichte soorten AS die voor vrouwen heel goed geschikt zijn en waarbij de bijwerkingen nihil zijn.

Before en after pics?? Haha, jij bent lollig! :rolleyes:

Ik ga er van uit, dat jij als prof maximaal gebruikt dus ook max last hebt van sides.
Lijkt mij niet meer dan logisch.

haha before en after pics ind:joint:

Dat heb je dus mis en daarnaast ben ik geen prof! Ik ken wel een aantal vrouwelijke profs en ook daar valt het gebruik reuze mee.. Er zijn nou eenmaal mensen gezegend met een super aanleg en ik werk er keihard voor.. Alleen is dat voor sommige mensen moeilijk te accepteren..

Dat heb je dus mis en daarnaast ben ik geen prof! Ik ken wel een aantal vrouwelijke profs en ook daar valt het gebruik reuze mee.. Er zijn nou eenmaal mensen gezegend met een super aanleg en ik werk er keihard voor.. Alleen is dat voor sommige mensen moeilijk te accepteren..

Het topic ging niet om jou maar vind je de stemverandering niet iets waar je later misschien spijt van krijgt?

• Topic Starter Topic Starter

100% true.
Vind het frappant dat het ZELFS nog niet op een
bodybuilding forum word geaccepteerd.

Is dat nou uit jaloersheid/onwetendheid of omdat de helft niet aan bb doet en
zo maar wat roept?

100% true.
Vind het frappant dat het ZELFS nog niet op een
bodybuilding forum word geaccepteerd.

Is dat nou uit jaloersheid/onwetendheid of omdat de helft niet aan bb doet en
zo maar wat roept?

omdat een groot deel van de bbers vrouwelijk bbing maar niks vind.
doet niks aan af aan het respect dat ze verdienen though.

• Topic Starter Topic Starter
Maar op een bodybuilding forum gaan het om het builden van het lichaam zowel man als vrouw. Als er alleen naar de vrouw vrouw zijnde gekeken word dant hoort zo'n reactie
van zo'n persoon niet thuis hier op het forum en hij zelf waarschijnlijk ook niet

Terug
Naar boven