MuscleMeat

Kreeg mijn zus te horen van haar leraar.

Zo damn, sommige vrouwen krijgen het wel hoog in de bol van AAS-gebruik.

Bezitten lijkt mij de hoeveelheid die je in je lijf hebt.
Eigen+geïnjecteerd dus.

of wat je in ampulletjes hebt zitten:rolleyes: maar ik geloof nauwelijks dat dit een verkapte manier van aimee is om onder de aandacht te brengen dat ze nog wel wat heeft voor de handel:p
t lijkt me dat iedereen wel weet wat er bedoeld wordt, wat een gezever weer:rolleyes: (niet van jou DW)

maargoed dat verhaal van de leraar. Ik weet nog goed dat ik het liefste een aanslag wilde plegen op mijn biologieleraar toen hij bepaalde uitspraken begon te doen over verschillen tussen mannen en vrouwen. Maarja de arme man kan er ook niks aan doen.

Mijn eigen indruk is dat het niet zozeer moeilijk is om dat vet kwijt te raken, als wel dat het makkelijk is om je hormoonhuishouding om zeep te helpen als je het doet.Lekker geen maandelijkse ellende meer dus:D of het gezond is??? ik zou het niet weten...
maar het verband met de hormoonhuishouding is vooral dat dat vet zelf een rol heeft in de hormoonhuishouding, wel te verwachten eigenlijk zwanger worden zonder reserves dat gaat niet werken dus het lichaam zorgt er zelf wel voor dat dat niet gebeurt.

Volgens mij hebben wij (vrouwen) allemaal wel iemand willen vermoorden vanwege bepaalde uitspraken. Toen ik zo ongeveer 16 was en wat kilo's kwijt wilde kwam ik zo in gesprek met mijn instructrice van aerobics (je moet wat op je 16e).
Haar antwoord op mijn onderbuikje: dat wordt een kwestie van minder eten.
Zonder onderbouwing, zonder enig idee wat ik at. Nog een wonder dat ik toen geen anorexia heb ontwikkeld (en jammer dat het meer dan 10 jaar heeft geduurd voordat ik écht afgevallen ben).

Volgens mij hebben wij (vrouwen) allemaal wel iemand willen vermoorden vanwege bepaalde uitspraken. Toen ik zo ongeveer 16 was en wat kilo's kwijt wilde kwam ik zo in gesprek met mijn instructrice van aerobics (je moet wat op je 16e).
Haar antwoord op mijn onderbuikje: dat wordt een kwestie van minder eten.
Zonder onderbouwing, zonder enig idee wat ik at. Nog een wonder dat ik toen geen anorexia heb ontwikkeld (en jammer dat het meer dan 10 jaar heeft geduurd voordat ik écht afgevallen ben).

Tegen een 16 jarige, zou ik dat ook zeggen.
Dan vreet je gewoon teveel en je doet te weinig that,s it!

Op dat moment vrat ik helemaal niet teveel, eerder te weinig. Jij bent ook al zo'n zak die uitspraken doet zonder onderbouwing.

Inderdaad. De kans is weliswaar groot dat je gelijk hebt met zo'n uitspraak maar als je geen gelijk hebt kan je er veel schade mee doen!

Alleen, weet je nu achteraf dan wat je wél had moeten doen DW?
Want je at dus weinig en sportte ook al dat lijkt me moeilijk om daarvanuit iets te bereiken, ik doe 1 gok : het weinige wat je at was wel slecht van samenstelling?

Op dat moment vrat ik helemaal niet teveel, eerder te weinig. Jij bent ook al zo'n zak die uitspraken doet zonder onderbouwing.

Het probleem met veel instructeurs is dat ze maar wat zeggen wat ze ooit zelf gehoord hebben. Inderdaad niet onderbouwt en vaak ook niet waar.
op een sportschool is ook niet altijd de tijd om even lekker te kletsen over wat je eet of hoe je traint. Je krijgt een standaard trainingsschema en advies en daar moet je het mee doen.
Het beste is om zelf informatie te zoeken en dan te kijken of dat voor jou werkt. Want wat voor de een wel werkt kan voor de ander niet werken.
Hoe vaak gebeurt het niet dat iemand je vertelt dat hij van die dikke armen heeft gekregen van een bepaalde oefening en vergeet hij er bij te zeggen dat hij ook anders eet en af en toe wat middeltjes gebruikt om harder te groeien
Kortom geloof niet alles wat je hoort of ziet. Zelf uit zoeken is nog altijd de beste manier.

Ik weet nu wat ik had moeten doen, en ondertussen ben ik nog steeds heel hard bezig.
Jammer alleen dat ik wat laat ben begonnen met de juiste methode...
Na verschillende diëten, aanklooien in de sportschool, maaltijdvervangers en heel veel verkeerde voorbeelden om me heen ben ik nu aan het krachttrainen, cardio er achteraan en heel erg clean aan het eten. Moet mezelf af en toe dwingen om er wel een junkmaaltijd in te gooien eens in de week.
En wat voel ik me lekker!

Ik weet nu wat ik had moeten doen, en ondertussen ben ik nog steeds heel hard bezig.
Jammer alleen dat ik wat laat ben begonnen met de juiste methode...
Na verschillende diëten, aanklooien in de sportschool, maaltijdvervangers en heel veel verkeerde voorbeelden om me heen ben ik nu aan het krachttrainen, cardio er achteraan en heel erg clean aan het eten. Moet mezelf af en toe dwingen om er wel een junkmaaltijd in te gooien eens in de week.
En wat voel ik me lekker!

Krachttraining met veel reps (ca 12 per set) en daarna cardio en af en toe wat extra cardio op rustdagen werkt het beste volgens mijn bescheiden mening. Eten is natuurlijk ook erg belangrijk.
Het klinkt alsof je nu de juiste methode voor jou te pakken hebt.
:thumbup:

Afgezien van het feit dat ik nu met een 5*5 schema bezig ben heb je helemaal gelijk!
Zaterdag word ik weer opgemeten, ik hoop dat de resultaten er ook naar zijn...

wel grappig ja dat er soms zomaar uitspraken gedaan worden.
Een vriend van mij is ook sportinstructeur hij werkte op de sportschool waar in vroeger trainde in Amsterdam, maar heeft me ook nooit alle info gegeven die ik nodig had.

Na zelf een aantal maanden te studeren op internet (en op dit forum) ben ik zoveel te weten gekomen. Het mooie was toen ik 'n tijd geleden wat had afgesproken met hem en we hierop ter sprake kwamen, toen vroeg ik hem waarom instructeurs eigenlijk vaak een fout trainingschema geven (eerst cardio daarna kracht) en het niet of nauwelijks over voeding hebben. Hij was ook positief verbaasd over de vele info die ik wist over voeding en training was uitte op een leuk gesprek.

ik sluit me daarom ook aan bij Grosje over hoe het er aan toe gaat op (vele) sportscholen. Beter gewoon om zelf alles goed onder de loep te nemen.

grapjas, dus jij wordt dik zonder dat je vet eet of teveel?
En jij beweegt ook goed en genoeg?

Moet je eens leren om niet stiekum te eten, en eerlijk naar jezelf kijken.
Niemand is ooit dik geworden van het kraanwater.

Laatst bewerkt:
wel grappig ja dat er soms zomaar uitspraken gedaan worden.
Een vriend van mij is ook sportinstructeur hij werkte op de sportschool waar in vroeger trainde in Amsterdam, maar heeft me ook nooit alle info gegeven die ik nodig had.

Na zelf een aantal maanden te studeren op internet (en op dit forum) ben ik zoveel te weten gekomen. Het mooie was toen ik 'n tijd geleden wat had afgesproken met hem en we hierop ter sprake kwamen, toen vroeg ik hem waarom instructeurs eigenlijk vaak een fout trainingschema geven (eerst cardio daarna kracht) en het niet of nauwelijks over voeding hebben. Hij was ook positief verbaasd over de vele info die ik wist over voeding en training was uitte op een leuk gesprek.

ik sluit me daarom ook aan bij Grosje over hoe het er aan toe gaat op (vele) sportscholen. Beter gewoon om zelf alles goed onder de loep te nemen.

Dat heeft een hele simpele reden. Sportscholen zijn commercieel, oftewel je krijgt als serieuze sporter geen waar voor je geld.
Een sportcentre is blij met instructeurtjes die wat basis dingetjes van een halteroefening kan uitleggen en wat meer kan vertellen over cardio en heel algemeen fitness.
90% van de sportscholen vermijden ook termen als krachttraining en bodybuilding ???
Het liefst heeft men dan ook moedertjes die 1x id week wat op de crosstrainer en de fiets doen om daarna met een voldaan gevoel naar huis te gaan. Zwetende serieuze krachtsporters of het nu man of vrouw is.....LIEVER NIET! Dus waarom dan volledig onderlegde toegewijde sportinstructeurs aannemen? Niet nodig immers.

Zo had ik een keer in Meppel in een sportschool een proefles, waarbij ik me warming-up setje squat (ik d8 iets van 60kg) al gelijk een paar kerels bij me had staan met van die afschuwelijke handschoentjes, een had zo'n zakdoek om ze kop en de ander zweetbandjes. Die vroegen wat voor een oefening ik a/h doen was ??? :(
Waarop de instructeur zij dat dit voor de benen was, maar verschrikkelijk slecht voor de knieën. waarop die kerels zeiden, "Zo en dan ook nog zo'n zwaar gewicht!" ??? :( :mad:
Ik heb gelijk me spullen gepakt en ben weggegaan, wat een f*ckbende dacht ik. :D

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven