Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bezitten lijkt mij de hoeveelheid die je in je lijf hebt.
Eigen+geïnjecteerd dus.
maar ik geloof nauwelijks dat dit een verkapte manier van aimee is om onder de aandacht te brengen dat ze nog wel wat heeft voor de handel
(niet van jou DW)
of het gezond is
ik zou het niet weten...Volgens mij hebben wij (vrouwen) allemaal wel iemand willen vermoorden vanwege bepaalde uitspraken. Toen ik zo ongeveer 16 was en wat kilo's kwijt wilde kwam ik zo in gesprek met mijn instructrice van aerobics (je moet wat op je 16e).
Haar antwoord op mijn onderbuikje: dat wordt een kwestie van minder eten.
Zonder onderbouwing, zonder enig idee wat ik at. Nog een wonder dat ik toen geen anorexia heb ontwikkeld (en jammer dat het meer dan 10 jaar heeft geduurd voordat ik écht afgevallen ben).
Tegen een 16 jarige, zou ik dat ook zeggen.
Dan vreet je gewoon teveel en je doet te weinig that,s it!
Op dat moment vrat ik helemaal niet teveel, eerder te weinig. Jij bent ook al zo'n zak die uitspraken doet zonder onderbouwing.
Op dat moment vrat ik helemaal niet teveel, eerder te weinig. Jij bent ook al zo'n zak die uitspraken doet zonder onderbouwing.
Ik weet nu wat ik had moeten doen, en ondertussen ben ik nog steeds heel hard bezig.
Jammer alleen dat ik wat laat ben begonnen met de juiste methode...
Na verschillende diëten, aanklooien in de sportschool, maaltijdvervangers en heel veel verkeerde voorbeelden om me heen ben ik nu aan het krachttrainen, cardio er achteraan en heel erg clean aan het eten. Moet mezelf af en toe dwingen om er wel een junkmaaltijd in te gooien eens in de week.
En wat voel ik me lekker!
wel grappig ja dat er soms zomaar uitspraken gedaan worden.
Een vriend van mij is ook sportinstructeur hij werkte op de sportschool waar in vroeger trainde in Amsterdam, maar heeft me ook nooit alle info gegeven die ik nodig had.
Na zelf een aantal maanden te studeren op internet (en op dit forum) ben ik zoveel te weten gekomen. Het mooie was toen ik 'n tijd geleden wat had afgesproken met hem en we hierop ter sprake kwamen, toen vroeg ik hem waarom instructeurs eigenlijk vaak een fout trainingschema geven (eerst cardio daarna kracht) en het niet of nauwelijks over voeding hebben. Hij was ook positief verbaasd over de vele info die ik wist over voeding en training was uitte op een leuk gesprek.
ik sluit me daarom ook aan bij Grosje over hoe het er aan toe gaat op (vele) sportscholen. Beter gewoon om zelf alles goed onder de loep te nemen.

Ik kreeg al zo'n vermoeden, want ik krijg dat vetlaagje ook niet weggewerkt... Ben ik even gerust dat ik niet de enige ben! Maar ik heb nog wel wat andere vetjes weg te werken