AndroidHealthClinic

Kriel op DNP

Net een eca'tje genomen en ik zweet me al te pletter... Sterkte vandaag kerel!

Yep! Koop daar eigenlijk veel, kipfilets en dergelijke zijn ook er goed geprijsd, je moet es kip sate's kopen de gemarineerde uit de vers frigo!

Hoe gaat 't ermee Krieltje ?

• Topic Starter Topic Starter
ja leef nog wel,maar wel moe,fysiek is aan het veranderen in een ecto geloof ik,das minder.Totaal geen honger das ook k*t

voel me moe en plat,dus denk dat een ecto zich zo moet voelen hehehehe

succes bro, kijk wel uit met die hitte, ik zweet en krijg nu al opvliegers ervan.........op hoeveel kg/% zit je nu......

succes bro, kijk wel uit met die hitte, ik zweet en krijg nu al opvliegers ervan.........op hoeveel kg/% zit je nu......

Wat heeft 't voor hem nou voor zin om nu z'n BF etc op te gaan meten.. dat zegt momenteel toch vrij weinig. Succes verder, ik zou mezelf echt 2 weken niet laten zien hehe.

Het is zeker niet mogelijk een gecensureerde foto te zien te krijgen?

ja ik weet wat je bedoeld, was benieuwd na de stats........nu,
hij had laats al een update gegeven, was benieuwd wat hem van toen tot nu toe had gebracht

Laatst bewerkt:
nee man ben een ecto ballon die mega water vasthoud.......ff cappie inemn,zo terug

ja leef nog wel,maar wel moe,fysiek is aan het veranderen in een ecto geloof ik,das minder.Totaal geen honger das ook k*t

Tuurlijk ben je moe kerel...dat buffe lichaam van jou moet heel wat werk verzetten om weer in een ecto te transformeren, als 'm dat lukt hehehe..

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gelukt

hehehehehe ook nie aardig.....

dood aan alle ectos!!!

oh wacht...

:(

Hehe, er is een hoop gebeurd op mijn verjaardag zie ik :D

Terug
Naar boven