AndroidHealthClinic

Kriel op DNP

Heavy Stuff Krieltje.

nee man ben een ecto ballon die mega water vasthoud.......ff cappie inemn,zo terug

Ken het.. weet nog dat het vrijdag was.. laatste dag dat ik DNP nam, zag gewoon een vies ranzig dik opgeblaze mannetje in de spiegel.. 103 kg oid. Heb toen die zaterdag en zondag me eigen kapot gegeten vanwege de dikkertjes depressie! (zag er die zondagavond nog even verrot uit als de vrijdag)

Maandag nam ik me voor om weer mijn oude KETO dieet te volgen (24heleEI ED verder niets) Woensdag ochtend had ik even een bodemgewicht van ik geloof 88kg!

Knetter droog, aders op kuiten, hams, onderbuik, voorhoofd, schedel, nek, rug! was gewoon onvoorstelbaar wat er in die paar dagen gebeurd was! de gehele dag pissen! (en ik plas zoiezo al veel)

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha voel me idd vies maar zweet ben contineu bedekt met vochtlaagje

Ben net ff gaan douchen, ff in de spiegel geloerd.... Voor mijn doen ben ik blij met dit tot nu behaalde resultaat....MAAR zag net dat op mijn schouders en borst rode bobbeltjes zitten. Voel er .. Nog... Nix van maar zou histamine kunnen zijn, maar zou ook kunnen zijn dat het door het zweten komt. Ik ga nog 1 week door dan is het welletjes. Al met al ja nu al tevreden met weinig merkbare sites..... Nu ff saté met frietjes.. Vlaamse... En softijs met advocaat....waar zijn me cappies

Ben net ff gaan douchen, ff in de spiegel geloerd.... Voor mijn doen ben ik blij met dit tot nu behaalde resultaat....MAAR zag net dat op mijn schouders en borst rode bobbeltjes zitten. Voel er .. Nog... Nix van maar zou histamine kunnen zijn, maar zou ook kunnen zijn dat het door het zweten komt. Ik ga nog 1 week door dan is het welletjes. Al met al ja nu al tevreden met weinig merkbare sites..... Nu ff saté met frietjes.. Vlaamse... En softijs met advocaat....waar zijn me cappies

niks boven de vlaamse keuken.. K, als je es tijd en goesting hebt.. ben nen tamelijk goeie hobbykok.. so... :D

Kep NU tijd ben onderweg uurtje ben ik bij je

Zo vanacht ff een pyjama gewisseld..........dat advocaatijs werd ff buiten de cellen verbrand,evenals de frietjes met mayo en sate....wat een hitte. Wel goed controleerbaar en dus onder controle te houden.

* dag 1-4 1 cap per dag.....ook al voel je nix het zit erin...tis cummulatief,HOU JE ERAAN
het bedoelt om te kijken of je tegen dit spul kunt,histamine opbouw begint vanaf dag 1. Als je niet vroegtijdig naar het ziekenhuis wilt....

* dag 5-8 2 caps per dag ...ook deze zal je nog niet erg voelen...HOU JE AAN DEZE DOSIS,doe het rustig aan,je moet nog lang

* dag 9-21 3 caps per dag hier begint de warmte,nachtzweet is redelijk onder controle te houden met lage carbiname voor het slapen,al zou je toch wel zweten.Cellen zijn niet instaat ATP vast te houden (eindproduct van carbs,proteine en vet.) Word buiten de cellen verbrand.

Zorg dat je goed blijft drinken,gaat je temp hoger dan 1 graad,dan kappen met die handel.Jeukende huid idem dito...kappen

Even nog een mededeling,over de T3,ik supplementeer er overgens maar 12,5mcgr pd al vanaf dag 3. Lees verschillende theoriien op US boards,de ene zegt supplementeer 25 pd de andere zegt niet....dus ga op de helft zitten hehehehe

Laatst bewerkt:
lekker bezig kriel :thumbs:

Even nog een mededeling,over de T3,ik supplementeer er overgens maar 12,5mcgr pd al vanaf dag 3. Lees verschillende theoriien op US boards,de ene zegt supplementeer 25 pd de andere zegt niet....dus ga op de helft zitten hehehehe

Zeer goed overzicht gemaakt!

Over die T3, ik heb net hetzelfde gelezen, ik lees nu zelfs meer -niet supplementeren- dan wel... Mij lijkt het dus wel goed wat je doet (12.5-25mcg)...
De ene zegt dat het wel invloed heeft op de thyroid, de andere weer niet.. sjah..

Hij gaat goed man!

* dag 9-21 3 caps per dag hier begint de warmte,nachtzweet is redelijk onder controle te houden met lage carbiname voor het slapen,al zou je toch wel zweten.Cellen zijn niet instaat ATP vast te houden (eindproduct van carbs,proteine en vet.) Word buiten de cellen verbrand.

is het niet zo dat het geen invloed heeft op vetten aangezien deze niet omgezet kunnen worden in ATP en daardoor zou DNP geen invloed kunnen hebben hierop! dat is ook de reden dat keto en vetrijk eten wordt afgeraden!
je kan je wel kapot eten aan de winegums, vetvrije ijs, dubbelvla, milkshakes enz (high fat kan je beter wel vermijden)

Hehe, maar ik heb het idee dat ik niet de enige was die DNP dagen als een vrijbrief zag om me eigen kapot te vreten! ;)

4jaar geleden was mijn eerste DNP run (moest ze zelf cappen, zat ook zakje histamine bij, volgens mij nam ik het toentegelijk met klaas ergens in de zomer)
At toen vrijwel alleen kwark en kip (2000kcal max) Toen werkte het beduidend minder goed dan met het all you can eat buffet

ikzelf denk dat t3 geen nut heeft om toe te voegen voor het vetverlies! T3 zal je mitichondriaa wat tandjes opvoeren (hoeveel tandjes is afhankelijk van de dosering T3)
T3 zet normalitair je mitochondria aan om meer substraten (voeding lichaams vet spier) om te zetten in ATP

Maar DNP neemt het gehele zaakje over en zorgt ervoor dat er zoiezo geen ATP aangemaakt kan worden (de niet te verklaren minimum ATP levels waar DNP geen invloed op schijnt te hebben even buiten beschouwing gelaten)

vandaar dat T3 imo geen nut heeft! tijdens mijn run heb ik ook even op 225mcg T3 gezeten.. merkte echt geen verschil met 25mcg

helemaal waar. Moet zeggen dat vrijdag aardige vrijbrief is om te eten,eet echt niet de hele dag zo. Gister heledag vergaderingen op het werk...weinig kunnen eten,dan ga jj toch k*t voelen vandaar ff inhaalslag.

Eet de hele week netjes ietsje hoger in carb dan normaal,maar niet buitensporig.

Schijnt bij lange runs boven de 10 dagen wel wat uit te maken om T3 erbij te pakken,maar mijne is marginaal 12,5 half tabbie.

Woog vanmorgen net onder de 100,maar wel vochtig,en toch merk ik dat vetdepot op mijn buik en op mijn bovenste rib aardig aan het slinken is. Overdag heb ik nauwelijks last van hitte meer tijdens slapen

Oooh nee...zie in je sig dat je je net weer gewogen hebt en je je bent nu een lousy 65kg:eek:
Ik adviseer je om morgen niet naar het strand te gaan, windkracht 2 wordt verwacht....

water kerel,je houd beduidend veel water vast

eindelijk weer een log waar je wat van leren, (ook animel legs),

Terug
Naar boven