GTO
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee man ben een ecto ballon die mega water vasthoud.......ff cappie inemn,zo terug

Ben net ff gaan douchen, ff in de spiegel geloerd.... Voor mijn doen ben ik blij met dit tot nu behaalde resultaat....MAAR zag net dat op mijn schouders en borst rode bobbeltjes zitten. Voel er .. Nog... Nix van maar zou histamine kunnen zijn, maar zou ook kunnen zijn dat het door het zweten komt. Ik ga nog 1 week door dan is het welletjes. Al met al ja nu al tevreden met weinig merkbare sites..... Nu ff saté met frietjes.. Vlaamse... En softijs met advocaat....waar zijn me cappies

Even nog een mededeling,over de T3,ik supplementeer er overgens maar 12,5mcgr pd al vanaf dag 3. Lees verschillende theoriien op US boards,de ene zegt supplementeer 25 pd de andere zegt niet....dus ga op de helft zitten hehehehe
* dag 9-21 3 caps per dag hier begint de warmte,nachtzweet is redelijk onder controle te houden met lage carbiname voor het slapen,al zou je toch wel zweten.Cellen zijn niet instaat ATP vast te houden (eindproduct van carbs,proteine en vet.) Word buiten de cellen verbrand.

Even nog een mededeling,over de T3,ik supplementeer er overgens maar 12,5mcgr pd al vanaf dag 3. Lees verschillende theoriien op US boards,de ene zegt supplementeer 25 pd de andere zegt niet....dus ga op de helft zitten hehehehe

en goed overzichtje.(eerste post)
eindelijk weer een log waar je wat van leren, (ook animel legs),
+1
@Kriel--> die waterretentie dropt gelijk als je ermee stopt?

Niet meteen, maar binnen 2 weken is alle opgehoopte vocht eruit en houd je dus je schone gewicht over![]()