MuscleMeat

Kriel op DNP

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik idd groentepakken,beter lekker gekruid,goed voor de anti oxidanten en vitamines,en mineralen

Morgen over de dertig graden kriel have fun on DNP!! hehe

Kerel net uurtje buiten gefietst no problem

Zou inderdaad lekker op 3 caps blijven en je aan je originele plan houden. Wees blij dat je weinig last hebt van sides. De resultaten komen er toch wel.

Kerel net uurtje buiten gefietst no problem

Lekker met dit weer! Ik vind buiten fietsen zwaar relaxed om te doen. Eigenlijk voor mij de ideale manier van cardio. Zou wel fijn zijn als je ook een douche zou hebben op het werk sommige bedrijven hebben dat.

Hou het rustig man met de inname we willen krieltje nog langer hier in deze sectie hehe

Ja ik heb douche op mijn werk,das top

Toevallig wilde ik vanavond toch 4 gaan pakken,maar ik had na het eten een super iutbraak van zweet dacht echt dat ik kapot ging....3 is zat

smorgens heb je haast geen last,maar na het avondeten,ongelovelijk

weer nachtje overleeft,ben godsmoe.
Gister 2 uur gefiets,voel me als een natte papieren zak...hier is het met de apperatuur graadje of 35 binnen..............helpt ook niet echt mee

Sta je lekker in je blote bast te werken voor die vrouwelijke assistentes? ;)

vandaag weinig lekkers hier.........nou ja op mijn pak V8 na dan

Kriel bro.. ff serieus.. hou het op 3 caps man. Ik weet hoe moeilijk t is om dingen te laten liggen als de potjes je staan aan te staren. 600mg is MEER dan zat. Maak m lekker af en kijk op t einde eens hoe t gegaan is.

ja doe ik ook,misschien dat ik de laatste week zelf naar 2 caps ga...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzomoe

Waar krijg je dat V8 spul eigenlijk?

Bij de reform kan je het halen,ook bij de betere groenteman. Maar heb nu van de lidle Gemuse saft 98% ook erg goed te doen

Nou dan zal ik in de herfst/winter eens wat van dat spul gaan inslaan.

hmmm ik ben niet bezig met dnp en ik zweet me al de tievus ....er loopt er hier eentje rond die is nu het bed aan het afhalen whahahaha en alles is zeiknat zegt ze .......dat zal wat worden mocht ik ooit aan de dnp gaan...

Ook die van de liddle?

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

hmmm ik ben niet bezig met dnp en ik zweet me al de tievus ....er loopt er hier eentje rond die is nu het bed aan het afhalen whahahaha en alles is zeiknat zegt ze .......dat zal wat worden mocht ik ooit aan de dnp gaan...

Ja me2.. me bed is ook altijd zeiknat.

Terug
Naar boven