AndroidHealthClinic

Kriel op DNP

Weet je ook al wat je BF gedaan heeft? Hoeveel kg's en cm (op armen, middel, ...) ben je ook kwijt?

Keep us informed.

succes verder nog iig (nog ff doorbijten).

• Topic Starter Topic Starter
Waar ik bang voor ben, is dat de enige merkbare site zweten is, ik nog eens het zwaardere cristal ga gebruiken. Merk de laatste week dat het rap gaat. Maar ben iedere keer zeiknat. Net 5 boterhammen pindakaas op, heet bakkie koffie derbij en het gutst alweer. Omdat ik gewent ben mezelf normaal ook uit te hongeren heb ik maat af en toe het gevoel dak moe ben. Gister totaal 2 uur gefietst maar vreselijk moeie benen maar verder ok. Ga zo ff 45 min crosswalken. Ben wel blij als die pot het weekend leeg is. Iedere keer denk ik.... Nou je hebt nix gemerkt maar vandaag ga je dood door het cumulatieve effect

dsu zeer behoedzaam zijn bij het verhogen dus, als het zo cumulatief werkt?

en receptor cleaning zal niet aan de orde zijn denk, hij nam er geen aas bij toch?

ik formuleer het niet goed denk ik, ik dacht dat hij al even off was en dat het nut van dnp mbt receptor cleaning al te niet gedaan is.

of doel je op het feit dat je geen dnp neemt zonder aas?

ik formuleer het niet goed denk ik, ik dacht dat hij al even off was en dat het nut van dnp mbt receptor cleaning al te niet gedaan is.

of doel je op het feit dat je geen dnp neemt zonder aas?

Het maakt geen drol uit of 'ie nu ON of OFF is..

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Waarom cardio je er zoveel bij als ik vragen mag ?

Werkt DNP op deze manier: 1000Kcal verbrand x33% (11%/100mg) = 3300 Kcal?

Wat ik wil zeggen is.. als je normale stofwisseling voor een verbranding van 4000Kcal zou zorgen verhoogt DNP dat getal dan procentueel ?

óf is het zo dat DNP gewoon zorgt voor een (ongeveer natuurlijk) vast aantal calorieën als je het protocol goed naleeft ?

Weet niet waarom je zo gepiekeerd reageert hoor. IKKE stelde dat DNP zou zorgen voor een receptor-cleaning. Die receptor-cleaning zou inhouden dat een daarop volgende kuur harder in zou slaan. Dus IMO kunnen we hieruit concluderen dat het gaat om receptoren die in ieder geval gevoelig zijn voor AAS..

Mijn mening over receptor-cleaning is dat je het maar op 1 manier kan doen: off gaan.

Je kuur na dnp slaat harder in omdat je primed bent door de hoge energie verbranding door dnp. Dnp zorgt er ook voor dat je moe bent en als je stopt krijg je een rebound in kracht en energie.

Volhouden kriel, ik ben benieuwd naar de resultaten. Check je ook je lichaamstemperatuur om te zien of die daadwerkelijk hoger ligt?

Kep net een uitgebalanseerde voeding gehad

2x bigmac
1 x filet o fish
1 x quaterpounder
1x frietjes
1x mac chicken

Brrrrrrrrr

Heerlijk man ---> Mac for the win.
Pff wel een hoop in 1 keer vreetzak :eek:

Zweetze.....leg je wel een handdoekje op je kussen?

sweat.jpg

Hehe ga je zwembroek dan alvast maar halen. Even off topic, weet jij nog ongeveer hoe jou 4e of 5e kuur eruit zag?

Kep net een uitgebalanseerde voeding gehad

2x bigmac
1 x filet o fish
1 x quaterpounder
1x frietjes
1x mac chicken

Brrrrrrrrr

dam volgende keer kan ik ook voor jou bestellen. als je de fish vervangt door een hamburger eet ik precies hetzelfde :p

Laatst bewerkt:
Hehe.. Je spreekt je handtekening wel tegen bro

ben misselijk

zat te twijfelen ...damn rij er ff heen

Zit hard te twijfeln om na vandaag te stoppen,ben zo moe,en raar in mijn kop. Kan nix meer,en wil ook nix meer,zie eruit alsof ik vacuum getrokken ben,denk dat ik na vandaag er klaar mee ben

Zit hard te twijfeln om na vandaag te stoppen,ben zo moe,en raar in mijn kop. Kan nix meer,en wil ook nix meer,zie eruit alsof ik vacuum getrokken ben,denk dat ik na vandaag er klaar mee ben

Kappen met die bende dan goed besluit! Ik zou het een goede beslissing vinden als je jezelf zo verrot voelt.

Terug
Naar boven