AndroidHealthClinic

Kriel op DNP

Idd. Als je nu zou doorgaan zou dat echt heel erg dom zijn. Luister naar je lichaam...dat zegt kap ermee.

• Topic Starter Topic Starter
deapleted slap,nauwelijks spiertoon,te moe om iets beet te pakken. Alsof ik een pak rattegif opgegeten hebt,ben er klaar mee.....kap ermee,tis leuk geweest

kom op, nog 1 dagje, even alles eten wat normaal niet mag en dan stop je donderdag :P

nee DARTHFATHER tis genoeg geweest,vorl me vanaf vanmorgen zwaar brak,trek een dag of 2 extra echt niet meer.

Kep vanmorgen ingenomen,wou net de 2de erin stoppen,maar ben dik 2,5 week bezig geweest. Stop ermee pfffff mijn lijf en hoofd voelen alsof ik 2 dagen niet geslapen heb en gereist,zo voel ik me altijd als ik op zakenreis naar china geweest ben....pffff finito

verstandig altyd naar je lichaam luisteren

Nou?...wat vondt je ervan?

wil je het werkelijk weten?

zooooooooooooooooooo moe szzzzzzzzzzzlllaaaap. heftig,alle bijwerkingen vielen wel mee,maar op een gegeven moment ben je dat lichtgevende poeder wel zat.

Op zich heeft het goed zijn werk gedaan,maar ben natuurlijk helemaal op en leeg,kijken na een paar dagen hoe het gaat. Misschien dat ik een cycle doe en het over een week nog eens probeer,kijk wel ff wat het netto resultaat is. Als het minder is dan verwacht,neem ik het niet meer,is het goed doe ik misschien eennieuwe...misschien he

Je doel was 14 dagen, je zit intussen al 16 dagen aan die troep. Goed besluit om ermee te kappen.

Ben benieuwd hoe snel je weer bijtrekt nu je ermee gestopt bent :)

Verstandelijk besluit lijkt me om ff te stoppen.

Onder het motto 'meten is weten': heb je je BF% al gemeten of je kg's nagezien? Wat is er verandert aan Krieltje?

kerel zo ik er nu uitziet,valt er nix te meten met een lijmtang,ik hou veel water vast,ondanks 7 kilo minder

vriendjes? vriendjes? nix vriendje

Ik had gehoord dat je gevraagd was als voorzitter van die club hehehe...

Verstandelijk besluit lijkt me om ff te stoppen.

Onder het motto 'meten is weten': heb je je BF% al gemeten of je kg's nagezien? Wat is er verandert aan Krieltje?

kilo's heb je niks aan, gaat om het vet%.....kilo's verliezen....maar wat? vet of spieren?

maar als kriel weer een beetje bij getrokken is zullen wij dat wel horen.

Heb heerlijk getraind,maar bij 32kg dumbelpress begon ik te trillen zo moe was ik,wel lekkere pomp,eigenlijk alles lekker. Misschien dat ik ga cyclen,kijk ff hoe het nu 14 dagen loopt zonder,dan zijn de deapletsie bijwerkingen ook veel minder. 7 dagen gif slikken is gezonder dan 2,5 weken hehehehehehe

Bedankt voor deze log Kriel

welcome jongens. Mischien dat ik kristal ga nemen,maar die dikke wil dat ook,misschien een dubbele log...ook eens leuk

deapleted slap,nauwelijks spiertoon,te moe om iets beet te pakken. Alsof ik een pak rattegif opgegeten hebt, ben er klaar mee.....kap ermee,tis leuk geweest

Verbaast me niks. Met rattegif zit je er niet eens zo ver naast.
DNP wordt als pesticide gebruikt (ref: http://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol#Uses).

En een pesticide wordt in wikipedia als volgt gedifinieerd:

Any substance or mixture of substances intended for preventing, destroying or controlling any pest, including vectors of human or animal disease, unwanted species of plants or animals causing harm ... http://en.wikipedia.org/wiki/Pesticides

Terug
Naar boven