Het is wel lelijk hoe gestresst trainen op je in kan sluipen zelfs terwijl je voornemens hebt om minder te stressen. Zal ook wel stress hebben over stress af en toe
Anyway ik heb weer wat op het Pendlay forum gelezen vooral de ervaringen van Max Aita en hoe hij dagelijks squat en waarom..
Ik denk dat ik toch elke dag (5-6x pw) dezelfde core oefeningen moet doen, want dan kan ik zorgeloos per dag kijken hoe zwaar/veel ik die doe.
Mijn idee nu:
AM (als ik eens op tijd wakker kan worden)
cardio (half uurtje, 1 keer per week uitdagend langer)
niet uitdagend bodyweight pump stuff (dips, push ups, pull ups, jumps, hypers, etc)
om wakker te worden, voor te bereiden op de avond, en wat bloed de spieren in te laten stromen
PM
power clean (soms clean)
squat
btn push press (soms jerk)
btn press
assistance (afwisselend, 1-3 keer per week elk, soms dumbbells of eens wat anders)
dips / bench press
pull ups / row
snatch?
Alles elke dag met singles tot een gemakkelijke max
Squat en press 1 keer per week tot een uitdagende max/pr om techniek met een nieuw gewicht te toetsen
Squat en press 1 keer per week opvolgen met wat drop sets voor volume.. totaal 20 reps ofzo waarvan de laatste paar reps uitputtend mogen zijn, dit om op zwakke punten te hameren
Dan kan ik mooi op gevoel af en toe een dagje overslaan of minderen of wat anders doen wetende dat er die week nog zat nuttige trainingen volgen om techniek en mobiliteit goed te houden en herstel te benuttigen.
Let's see how it goes.. doordeweeks s'ochtends op tijd en wakker genoeg opstaan voor cardio zou al een overwinning zijn

vooral omdat dat betekend dat ik redelijk uitgerust (en dus niet te gestresst?) ben