MuscleMeat

krisk's log - een nieuw begin op naar echte doelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
10-16 sep

AM

- DB R: 55 x 5/5/5
- RDL+CHP: 60/70/80/90/100/110 x 3
- DB R: 56.75 x 5/5/5
- CP: 120 x 1
- CP: 115 x 1/1/1

- DB Dc BP: 32.5 x 5/5/5
- Pull Ups: 22.5 x 5/5, bw x 3x5
- DB Dc BP: 33.75 x 5/5/5
- / slaaaap
- / slaaaaaap

Cardio
- 28.00 5km
- 40 min rustig gefietst
- 33.30 5km
- / slaaaap
- / slaaaaaap

----------------------------
PM

PC + PJ (btn)
- 95
- 85 x 5
- 90
- C&J: 60 x 3/3/3
- C&J: 85 & 80

Squat
- 115, 102.5 x 5/5
- 115, 100 x 3/3/3/3
- 115
- /
- 115, 105 x 2/2/2/2/2

Press
- 60, 55 x 5/5 (back, niet zo netjes als normaal not sure why)
- 65, 70 (cheat), 60 x 2/3/2/2 (front)
- 55, 60 (cheat) (back)
- /
- 55, 50 x 3/3/3/3 (back)

Laatst bewerkt:
Pff ik zit nog steeds veel te veel na te denken en mezelf helemaal gek te maken..

Trainen in een appartement is k*t, ik weet niet of dit wel ergens heen gaat.

Tegen de tijd dat ik weer een beetje sterk wordt en doelen behaal zal het echt niet meer handig zijn.

Oly lifts kunnen sowieso niet.

Ik moet m'n appartement verkopen en een bungalow met oly platform en dikke bumperplates nemen.

En dan misschien maar beter ergens waar het lekkere weer en de rest van het leven ook de moeite waard is.

Pffff **** it, morgen weer een dag.

Gewoon stoppen joh.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik word gek omdat ik niet kan trainen hoe ik wil, stoppen lijkt me dan niet echt logisch he ;)

En omdat ik zo dom ben geweest een appartement te kopen, zou het liefst nu een makelaar bellen en morgen m'n cage en gewichten naar een nieuw huis verplaatsen, dan neem ik m'n verlies op m'n hypotheek wel voor genoegen.

Ik word gek omdat ik niet kan trainen hoe ik wil, stoppen lijkt me dan niet echt logisch he ;)

En omdat ik zo dom ben geweest een appartement te kopen, zou het liefst nu een makelaar bellen en morgen m'n cage en gewichten naar een nieuw huis verplaatsen, dan neem ik m'n verlies op m'n hypotheek wel voor genoegen.

Was ook niet helemaal serieus, maar het lijkt bijna een obsessie voor je.

Ga dan naar een oly lifts gym. Naar A'dam rijden Is goedkoper dan verhuizen. Of troll je?

Ja ik kan sinds kort wel bij een crossfit hok hier terecht maar niet altijd en nu komt het steeds niet uit, heel vervelend, en dan weet ik niet of ik dat ritme voor elkaar ga krijgen en kan volhouden. Als het er vol is kan ik ook weer naar huis.

Ik snap niet helemaal hoe anderen elke dag na het werk ergens trainen zonder echt alleen nog in het weekend ergens tijd voor te hebben of zonder dik slaaptekort te krijgen.

En alle gewenste oefeningen en conditie zien in te delen lukt ook niet echt.

Ik ga wel door met puzzelen en proberen daar niet van maar ik ben er gewoon niet zo goed in I guess.

Tot hoe lang werk je? Doe je na je werk een powernappie en dan 's avonds lekker fris trainen.

17.30 en het stomme is dat ik 0 reistijd heb, daarom ben ik er gaan wonen. Dus het moet makkelijk te doen zijn allemaal.

Ik ben nu tussen 19.30 en 20.00 klaar met trainen, dat is best aardig. Maar dan moet ik dus wel s'ochtends wat oefeningen en cardio doen, anders komt er 1.5 uur bij. Plus reistijd naar een locatie waar ik wel degelijk kan trainen... Elke dag om 22.00 klaar?

Als ik een uur pauze had dan zou ik s'middags kunnen trainen wat het s'avonds wel makkelijk maakt. Of ik moet iets met het weekend doen maar dan heb ik wel echt m'n rust nodig, s'ochtends ook eigenlijk.

17-21 sep

AM

- DB Row: 52.5 x 5/5/5/5
-
-
-
-

- Pushups: 10/10/10/10
-
-
-
-

Cardio
- 32.40 5km
-
-
-
-

------------------------

PM

Squat
- 120, 105 x 3/3/3/3
-
-
-
-

Press
- 65, 60 x 2/1/1/1/1/1/1 (front)
-
-
-
-

- C&J: 80
-
-
-
-

Pull
- 110 x 1/1/1/1/1 (clean pull)
-
-
-
-

Laatst bewerkt:
Misschien moet ik gewoon weer terug gaan naar een bill starr programmering en knallen met gomad, alleen dan op een rustdag nog die cardio op peil houden. Maar ik heb echt geen idee hoe ik daar alle nodige lifts in kwijt kan, heb ook nog nooit een variant gezien met de full olys of uberhaupt snatch varianten en eventueel wat belangrijke assistance erin verwerkt.

Misschien moet ik gewoon weer terug gaan naar een bill starr programmering en knallen met gomad, alleen dan op een rustdag nog die cardio op peil houden. Maar ik heb echt geen idee hoe ik daar alle nodige lifts in kwijt kan, heb ook nog nooit een variant gezien met de full olys of uberhaupt snatch varianten en eventueel wat belangrijke assistance erin verwerkt.
Bill starr raad high pulls, power snatches en power cleans aan. Misschien kun je daarrond een schema bouwen.
Dan denk ik aan high pulls ipv deadlifts en power cleans op een light rugdag. Waar je power snatches kunt doen weet ik niet echt.

Ja precies, maar de full lifts hebben veeeel aandacht nodig. En als ik dan naar pendlay's beginners programma kijk zie ik geen high pulls en power cleans of snatches.

edit: blablabla

Laatst bewerkt:
Yes yes het word tijd voor een gomad en 5x5 cycletje, al is het maar omdat ik écht geen zin meer heb in cardio s'ochtends zeker niet met de aankomende seizoenen. Dan kan ik dat gelijk lekker op de rustdagen in de avond doen.

Vandaag een pak extra melk gekocht en morgen gelijk de light day doen.

edit: of ik kan cardio in het weekend doen.. anders doe ik dat wel eerst een tijdje om te kijken of het met deze manier van trainen automatisch vooruit gaat met extra melk.

Laatst bewerkt:
Snatch 52.5
Press (back) 52.5
Squat 107.5, 97.5 x 2/2/2/2
DB BP 32.5 x 5/5
Pull ups +0/10/20 x 5

good luch! Hopelijk gaat het beter

Front squat: 100, 80 x 3/3/3/3
Power clean: 90
Push Press (back): 90
Press (front): 60

Squat 112.5, 100 x 2/2/2/2/2
BP: 90, 80 x 5
Low Hang Clean Pull: 120
Press (back): 60, 50 x 3/3/3/3
DB Row: 52.5 x 5/5/5

gaan de trainingen al wat beter?

Nee voelt met de dag slechter, techniek verslechterd vooral en ik voel me gewoon slap alsof m'n kracht weer terugvalt naar het niveau van het begin van dit log. En daar was het al niet ver vandaan gekomen aangezien ik af wou vallen.

En dat terwijl ik juist weer lekker wat extra slaap, meer melk drink, en veel minder cardio doe. En m'n werk is een stuk rustiger nu.

Ik denk dat het met de meeste oefeningen met de balans tussen reps met goed gewicht om te oefenen en near-max singles te maken heeft. En met anderen zoals de squat waar dat wel goed zit ligt het denk ik aan de toevoeging van iets zwaardere pulls en het proberen van de volledige oly lifts.

Zo blijf ik een beetje tweaken, want een 5x5 schema is wel simpel in te richten maar m'n eigen weg vinden zou mooi zijn.

Squat
Hang Power Clean + Military Press (front)
Power Clean + Push Press (front)
Power Clean + Power Jerk (back)
DB Row misschien DB BP afwisselen met Pull ups en clean pull
2x20 curls extensions en weighted pushups ofzo

Squat is wel prima met een daily max en drop sets. Misschien afwisselen met front squat?
Voor de cleans en presses eerst opwarmen tot een max dan voor elk een set met iets minder. Of de ene dag singles tot die max en de andere dag tot dat lichtere oefengewicht en reps maken.
Rows en pull ups gewoon wat setjes maken tot 5 reps elk.

En ik moet echt een nieuwe (rechte) barbbell en wat bands kopen, kijken of dat deze maand kan.

---------- Post added 21 September 2012 at 19:59 ----------

Hang Power Clean & Military Press: 60, 47.5 x 5
Power Clean & Push Press: 70, 62.5 x 5 (front)
Power Clean & Power Jerk: 82.5, 87.5 Fail PC & 3 x 80 PJ (back)
Squat 100, 90 x 5

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven