Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

Ik merk ook dat m'n eetlust niet echt goed te noemen is..zit ook aan de tren ace. Moet m'n eten echt naar binnen duwen want erge honger heb ik gewoon niet, ook al eet ik 4-5 uur achter elkaar helemaal niks. Niet echt fijn aangezien ik zoveel mogelijk massa wil bouwen. Ben dus ook aan het twijfelen om ermee te stoppen...is beter om te gebruiken in een cut denk ik.
Als het alleen bij vocht blijft zou ik er idd ook niks bijnemen...ik aromatiseer altijd wel heel erg en krijg dus altijd last van gevoelige tepels. Moet er dus wel iets bij gaan nemen want hoef geen gyno te ontwikkelen. Best klote aangezien ik wel merk dat het je gains sterk remt.

• Topic Starter Topic Starter
Ben weer lui geweest om te updaten :P

anyways gisteren borst en biceps getrained. Echt een gruwelijke training werd dat. Scheurde bijna uit mijn vel door de pomp. Had ziekelijk veel energie.

bankdrukken:
10x60kg
8x90
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

schuin bankdrukken met dumbbells:
8x30kg
8x30
8x30
8x30

klote is dat we geen 32kg dumbbells meer hebben. En de eerst volgende is 35kg. Das weer net te zwaar voor mij na 7 setjes bankdrukken eerst...

Daarna 4 setjes 8 herhalingen dips gedaan. En tot slot nog wat kabel flyes omhoog.
Vervolgens biceps gedaan.

db curls
8x20kg
8x20
8x20
8x20

daarna stang gepakt

8x40kg (20kg stang meegeteld...)
8x40
6x40
6x40
8x30 (had energie te veel)

vervolgens nog soort van hamer curls gedaan maar dan met kabel. Geen flauw idee hoe dat heet.

Vandaag ook weer een goed training neer gezet met benen.

full squat
8x60kg
5x90kg
5x140kg
5x160kg
5x160kg
en toen deed mijn rug auw dus terug naar 140 gegaan
5x140kg

Vind het erg jammer dat niemand achter kan staan om mijn rug naar achteren te trekken als ik moe word en de oefening wat minder goed uitvoer. Want 2 k*t reps waar ik wat meer druk op me onderrug zet en klaar is kees, hele training verdoet gewoon.

Daarna leg press gedaan. God ik weet niet wat ik erop had deed 6 setten in totaal ofzo omdat het steeds te licht was. Alles wat ik erop gooide was licht. Uiteindelijk 280kg erop gedrukt bij de 6de set en zelfs dat ging nog vrij vlot. Veel meer kan er ook niet op. Maximaal een keer 40kg en is de apparaat helemaal vol beladen. Dus binnenkort moet ik een slachtoffer zoeken die erop gaat zitten :evil2:

Tot slot nog wat leg curls gedaan ook een keer 5 setten ofzo, echt had het gevoel alsof ik niets aan doen was :roflol: Zo veel energie gewoon niet normaal. Daarna nog leg extensions gedaan 4 setten van 8x op maximale gewicht waar je hem op kan instellen 60kg is dat geloof. Wel k*t dat die niet hoger kan.

met andere woorden 2 dagen ziekelijk getrained ouwe :D morgen even rusten en dan kijken of de deadlifts dit keer donderdag wel uit komen.

Volume, pfff word gewoon moe als ik er alleen al naar kijk.
Wel k*t van die DB's, dat ze niet even een setje bijkopen, kleine moeite!

Is dat een standaard borsttraining voor jou kuki??

gaat lekker kuki,

hoeveel rust neem je trouwens tussen elke set? En merk je ook dat je meer energie/kracht hebt aangezien je zo hoog in kcal zit?

Ik zou dit eens proberen op BP:

opw: 20x20, 6x50, 4x70, 2x90
werksets:
...x110
...x105
...x100
...x95
...x90

Zo kan je zware gewichten nemen want je bent nog niet voorvermoeid en naar het einde toe doe je meer en meer herhalingen waardoor je toch nog een vrij hoog volume draait.

Het is maar een suggestie é :p

Is dat een standaard borsttraining voor jou kuki??

Met zo'n opzet begon ik na mijn wedstrijd mee. Was beetje advies van mike om isolaties eruit te gooien en vooral met vrije gewichten te werken. Hij stelde toen voor om vooral dat 5x5 en dips te doen.

nog enig tips voor mijn p*ssy tits? :D

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

gaat lekker kuki,

hoeveel rust neem je trouwens tussen elke set? En merk je ook dat je meer energie/kracht hebt aangezien je zo hoog in kcal zit?

Tussen bench sets 2 min ongeveer. Squats wel meer hoor na 2 min slaat mijn hart nog 140 :roflol:

Qua energie en kracht merk ik zeker vooruitgang met zo meer kcal. Ook veel meer dreef om te gaan trainen, tegen de middag zit ik echt te springen om richting gym te gaan.

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Ik zou dit eens proberen op BP:

opw: 20x20, 6x50, 4x70, 2x90
werksets:
...x110
...x105
...x100
...x95
...x90

Zo kan je zware gewichten nemen want je bent nog niet voorvermoeid en naar het einde toe doe je meer en meer herhalingen waardoor je toch nog een vrij hoog volume draait.

Het is maar een suggestie é :p

Ben ik zelf opzich ook heel benieuwd naar. Kan ik volgende week wel even proberen :D thanks!

Met zo'n opzet begon ik na mijn wedstrijd mee. Was beetje advies van mike om isolaties eruit te gooien en vooral met vrije gewichten te werken. Hij stelde toen voor om vooral dat 5x5 en dips te doen.

nog enig tips voor mijn p*ssy tits? :D

Tja als Mike je die tips heeft gegeven..wie ben ik dan om te zeggen dat je het beter anders kan doen? ;)

Ik zou iig ook max 1 isolatieoefening doen...dat sowieso.

Verder zou ik ook weer niet teveel oefeningen en setjes doen...kan ook heel goed zijn dat daar het probleem ligt. Kijk maar eens naar je schouders...die pak je bijna niet aan en groeien als kool. Precies hetzelfde als bij mij...hoef voor schouders eigelijk alleen maar naar de gewichten te kijken en ze groeien al haha.
Ikzelf reageer altijd goed op veel varieren qua reps en nooit 2 trainingen achter elkaar dezelfde oefeningen. Mja...allemaal basic shit die jij ook vast wel weet. De een heeft gewoon aanleg voor de borst, de ander voor de benen. Jij hoort waarschijnlijk bij die laatste groep :D

thanks voor de reply Rob :)

bleh zit nu in de sportschool die calorien tikken wel aan 97kg :evil2:
moet nu rug trainen, heb zo geen zin. Wil gewoon luieren en eten :coffeepc::mc:

iemand moet me pushen

Ga verdomme gewoon je Rug trainen,
anders zie je er straks zoals mij uit!!!!!

Ja Kuki. Ik was de enige die jouw pushte :d
Wordt hoog tijd dat we weer samen gaan trainen. Januari is wel een mooie tijd.
volgende week mijn WK en dan neem ik 2 weken rust, heb ik wel verdiend na 4 wedstrijden dit jaar. ff lekker eten en mijn lichaam goed detoxen en vanaf januari pakken we onze bulkschema weer op.
Dan weer flink in de clean bulk met een heavy reload day van een kleine 8000-10000kcal.
Maar die post ik nog wel eens :)
Waarbij mijn 1e maaltijd om 6uur is en mijn laatste maaltijd rond 23uur bij de Mac eindigt.
Heerlijk als ik er aan denk, maarja nog een week aan de vis.

Enne by the way, je bent wel een stuk buffer geworden kerel, had je al een tijdje niet gezien.

Ga verdomme gewoon je Rug trainen,
anders zie je er straks zoals mij uit!!!!!

**** this p*ssy shit ik ga die stang ombuigen!!!!!!!!!!

Ja Kuki. Ik was de enige die jouw pushte :d
Wordt hoog tijd dat we weer samen gaan trainen. Januari is wel een mooie tijd.
volgende week mijn WK en dan neem ik 2 weken rust, heb ik wel verdiend na 4 wedstrijden dit jaar. ff lekker eten en mijn lichaam goed detoxen en vanaf januari pakken we onze bulkschema weer op.
Dan weer flink in de clean bulk met een heavy reload day van een kleine 8000-10000kcal.
Maar die post ik nog wel eens :)
Waarbij mijn 1e maaltijd om 6uur is en mijn laatste maaltijd rond 23uur bij de Mac eindigt.
Heerlijk als ik er aan denk, maarja nog een week aan de vis.

Enne by the way, je bent wel een stuk buffer geworden kerel, had je al een tijdje niet gezien.

Haha ziek jij gaat nog meer vreten dan mij :D Heb het gevoel dat ik aan eet sport doe ipv bb. Veel succes nog met je wedstrijd, was wel lachen gweest als ik mee kon hehe. Maar ik hoor het wel. Eet laatste tijd ook aanzienlijk meer, komt waarschijnlijk ook daardoor dat ik even een burst heb gekregen. Er zit echt geen limit aan dat eten voor mij, hoe meer ik eet de voller en groter ik uit ga zien. Doet me sterk twijvelen of ik al die jaren wel genoeg at terwijl ik toch op een dikke 5000kcal zat. Mischien tik ik over een tijdje ook de 10.000 aan kunnen we ook samen af en toe naar de mac :D Maar goed moet ook een beetje binnen budget blijven.

Ben in iedergeval goed tevreden met hoe het nu gaat. Van de week keken ook een groepje wijven op school me echt afschuwelijk vies aan dus het is wel meer mensen opgevallen haha

gvd nu ga ik trainen als een verrekte aap!

...

Laatst bewerkt:
Leuke log, Kuki!
Ik ga je zeker volgen.
Succes met alles.

not bad not bad. Dat van het eten zei ik vroeger ook, sl*t. En dan afvragen waarom je een ecto blijft:yell:

Epic verslaafd, update tijdens het trainen!

Super gast :thumbup:

Goed log,super fysiek man!ik ga je volgen man.

Epic verslaafd, update tijdens het trainen!

Super gast :thumbup:

hahaha wtf valt me ook nu pas op

die kuki toch :D

ja zo gek ben ik ook weer niet. Moest vandaag werken in de gym. Dbb staat dan standaard aan op de pc, dus tussen de setjes even snel gepost :P

training van vandaag was trouwen een en al ziek. Gewoon ziek. Heb nog nooit zo veel herrie lopen schoppen, mogolisch lopen doen en smijten met de zwaarste gewichten die ze hadden. Kwam geen einde aan :D

iig heb na de deadlifts bent over rows gedaan met db's, daarna chins, vervolgens cable rows toen vond ik dat me rug wel gaar genoeg was. En na rug nog even triceps gedaan met skull crushes, tricep extensions met db achter hoofd, cable extensions.

rows gingen ook vlot. Heb de zwaarste db's gepakt weet niet eens wat ze wegen 45kg ofzo. 4 setjes gedaan met 8 herhalingen easy. Normaal pak ik een keer 35 ofzo en laat het daarbij. Kracht neemt iig goed toe.

zittend cable rows ook hoppa gewoon de pin onderaan gestopt en alles omhoog getrokken weer 4 setjes 8 herhalingen.

Chins gingen wel wat zwaarder. Kwam niet meer dan 5 herhalingen uit per set. Was niet meer te doen na deadlift.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven