- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik merk ook dat m'n eetlust niet echt goed te noemen is..zit ook aan de tren ace. Moet m'n eten echt naar binnen duwen want erge honger heb ik gewoon niet, ook al eet ik 4-5 uur achter elkaar helemaal niks. Niet echt fijn aangezien ik zoveel mogelijk massa wil bouwen. Ben dus ook aan het twijfelen om ermee te stoppen...is beter om te gebruiken in een cut denk ik.
Als het alleen bij vocht blijft zou ik er idd ook niks bijnemen...ik aromatiseer altijd wel heel erg en krijg dus altijd last van gevoelige tepels. Moet er dus wel iets bij gaan nemen want hoef geen gyno te ontwikkelen. Best klote aangezien ik wel merk dat het je gains sterk remt.
Als het alleen bij vocht blijft zou ik er idd ook niks bijnemen...ik aromatiseer altijd wel heel erg en krijg dus altijd last van gevoelige tepels. Moet er dus wel iets bij gaan nemen want hoef geen gyno te ontwikkelen. Best klote aangezien ik wel merk dat het je gains sterk remt.

Zo veel energie gewoon niet normaal. Daarna nog leg extensions gedaan 4 setten van 8x op maximale gewicht waar je hem op kan instellen 60kg is dat geloof. Wel k*t dat die niet hoger kan.
morgen even rusten en dan kijken of de deadlifts dit keer donderdag wel uit komen.