XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

Jij praat echt enkel en alleen over AAS, he? was het maar zo dat je door AS only een monster word dan was iedereen een animal..
:roflol: bedoel geen foto's on stage maar thuis gemaakt hahaha

en door AS word je monster icm goed voedsel en training, dus don't talk shit bro

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: bedoel geen foto's on stage maar thuis gemaakt hahaha

en door AS word je monster icm goed voedsel en training, dus don't talk shit bro

ik heb nog een foto op me tel staan. Van de tweede dag van de laadfase. Eigenlijk eerste dag goed laden. Zal die nog eens posten van de week. Zag er imo toen nog beter uit dan de wedstrijddag opgewarmd en alles.....:(

zo gisteren getrained. Wat een geweldig gevoel :D Stond er verrekt goed bij, schrok er zelf van. Ben ik dat nou haha :D Piep wel enorm van de spierpijn vandaag....

heeft ali nog lekker gevreten de afgelopen dagen?

lekker...
donderdag toch maar een camera mee?:D

haha nee zo goed zie ik er nog niet uit hoor :o

heeft ali nog lekker gevreten de afgelopen dagen?

ja zeker. Nog niet mijn hele voedingsschemakunnen oppakken, maar kom er al bijna in de buurt. Trainingen gaan alleen nog niet zo soepeltjes. Heb echt veel last van mijn pezen en gewrichten nog. Heb ruim 2.5 weken ook geen aas meer genomen en die korte esters zijn al lang weer uitgewerkt, dus voel me ook nogal slapjes en over mijn libido nog te zwijgen fkng hell...

ik vroeg me trouwens af Ali, heb je je routine bij elkaar gezet of heb je hierbij met je coach/trainingsmaat/vriend iets samen gesteld.

Yaai ik heb weer internet. Ik zie weer heel wat katabole uurtjes achter de pc aankomen :D

ik vroeg me trouwens af Ali, heb je je routine bij elkaar gezet of heb je hierbij met je coach/trainingsmaat/vriend iets samen gesteld.

Zelf in 5min in elkaar geflansd. Maar vergeet niet dat het heel wat uren normaal kost om je routine helemaal onder de knie te krijgen. Ik poseer zelf bijna elke week wel een paar keer in de gym dus ik wist meteen al welke poses ik wou doen en had verder ook weinig oefening nodig.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

there is always a next time ;)

Zoals donderdag beloofd: ik heb een shakebeker voor je ;)
Ibo traint wel érg laat lees ik net...

Post eens foto's hoe je er nu uitziet Kuki. Volgens mij zie je er nu misschien nog wel beter uit nu je weer flink wat hebt kunnen eten enzo!

Maar is niet heel handig...

en wat heb je erop verzonnen :P

pics zijn trouwens niet gelukt. Accu was weer eens leeg....

Trainen in onbekende gym;)

hoe gaat het met kuki

Terug
Naar boven