Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Jij praat echt enkel en alleen over AAS, he? was het maar zo dat je door AS only een monster word dan was iedereen een animal..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij praat echt enkel en alleen over AAS, he? was het maar zo dat je door AS only een monster word dan was iedereen een animal..
bedoel geen foto's on stage maar thuis gemaakt hahaha bedoel geen foto's on stage maar thuis gemaakt hahaha
en door AS word je monster icm goed voedsel en training, dus don't talk shit bro

bedoel geen foto's on stage maar thuis gemaakt hahaha
en door AS word je monster icm goed voedsel en training, dus don't talk shit bro

lekker...zo gisteren getrained. Wat een geweldig gevoelStond er verrekt goed bij, schrok er zelf van. Ben ik dat nou haha
Piep wel enorm van de spierpijn vandaag....

ik vroeg me trouwens af Ali, heb je je routine bij elkaar gezet of heb je hierbij met je coach/trainingsmaat/vriend iets samen gesteld.

Zoals donderdag beloofd: ik heb een shakebeker voor je
Ibo traint wel érg laat lees ik net...
Post eens foto's hoe je er nu uitziet Kuki. Volgens mij zie je er nu misschien nog wel beter uit nu je weer flink wat hebt kunnen eten enzo!

kan op zich wel... maar dan moet ik wat verzinnen...aha dankjewel.
hmmm moeten iets anders verzinnen dan?