- Waardering
- 1.339

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Legs zijn wel echt super Kuki!
Borst is nog altijd het aandachtspunt , maar ik vind het er toch gewoon super uitzien.
goeie muziek keuze was het idd, vond jou routine en die van Jeppe het meeste professioneel tegenover velen anderen.

haha, het was al genoeg dat je kwam kijken 
Hey Kuki ! Je bent goed vooruit gegaan kerel. Je staat er goed bij, kan je niks van zeggen.
Niks negatiefs bedoel ik dan.
Gratz met deze 4e plek, zeer zeker NIET slecht en er komen gezien je leeftijd nog zat andere kansen om op 1 te eindigen
Patience my friend...

Was geen moeite(had geluk dat DW me kwam ophalen), vond het super om er te zijn

Muziek stond té hard om goed te laten horen wat je er van vond(er werd in algemeen weinig geklapt vond ik overigens)

Hoeveel kg ben je al bij ?Ik ff 12 kg...was nét iets teveel ahem
![]()
Deze week wordt het wel anders 
Ah oke, ik dacht 4e, maar zoals ik al zei je hebt nog tijd zat kerel om nog meer kwaliteit op te bouwen. Komt dus goed.
Ik woon niet meer in Deventer, als ik weer in Deventer ben kom ik een kijkje (of misschien zelfs trainen) nemen op je gym. Is nog steeds Bodyshape neem ik aan ?
Ben nu erg druk. Net weer vader geworden van een Zoon. (3 weken oud nu)
Nieuwe baan, nieuw huis ect ect.
Arg klote voor je plaatsing , kheb nu alleen de foto van Dwarf gezien nu op deze pagina Toch mooi fysiek en blijf fan!
Heb je mischien meer fotos , en van de andere deelnemers?