AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

hey kuki
met welk nummer heb je geposeerd dan?

ohssnq.jpg
:rolleyes:

muziek bdoel ik toch jongen

Haha die dwarven heeft geloof ik niet echt een hoog IQ.

Legs zijn wel echt super Kuki!

Borst is nog altijd het aandachtspunt , maar ik vind het er toch gewoon super uitzien.

• Topic Starter Topic Starter
hey kuki
met welk nummer heb je geposeerd dan?

http://www.youtube.com/watch?v=GusLypfx7OQ
op deze

Legs zijn wel echt super Kuki!

Borst is nog altijd het aandachtspunt , maar ik vind het er toch gewoon super uitzien.

Jup, maar heeft gewoon tijd nodig. Vergelijken met mijn oude wedstrijdfotos zijn ze aan de bovenkant al een stuk voller geworden. Armen zijn ook stuk dikker worden. Nu weer een jaartje goed massa bouwen gaat weer veel goed maken.

De rest van de week nog even lamzakken en aanstaande maandag weer rustig oppakken. Even eerste twee weken nog rustig opbouwen en mijn pezen weer laten wennen aan de gewichten dan gaan we een jaartje goed knallen.

goeie muziek keuze was het idd, vond jou routine en die van Jeppe het meeste professioneel tegenover velen anderen.

ik klapte..is dat niet genoeg???

Hey Kuki ! Je bent goed vooruit gegaan kerel. Je staat er goed bij, kan je niks van zeggen.
Niks negatiefs bedoel ik dan.

Gratz met deze 4e plek, zeer zeker NIET slecht en er komen gezien je leeftijd nog zat andere kansen om op 1 te eindigen ;)
Patience my friend...

Hey Kuki ! Je bent goed vooruit gegaan kerel. Je staat er goed bij, kan je niks van zeggen.
Niks negatiefs bedoel ik dan.

Gratz met deze 4e plek, zeer zeker NIET slecht en er komen gezien je leeftijd nog zat andere kansen om op 1 te eindigen ;)
Patience my friend...

dankjewel (correctie plaatsing 5de van de 6). Maargoed. Hey zal leuk zijn als ik je nog een keer zie. Is lang geleden :D

Ah oke, ik dacht 4e, maar zoals ik al zei je hebt nog tijd zat kerel om nog meer kwaliteit op te bouwen. Komt dus goed.

Ik woon niet meer in Deventer, als ik weer in Deventer ben kom ik een kijkje (of misschien zelfs trainen) nemen op je gym. Is nog steeds Bodyshape neem ik aan ?

Ben nu erg druk. Net weer vader geworden van een Zoon. (3 weken oud nu)
Nieuwe baan, nieuw huis ect ect.

Arg klote voor je plaatsing , kheb nu alleen de foto van Dwarf gezien nu op deze pagina Toch mooi fysiek en blijf fan!

Heb je mischien meer fotos , en van de andere deelnemers?

Hoeveel kg ben je al bij ? :p Ik ff 12 kg...was nét iets teveel ahem :D

posts komen nog. Heb donderdag weer internet :P

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Hoeveel kg ben je al bij ? :p Ik ff 12 kg...was nét iets teveel ahem :D

niet veel opzich kg of 3. Ben halve week weg geweest. Heb gewoon als een "normaal" mens gegeten :P Deze week wordt het wel anders :D

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Ah oke, ik dacht 4e, maar zoals ik al zei je hebt nog tijd zat kerel om nog meer kwaliteit op te bouwen. Komt dus goed.

Ik woon niet meer in Deventer, als ik weer in Deventer ben kom ik een kijkje (of misschien zelfs trainen) nemen op je gym. Is nog steeds Bodyshape neem ik aan ?

Ben nu erg druk. Net weer vader geworden van een Zoon. (3 weken oud nu)
Nieuwe baan, nieuw huis ect ect.

van harte kerel! laat me zeker weten als je in de buurt bent. En ja ik train nog steeds bij BS.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Arg klote voor je plaatsing , kheb nu alleen de foto van Dwarf gezien nu op deze pagina Toch mooi fysiek en blijf fan!

Heb je mischien meer fotos , en van de andere deelnemers?

paar paginas terug staan meer pics ;)

heb je nog meer homebrew foto's??? zonder olie

Terug
Naar boven