- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
kom nog terug op je PM, ben nu bezig met de rest van de foto's...
neem gerust je tijd hoor

ik ga maar eens boodschappen doen woohoo bulk voeding komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom nog terug op je PM, ben nu bezig met de rest van de foto's...

neem gerust je tijd hoor
ik ga maar eens boodschappen doen woohoo bulk voeding komen![]()

haha doe normaal man, natuurtalent zeggen. Daar geloof ik niet meer in. Heeft lang geduurd tot ik dat door mijn dikke hoofd kreeg, maar dat was met sinterklaas ook zo.
You like my pics?
(voor de rest: ja, die heb ik allemaal gemaakt)

uiteraard props to dwarven voor de pics. Vergeten erbij te zetten![]()

No prob
Knapste kop had je zeker... maar ook een goede shape!

bleeeh dat zeg je ook alleen maar omdat we vrienden zijn![]()
Die vierde foto die DW hier al eens gepost had is veel te vet. Echt eentje om in te kaderen.

Mooie foto's DW, je hebt er talent voor!!
Enne Kuki ik weet wel wie die dame is, wat ik niet snap is waarom ze met jouw op de foto ging :d![]()

Een mooie voor boven m'n bed
(jammer dat m'n vriend er anders over denkt!)

Die vierde foto die DW hier al eens gepost had is veel te vet. Echt eentje om in te kaderen.

Mooie foto's DW, je hebt er talent voor!!
Enne Kuki ik weet wel wie die dame is, wat ik niet snap is waarom ze met jouw op de foto ging :d![]()

Thnx!
Die dame ging met hem op de foto omdat ik het vroeg
(eigenlijk wilde een andere gozer die met me mee was met een lekker wijf op de foto (zijn woorden), dus trok ik haar tevoorschijn... zij dacht dat Kuki met haar op de foto wilde)
Ik weet nog wel, dat ibo op je vorige wedstrijd schreeuwde "ALI!!! LACHEN!!"
Kuki ik heb zwaar respect voor jou man, niet normaal hoe je alles voor elkaar hebt gekregen, wat boeit het dat je 4e bent geworden, je krijgt niet na 3x trainen zo'n fysiek net als jou. Ga zo door en next time word je makkelijk 1e man die andere stellen weinig voor hahah, ik blijf je zeker volgen!

4e en 3e van onder zijn gaaf, hoe je traps bijna vanuit het niets lijken te verschijnen.
Volgende keer wel wat meer lachen inderdaad![]()

Die benen zijn echt master.
Diep respect man.
Over tijdje pak je hem man.