AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

haha doe normaal man, natuurtalent zeggen. Daar geloof ik niet meer in. Heeft lang geduurd tot ik dat door mijn dikke hoofd kreeg, maar dat was met sinterklaas ook zo.

Begin dan maar weer in Sinterklaas te geloven, kijk eens naar hoe je voorbereiding ging. Van te voren gingen je trainingen ook niet helemaal optimaal, meende dat je met je voet hebt gezeten, ook heb je niet altijd getraind. Ik weet niet hoeveel weken je erover hebt gedaan om in contestshape te komen, denk 7-8 weken, kerel man, als alles helemaal in orde is met je niet te stoppen.

Kuki ik houd van je hoor

You like my pics?
(voor de rest: ja, die heb ik allemaal gemaakt)

Die vierde foto die DW hier al eens gepost had is veel te vet. Echt eentje om in te kaderen.

Mooie foto's DW, je hebt er talent voor!!
Enne Kuki ik weet wel wie die dame is, wat ik niet snap is waarom ze met jouw op de foto ging :d:D:D

Enne Kuki ik weet wel wie die dame is, wat ik niet snap is waarom ze met jouw op de foto ging :d:D:D

Thnx! :D

Die dame ging met hem op de foto omdat ik het vroeg :p
(eigenlijk wilde een andere gozer die met me mee was met een lekker wijf op de foto (zijn woorden), dus trok ik haar tevoorschijn... zij dacht dat Kuki met haar op de foto wilde)

Ik weet nog wel, dat ibo op je vorige wedstrijd schreeuwde "ALI!!! LACHEN!!"

Kuki ik heb zwaar respect voor jou man, niet normaal hoe je alles voor elkaar hebt gekregen, wat boeit het dat je 4e bent geworden, je krijgt niet na 3x trainen zo'n fysiek net als jou. Ga zo door en next time word je makkelijk 1e man die andere stellen weinig voor hahah, ik blijf je zeker volgen!

4e en 3e van onder zijn gaaf, hoe je traps bijna vanuit het niets lijken te verschijnen.

Volgende keer wel wat meer lachen inderdaad :D

Die benen zijn echt master.
Diep respect man.
Over tijdje pak je hem man.

• Topic Starter Topic Starter
Een mooie voor boven m'n bed ;)
(jammer dat m'n vriend er anders over denkt!)

En terrecht ik had het ook niet gepikt :P

Die vierde foto die DW hier al eens gepost had is veel te vet. Echt eentje om in te kaderen.

die foto is ook mijn favoriet :D
had die pose op mijn vorige wedstrijd ook gedaan. En iedereen vond het meteen de beste foto, dus ik dacht die doe ik dit keer weer. Wie weet wordt het nog mijn trademark haha

ze zocht naar jou, maar toen ze mij zag was ze jou al snel vergeten :D:D

Thnx! :D

Die dame ging met hem op de foto omdat ik het vroeg :p
(eigenlijk wilde een andere gozer die met me mee was met een lekker wijf op de foto (zijn woorden), dus trok ik haar tevoorschijn... zij dacht dat Kuki met haar op de foto wilde)

wel grappig stond met iemand te praten. Kwam zij opeens naast me staan. Ik wist van niets, dus ik keek haar aan van eeh ja ???

Ik weet nog wel, dat ibo op je vorige wedstrijd schreeuwde "ALI!!! LACHEN!!"

dat staat zo stom :P

Kuki ik heb zwaar respect voor jou man, niet normaal hoe je alles voor elkaar hebt gekregen, wat boeit het dat je 4e bent geworden, je krijgt niet na 3x trainen zo'n fysiek net als jou. Ga zo door en next time word je makkelijk 1e man die andere stellen weinig voor hahah, ik blijf je zeker volgen!

thanks kerel. Ik zal mijn best blijven doen, en heet loggen gaat natuurlijk gewoon door :)

4e en 3e van onder zijn gaaf, hoe je traps bijna vanuit het niets lijken te verschijnen.

Volgende keer wel wat meer lachen inderdaad :D

zal er op letter ;)

Die benen zijn echt master.
Diep respect man.
Over tijdje pak je hem man.

thanks man :)

Zag er goed uit kuki! Je hoeft je zeker niet te schamen. Weet dat je er meer van had verwacht maar goed; tegenslagen horen erbij. Leer van de wedstrijd en de volgende keer ga je het nóg beter doen pik!

:kiss:

hey kuki
met welk nummer heb je geposeerd dan?

Terug
Naar boven