XXL Nutrition

Kun jij zonder alcohol?

In het dagelijkse leven wel, als ik uitga niet. Is eig alleen als ik uitga, want bij familieaangelegenheden waar er champagne en witte wijn gedronken wordt pas ik altijd, gewoon omdat ik het niet lust. (zou ook niets anders willen)

Ik kan zonder maar zou het niet willen

Moet zeggen dat ik me soms erger aan die zogenaamde "ripped" bodybuilders op dit forum die schreeuwen niet te drinken omdat het zo slecht is voor de progressie, terwijl ze zelf amper 80kg wegen.

heheheh no shit? te grappig inderdaad

Ik drink soms 5 dagen op 7:o en dat blijft dan meestal niet bij een pint of 7...

Maar als het moet dan kan ik wel van den draank afblijven...

Ja, al twee jaar.

Ik ben er nooit aan begonnen vanwege misbruik in de familie toen ik nog een kind was. Lang altijd alles fel afgewezen op feestjes. En tegen die tijd dat ik er wel aan toe was al andere dingen ontdekt die ik veel mooier vond. Heb het nooit "leren" drinken waardoor bier nog steeds naar pis ruikt, en drank ruikt nog steeds vies, en dat blijft ook zo wat mij betreft.

Ik ben er nooit aan begonnen vanwege misbruik in de familie toen ik nog een kind was. Lang altijd alles fel afgewezen op feestjes. En tegen die tijd dat ik er wel aan toe was al andere dingen ontdekt die ik veel mooier vond. Heb het nooit "leren" drinken waardoor bier nog steeds naar pis ruikt, en drank ruikt nog steeds vies, en dat blijft ook zo wat mij betreft.

Ja, dat heb ik ook wel beetje.
Alchol komt er gewoon bekaaid vanaf als je het vergelijkt met andere drugs.

Alchol komt er gewoon bekaaid vanaf als je het vergelijkt met andere drugs.

Als ik ga feesten of uitga beleef ik er geheel nuchter nog het meeste plezier aan. Pure wiet geeft me nog weleens een kick, als je dan tussen de mensen tegelijkertijd in een loop van diepe gedachten verzeild raakt is dat wel een mooie vorm van mindsurfing. De party middelen (mdma, ghb, coke, speed, drank, nicotine) distantiëren je eigenlijk alleen maar van je omgeving. Maar ik snap onbevooroordeeld waarom dat zwaar gedigged wordt.

Het echte werk doe ik alleen thuis of in de natuur. Dan hoef ik niemand tegen te komen. :D

Als ik ga feesten of uitga beleef ik er geheel nuchter nog het meeste plezier aan. Pure wiet geeft me nog weleens een kick, als je dan tussen de mensen tegelijkertijd in een loop van diepe gedachten verzeild raakt is dat wel een mooie vorm van mindsurfing. De party middelen (mdma, ghb, coke, speed, drank, nicotine) distantiëren je eigenlijk alleen maar van je omgeving. Maar ik snap onbevooroordeeld waarom dat zwaar gedigged wordt.

Het echte werk doe ik alleen thuis of in de natuur. Dan hoef ik niemand tegen te komen. :D

Ik vind mdma niet bepaald een drug waarbij je afstand neemt van de rest van de party gangers. Integendeel zelfs, bij matig gebruik in ieder geval.

Als ik uit ga moet ik echt alcohol hebben ja. Daarbuiten heb ik er totaal geen behoefte aan

makkelijk zonder :)

Ben recent gestopt met whiskey, of nou ja behoorlijk geminderd eigenlijk.. eerst dronk ik vaak een flesje Red/Black Label gezellig weg.
Nu alleen nog in het weekend, alles zit tussen je oren.. iedereen kan zonder, je moet gewoon willen.

Ja als ik uitga kan ik niet zonder (kan wel maar wil niet). Het maakt me in de stemming en geeft me een onbezorgde tijd. het is eens in de 2 maand ongeveer, daarbuiten drink ik niks.
Ik kom er eerlijk voor uit dat ik op zulke momenten niet zonder kan, velen bedenken allerlei smoesjes.
Tegenwoordig is het voor jongeren stoer en je hoort erbij. Maar ik vind zelf dat het veel stoerder is als je geen alcohol nuttigd en ook een gezellige avond kunt hebben.

Al 20 jaren leef ik zonder alcohol.

Terug
Naar boven