MuscleMeat

Kun jij zonder alcohol?

EPK;42559=41 zei:
Ik vind mdma niet bepaald een drug waarbij je afstand neemt van de rest van de party gangers. Integendeel zelfs, bij matig gebruik in ieder geval.

Maar het is kunstmatig.

Wat is er van die synthetische suikerspin de volgende dag nog over? Ok, je voelt je nog erg zacht en chill van binnen maar dat grandioze contact en interesse in anderen inclusief diepe verbondenheid is gevlogen. Het is een roze schijn deken over de nacht waarin je zit. Het brengt al bestaande gevoelens niet onder het vergrootglas waardoor ze verfijnd integreren in je innerlijk, MDMA activeert gevoelens die je karakter niet eigen zijn.

Verschillende karakters versmelten niet met elkaar, de werking van Xtc laad gewoon heel specifiek een neurologisch proces en mensen hebben een klik vanwege de identieke chemie. Maar niet omdat hun eigen karakters raakvlakken hebben.

Maar het is kunstmatig.

Wat is er van die synthetische suikerspin de volgende dag nog over? Ok, je voelt je nog erg zacht en chill van binnen maar dat grandioze contact en interesse in anderen inclusief diepe verbondenheid is gevlogen. Het is een roze schijn deken over de nacht waarin je zit. Het brengt al bestaande gevoelens niet onder het vergrootglas waardoor ze verfijnd integreren in je innerlijk, MDMA activeert gevoelens die je karakter niet eigen zijn.

Verschillende karakters versmelten niet met elkaar, de werking van Xtc laad gewoon heel specifiek een neurologisch proces en mensen hebben een klik vanwege de identieke chemie. Maar niet omdat hun eigen karakters raakvlakken hebben.

Net zoals alcohol, cocaine en speed kunstmatig zijn. Die kunstmatige vriendschap is wel ideaal voor een partysetting en daarom de ideale partydrug. De effecten van een avond samen zitten op de XTC wegen meestal ook door de weken nadien. (Als je bv een avondje samen met een kennis op de XTC gaat dan is die vriendschap meestal ook een stuk beter nadien).

Laatst bewerkt:
ik nuttig het regelmatig, zou wel zonder kunnen denk.

Ik kan wel zonder.
Die paar keer in het jaar dat ik alcohol drink zijn wel heel gezellig.
Toch blijft het bij die paar keer want ik heb het zonder alcohol ook prima naar me zin.

appeltje eitje,

ik neem soms een lijntje pep een gtje of 1 biertje maar vaker ook helemaal niks

ik gain al een paar jaar flink op bier dus blijf daar ook lekker mee doorgaan. (wel alleen in het weekend)

Zijn periodes dat ik maanden achter elkaar geen alcohol drink, dus kan makkelijk zonder, zonder koffie ook trouwens.

Ik kan zonder alcohol. als ik het 6x per jaar drink is het erg veel.

Zou toch moeilijk zijn. Als ik 1 keer afgestudeerd ben, zal dat wel veranderen.

De efecten van Alchohol worden onderschat, zeker op langere termijn. Maar ook op korte termijn als je soms mensen ziet die er niet tegen kunnen als ze teveel op hebben en dan raar gaan doen :(
Vind het niks als mensen zo negatief "veranderen" onder invloed van drank.
Geld natuurlijk niet voor iedereen en je hebt ook mensen die het bij een paar glaasjes houden en gezellig zijn maar de trend onder de jeugd van ZUIPEN!!!, Dit is echt jammer want ze weten niet eens waar ze aan beginnen.

Ik let er op dat ik het niet te vaak gebruik, af en toe heb ik het wel zeker ff nodig.
Keertje of twee per maand is leuk genoeg en dan het liefst een ijskoud biertje, sterke drank met bijv. cola of andere chemische frisdranken vind ik maar niks.

Ik doe het puur voor de gezelligheid, dus op vrijdag of zaterdag is bij iemand thuis een biertje onmisbaar, tenzij ik met de auto ben, doordeweeks heb ik er geen behoefte aan, maar het kan wel eens zijn dat ik ergens een biertje drink, en tijdens het uit gaan vind ik niet drinken moeilijk.

Dus ja, ik ben wel afhankelijk van alcohol op bepaalde momenten, maar ik zou ook zonder kunnen als het zou moeten, en dronken worden doe ik niet aan, als ik me aangeschoten voel dan deins ik al terug, te veel fouten gemaakt door het gebruik van overmatig drankgebruik en daar ben ik nu wel klaar mee.

Ik drink soms 5 dagen op 7:o en dat blijft dan meestal niet bij een pint of 7...

wat triest voor je... het is aan je foto's te zien ook, zou je der niet wat aan doen?

Ik ging donderdag nog stappen in gent met een vriendengroep. 1 kerel kon niet meer op zn benen staan en mochten we meesleuren naar z'n kot (hij woog zo'n 100kg, potverdomme wat zwaar :roflol:). Je komt wel veel bezorgde chickjes tegen, dat wel. :rolleyes:
Drink zelf zelden zoveel dat ik zat word, hooguit 10 glazen bier op een avond meestal en dat eens om de twee weken als ik lang uitzit.

wat triest voor je... het is aan je foto's te zien ook, zou je der niet wat aan doen?

Misschien trained en eet hij wel ruk. Ik drink ook dageliijks maar sta er toch een stuk beter bij. Niet extreem veel verschil met toen ik eens een jaar lang niks dronk (op een weekendje soms na).

Misschien trained en eet hij wel ruk. Ik drink ook dageliijks maar sta er toch een stuk beter bij. Niet extreem veel verschil met toen ik eens een jaar lang niks dronk (op een weekendje soms na).

Tja, de morgen/middag na uitgaan sta ik ook altijd wel een stuk beter van de alcohol, maar combinatie van liters alcohol + zwakke training en voeding zullen alleszins niet veel deugd doen.

Ik ken iemand die dagelijks blowed en drinkt en die staat er behoorlijk goed en droog voor, maar die eet ook veel van zichzelf, geen voedingsschema, maar veel honger.

Dus het zegt niks, eten is inderdaad het belangrijkste.

Ik kan prima jaren zonder alcohol. Ik zal ook niet gauw iets drinken om dronken te worden maar gewoon omdat een koud biertje lekker is.

Ik vind je sig echt walgelijk.

Terug
Naar boven