XXL Nutrition

Kun jij zonder alcohol?

ik kan zeker zonder. als ik 1x in de maand drink is het vaak.

Nu nog eens gebleken dat ik echt niet tegen alcohol kan, juist 3 glazen wijn gedronken en ben al zat:o

Ik zeg vaak dat ik wel zonder kan, helaas alleen als ik thuis blijf.
Drink nu alleen nog op zaterdag; blijft een slechte gewoonte.

Alcohol :thumbdown:

pffff ik kan heel goed zonder alcohol maar op de een of andere manier kan alcohol niet zonder mij....

Pff pillen geven een veel betere high, Ik word hier helemaal duizelig van de wijn:thumbdown: Alcohol trekt op nix als je thuis bent, GHB was dan 100 keer beter.

Haha thuis is alcohol prima. Lekker toch met een biertje voor de tv met evt wat te vrete ofzo. Of slik jij ook pillen thuis ? :D

Haha thuis is alcohol prima. Lekker toch met een biertje voor de tv met evt wat te vrete ofzo. Of slik jij ook pillen thuis ? :D

Haha nee pillen thuis slikken is helemaal een hel, dan moet er echt sociaal contact zijn:D Begon uit verveling maar van een fles wijn te zuipen straks wss nog ff buiten als mn maten gdn hebben met werken.

Alcohol is nooit echt aan mij besteed geweest trouwens:o.

Haha nee pillen thuis slikken is helemaal een hel, dan moet er echt sociaal contact zijn:D Begon uit verveling maar van een fles wijn te zuipen straks wss nog ff buiten als mn maten gdn hebben met werken.

Alcohol is nooit echt aan mij besteed geweest trouwens:o.

En hoe zit het ondertussen met je stats ? :roflol:

Af en toe alcohol is wel lachen.. Wel baco's dan.. Daar wordt je af en toe goed gestoord van :P Bier is niet te zuipen.

Misschien trained en eet hij wel ruk. Ik drink ook dageliijks maar sta er toch een stuk beter bij. Niet extreem veel verschil met toen ik eens een jaar lang niks dronk (op een weekendje soms na).

Foto's zijn van 2007 boys. In de winter post ik er nieuwe...

Of ik zonder alcohol kan? Sowieso.

Zolang ik maar af en toe op de grote feesten lekker helemaal wappie kan, kan ik wel zonder drank.

• Topic Starter Topic Starter
De reden waarom ik er mee wil minderen is voornamelijk omdat mijn fysiek er belabberd door uit ziet. De eeuwige strijd met het (bier)buikje komt me onderhand de keel uit. Ik wil mijn buikspieren verdomme eens een keer zien. ;-)

Helaas zul je daarvoor toch een aantal weken alcohol voor moeten laten staan. Dat zit er bij mij voorlopig niet in. Hoe langer ik me onthoudt van een drankje tijdens het stappen, des te meer zuip ik als ik een avond wel drink.

Beste is natuurlijk om gewoon niet op stap te gaan, dan is de verleiding ook een stuk minder. Hoezo afhankelijk.. :rolleyes:

Lichamelijk kan ik er zeker wel zonder alcohol... Enkel met uitgaan, ja dat is elke week vrijdag en zaterdag, drink ik vrijwel altijd alcohol.. Ik weet niet wat is, maar uitgaan zonder flink te zuipen lukt me niet, mischien komt het omdat me maten het ook allemaal doen. Dus ja echt zonder alcohol kunnen? Ik betwijfel het en dat geld voor veel leeftijdsgenoten denk ik!

Terug
Naar boven