- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Held ! durf te leven !
Ieder weekend wat alcohol, ene keer meer dan anders ,...
ik leef ook zeker, alleen daar heb ik geen alcohol bij nodig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Held ! durf te leven !

Ik zeg vaak dat ik wel zonder kan, helaas alleen als ik thuis blijf.
Drink nu alleen nog op zaterdag; blijft een slechte gewoonte.

Pff pillen geven een veel betere high, Ik word hier helemaal duizelig van de wijnAlcohol trekt op nix als je thuis bent, GHB was dan 100 keer beter.

Haha thuis is alcohol prima. Lekker toch met een biertje voor de tv met evt wat te vrete ofzo. Of slik jij ook pillen thuis ?![]()
Begon uit verveling maar van een fles wijn te zuipen straks wss nog ff buiten als mn maten gdn hebben met werken.
.Haha nee pillen thuis slikken is helemaal een hel, dan moet er echt sociaal contact zijnBegon uit verveling maar van een fles wijn te zuipen straks wss nog ff buiten als mn maten gdn hebben met werken.
Alcohol is nooit echt aan mij besteed geweest trouwens.

Ik ben nu aant trainen en heb al een tijdje geen drugs meer gebruikt
.nee is helemaal k*t, alcohol en sportschool gaan niet samen.K*t man. Wil je er vanaf? of vind je het wel prima zo?
Misschien trained en eet hij wel ruk. Ik drink ook dageliijks maar sta er toch een stuk beter bij. Niet extreem veel verschil met toen ik eens een jaar lang niks dronk (op een weekendje soms na).
Held ! durf te leven !