Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel rust tussen de sets?Workout B
Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x62,5kg
OHP
2x5x20kg
5x35kg
3x35kg
2x35kg
Toen ook maar gelaten voor wat het isGrip, breedte en ellebogen waren wel in orde.
Deadlift
5x60kg
5x75kg
Moet meer borst aanspannen zodat ik een holle rug heb
Afgesloten met HIIT
90 sec, geen idee of het daar aan lag eigenlijk
Ik ben ook een enorme geile hengst, maar als ik midden in m'n set zit laat ik me door geen enkele chick afleiden. Prioriteiten stellen![]()

Ik ben ook een enorme geile hengst, maar als ik midden in m'n set zit laat ik me door geen enkele chick afleiden. Prioriteiten stellen![]()
Is een stap van 10kg niet wat groot om terug te doen op je OHP?
Dat is inderdaad we een hee grote deload. Ik zou teruggaan naar het gewicht wat je vorige keer goed wist uit te voeren. En dan eventueel doorwerken naar wat meer reps. Dus 5x6 of 5x7. Om daarna door te stappen.Is een stap van 10kg niet wat groot om terug te doen op je OHP?
Na een zware set kun je ook 3 minuten nemen. Na een fail 5 en daarna verder gaan met de resterende sets.
Als je barbell rows (ongeveer) even sterk is als je bench, kun je dat ook supersetten. Dus eerst een setje benchen, stang van de bench halen, rowen en vervolgens weer op de leggen. Scheelt behoorlijk qua tijd![]()

Gaat nog steeds lekker hier, goed op je vorm blijven letten dan komen de zware gewichten vanzelf. Ik heb zelf als warm up altijd het volgende aangehouden: 5x lege stang, 5 x 30 kg, 5 x 40 kg, 5x 50 kg enz. Toen ik eenmaal rond de 80 kg zat ben ik begonnen met 20,40,60 kg warm up.
Ik ben erg te spreken over de app. Alleen synchroniseren gaat soms niet helemaal goed. Maar erg bruikbaar.Vorm let ik inderdaad wel op. Krijg regelmatig tips over mijn vorm wanneer ik een filmpje deel, dus dat is wel goed.
Ik heb de pro versie van de stronglifts-app aangeschaft dus opwarmen doe ik nu zoals de app voorschrijft.
Ik ben erg te spreken over de app. Alleen synchroniseren gaat soms niet helemaal goed. Maar erg bruikbaar.