AndroidHealthClinic

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bespaart een shitload aan tijd en mits je form OK is niet nodig om in mijn geval te 'rusten' tussen 20/40/60/80/90/100kg squats, kan allemaal mooi achter elkaar aan.

+1

Gewoon met goede form je opwarmsetjes achter elkaar doen en platen wisselen.
Dan na de laatste opwarmwset 2min rust.
Als ik elke keer een minuut zou rusten tussen elk opwarmsetje zou ik zenuwachtig worden.

+1

Gewoon met goede form je opwarmsetjes achter elkaar doen en platen wisselen.
Dan na de laatste opwarmwset 2min rust.
Als ik elke keer een minuut zou rusten tussen elk opwarmsetje zou ik zenuwachtig worden.
Een minuut noem ik niet eens rust dat begint pas bij 3 minuten.

Maar goed ieder ze ding nu kom je er nog mee weg.

• Topic Starter Topic Starter
Extreme kuttraining

Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x60kg
5x75kg
4x75kg
3x75kg
Toen maar gelaten voor wat het is. Diepte was niet goed.

Ohp
2x5x20kg
5x5x30kg
Kon de 1,25kg schijven niet vinden

deadlift
5x60kg
Toen voelde ik al dat deadlift hem vandaag ook niet gaat worden, dus gelaten voor wat het is.

Afgesloten met HIIT

De extreme kuttraining kwam denk ik doordat ik sinds vrijdag iedere dag getraind heb. Morgen maar een rustdag en kijken hoe het vrijdag gaat.

Extreme kuttraining

Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x60kg
5x75kg
4x75kg
3x75kg
Toen maar gelaten voor wat het is. Diepte was niet goed.

Ohp
2x5x20kg
5x5x30kg
Kon de 1,25kg schijven niet vinden

deadlift
5x60kg
Toen voelde ik al dat deadlift hem vandaag ook niet gaat worden, dus gelaten voor wat het is.

Afgesloten met HIIT

De extreme kuttraining kwam denk ik doordat ik sinds vrijdag iedere dag getraind heb. Morgen maar een rustdag en kijken hoe het vrijdag gaat.
Volgende keer weer beter, misschien even 2 dagen niks doen!

Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x60kg
2x5x75kg
3x75kg
Toen gelaten voor wat het is, het blijft een probleem om gecontroleerd de juiste diepte te bereiken (en me niet te laten vallen als het ware). Ik denk dat ik ga deloaden.

Bench Press
5x20kg
3x40kg
3x5x52,5kg
3x52,5kg
Toen riep ik er een spotter bij en die zag dat ik aan de ene kant een schijf van 1,25kg was vergeten :dumbass: De eerste vier setjes waren dus eigenlijk 51,25kg
5x52,5kg

Geen energie meer over voor de Barbell Row
Afgesloten met HIIT

Geen energie voor rows, maar wel voor HIIT? :P

Workout B

Squat
5x20kg
5x40kg
5x50kg
3x5x60kg

OHP
5x20kg
5x5x32,5kg

Deadlift
5x60kg
5x75kg
5x90kg
Vorm moet beter

Afgesloten met HIIT

Deze week nadenken of ik verderga met stronglifts of of ik een ander programma ga volgen en over de rep range.

Waarom zou je veranderen?

Ik heb niet meer zo veel plezier in mijn workouts. Daarnaast was ik begonnen met stronglifts omdat ik kracht op wilde bouwen na een lange stilstand (lees: achteruitgang) door corona en vakantie. Maar uiteindelijk is mijn doel hypertrophy (nu: vetverlies) en niet opbouwen van kracht.

Oh en de vooruitgang (progressive overload) is op dit moment ook minimaal

Ik heb niet meer zo veel plezier in mijn workouts. Daarnaast was ik begonnen met stronglifts omdat ik kracht op wilde bouwen na een lange stilstand (lees: achteruitgang) door corona en vakantie. Maar uiteindelijk is mijn doel hypertrophy (nu: vetverlies) en niet opbouwen van kracht.

en welk schema of manier van trainen gaat jouw doelen wel bewerkstelligen?

en welk schema of manier van trainen gaat jouw doelen wel bewerkstelligen?
Dat weet ik nog niet ;) Ik heb heel lang een push pull legs-schema gevolgd en dat hielp, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik meer kracht ontwikkeld zou hebben wanneer ik klaar was met stronglifts

Ik denk niet dat dat aan het schema ligt tbh. Met Stronglifts stallen de meesten ergens tussen de 100-130kg squat. Massa volgt dan vanzelf.

Hoe lang doe je over je training?

Wat doe je buiten SLs om aan training?

Snap zeker dat SL op den duur saai wordt, het moet wel leuk blijven dus als de lol er vanaf is, lekker wat nieuws zoeken :thumbs:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven