Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik ga er vanuit dat je vraag voor @Der Franz is. Het is tenslotte zijn log![]()
Inderdaad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou als ik actief zou kuren een aantal weken na de nakuur weer een kuur erin klappen maar dat ben ik.
wanneer is je volgende kuur?
In dat geval.. Ik ook waarschijnlijk na 3mnd. Wel na 2mnd bloedtest doen of alles al ok is. Zoja, dan knallen we hem er wat eerder in.Ik vind het eigenlijk wel leuk om verschillende opvattingen te lezen.
Jij denkt natty een kilo vvm te gainen per maand?Mits je nog niet aan je max zit ben je met natty bulken waarschijnlijk dus net zo snel. Je hoeft immers niet te herstellen. Er vanuit gaande dat je natty een kilo per maand kunt gainen en anderzijds een kuur met herstel ongeveer 4 maanden is waarbij je in het ideale geval 4 kilo gaint ben je dus net zo snel.
Kuur je actief? Mijn volgende is over een maand of 3.
Ik kuur niet actief maar zou het zo doen als ik eerder zei, ik ben geen fan van blast and cruise
Je bent het er niet mee eens. Kun je het ook beargumenteren?
Hm. 1kg vvm per maand komt neer op twaalf(12!!!)kg per jaar. Je mag blij zijn als je als natty die semi gevorderd is een (1) kg per jaar pakt. Verder niet zo'n zin om bronnen te zoeken, zoek en gij zult vinden. Genoeg literatuur te vinden hierover.Je bent het er niet mee eens. Kun je het ook beargumenteren?
Dan heb je het over iemand die al redelijk tegen zn max aan zit. In alle andere gevallen moet je prima, 12 kilo kunnen gainen. Wel ben ik het idd met je eens dat dit geen VVM is en je er dus nog wel een cut achteraan zal moeten plakken.Hm. 1kg vvm per maand komt neer op twaalf(12!!!)kg per jaar. Je mag blij zijn als je als natty die semi gevorderd is een (1) kg per jaar pakt. Verder niet zo'n zin om bronnen te zoeken, zoek en gij zult vinden. Genoeg literatuur te vinden hierover.
Ga fietsen man. 12kg vvm dan zit je onder de striae.Dan heb je het over iemand die al redelijk tegen zn max aan zit. In alle andere gevallen moet je prima, 12 kilo kunnen gainen. Wel ben ik het idd met je eens dat dit geen VVM is en je er dus nog wel een cut achteraan zal moeten plakken.
Daar heb je toch hele mooie middeltjes voorGa fietsen man. 12kg vvm dan zit je onder de striae.

Dit is één van die Coolsstellingen waar ik toch mijn twijfels bij heb. HCG tijdens kuur dat ervoor gaat zorgen dat je nog eens 125mg testosteron aanmaaktIk zet mn test-e idd iets lager. Ga met HCG uit van 125mg eigen aanmaak en zet dus elke week iets van 175mg. Daarnaast 300mg primo (precies 3 vials). Bij elkaar kom je dan rond de 300/300 test-e/primo.
. Ik zou toch eens graag weten, wat anderen die er veel meer dan mij over weten, hiervan vinden.Dan liegt mijn weekschaal want ik zag wel degelijk een kilo per maand erbij komen met minimale vettoename. Of ik moet mezelf als beginner zien. Dat kan natuurlijk ook..
Dan liegt mijn weekschaal want ik zag wel degelijk een kilo per maand erbij komen met minimale vettoename. Of ik moet mezelf als beginner zien. Dat kan natuurlijk ook..
Dit is één van die Coolsstellingen waar ik toch mijn twijfels bij heb. HCG tijdens kuur dat ervoor gaat zorgen dat je nog eens 125mg testosteron aanmaakt. Ik zou toch eens graag weten, wat anderen die er veel meer dan mij over weten, hiervan vinden.
Als er 300/400gr vet bij zit dan zie je dit niet.Dan liegt mijn weekschaal want ik zag wel degelijk een kilo per maand erbij komen met minimale vettoename. Of ik moet mezelf als beginner zien. Dat kan natuurlijk ook..