Fitness Seller

Kuurlog 250 test / 250 primo 6 weken

Ik vind het eigenlijk wel leuk om verschillende opvattingen te lezen.
In dat geval.. Ik ook waarschijnlijk na 3mnd. Wel na 2mnd bloedtest doen of alles al ok is. Zoja, dan knallen we hem er wat eerder in.
Ik heb vlak na mn eerste kuur een uitgebreide bloedtest laten doen dus weet nu welke waarden vlak na een kuur bij mij verhoogd zijn. Hierdoor kan ik nu een wat kleiner testje doen en alleen specifiek op die waarden testen.

Mits je nog niet aan je max zit ben je met natty bulken waarschijnlijk dus net zo snel. Je hoeft immers niet te herstellen. Er vanuit gaande dat je natty een kilo per maand kunt gainen en anderzijds een kuur met herstel ongeveer 4 maanden is waarbij je in het ideale geval 4 kilo gaint ben je dus net zo snel.
Jij denkt natty een kilo vvm te gainen per maand?

Ik heb ooit gekuurd maar kuur niet actief

Je bent het er niet mee eens. Kun je het ook beargumenteren?
Hm. 1kg vvm per maand komt neer op twaalf(12!!!)kg per jaar. Je mag blij zijn als je als natty die semi gevorderd is een (1) kg per jaar pakt. Verder niet zo'n zin om bronnen te zoeken, zoek en gij zult vinden. Genoeg literatuur te vinden hierover.

Hm. 1kg vvm per maand komt neer op twaalf(12!!!)kg per jaar. Je mag blij zijn als je als natty die semi gevorderd is een (1) kg per jaar pakt. Verder niet zo'n zin om bronnen te zoeken, zoek en gij zult vinden. Genoeg literatuur te vinden hierover.
Dan heb je het over iemand die al redelijk tegen zn max aan zit. In alle andere gevallen moet je prima, 12 kilo kunnen gainen. Wel ben ik het idd met je eens dat dit geen VVM is en je er dus nog wel een cut achteraan zal moeten plakken.

Dan heb je het over iemand die al redelijk tegen zn max aan zit. In alle andere gevallen moet je prima, 12 kilo kunnen gainen. Wel ben ik het idd met je eens dat dit geen VVM is en je er dus nog wel een cut achteraan zal moeten plakken.
Ga fietsen man. 12kg vvm dan zit je onder de striae.

12 kg VVM in een jaar is al veel voor iemand die kuurt.

1kg per maand? dat kan niet voor een intermediate

Ik zet mn test-e idd iets lager. Ga met HCG uit van 125mg eigen aanmaak en zet dus elke week iets van 175mg. Daarnaast 300mg primo (precies 3 vials). Bij elkaar kom je dan rond de 300/300 test-e/primo.
Dit is één van die Coolsstellingen waar ik toch mijn twijfels bij heb. HCG tijdens kuur dat ervoor gaat zorgen dat je nog eens 125mg testosteron aanmaakt???. Ik zou toch eens graag weten, wat anderen die er veel meer dan mij over weten, hiervan vinden.

Dan liegt mijn weekschaal want ik zag wel degelijk een kilo per maand erbij komen met minimale vettoename. Of ik moet mezelf als beginner zien. Dat kan natuurlijk ook..

Zowat niemand hier die fatsoenlijk het verschil bij zichzelf ziet tussen bijvoorbeeld 12 en 16 %. Kijk naar TS die je aan de hand van de foto die ie postte ook nooit op 9% zou zetten.

Dit is één van die Coolsstellingen waar ik toch mijn twijfels bij heb. HCG tijdens kuur dat ervoor gaat zorgen dat je nog eens 125mg testosteron aanmaakt???. Ik zou toch eens graag weten, wat anderen die er veel meer dan mij over weten, hiervan vinden.

Is eerder gelijk aan ca. 70-90mg test e (500iu hcg), maar ik hou ook rekening met extra aromatisatie door hcg.

Hoeveel test je aanmaakt hangt van de dosis sterk af per injectie + hoe kort je het op elkaar zet en hoe je leydig cellen erop reageren.

De een kan van 500iu bv. maar 50mg aanmaken en hebben dan ook 750iu of zelfs 1000iu nodig voor een goede stimulatie van de leydig cellen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven