MuscleMeat

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

• Topic Starter Topic Starter
Haha jaa de dames hebben het zwaarder hoor :p

Kuur ziet er goed uit maar waarom kies je voor sust en niet voor enth of cyp. Is wat stabieler allemaal en beperkt vocht wat. Zo komt de primo beter tot zijn recht. Mijn volgende blast word ook primo/ test met masteron. Ben benieuwd wat de primo voir je doet. Hg of UG?

Heb een paar HG ampullen maar verwaarloosbaar... (haast niet te krijgen of je moet gaan liggen ruilen voor andere legit HG hier in de omgeving) (schering)
Rest UG van de betere merken zeg maar :rolleyes: (is nog steeds veel geld gadverdamme)
Sust ga ik btw 3x per week prikken (kwestie van eens af te wisselen , 2de helft van kuur is terug test enanthaat)

wat ik hoop is dat de primo toch wat afwerking gaat brengen en wat droge massa.
Lichtjes bouwen dus.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Even nog een vraagje :
Ivm T3 bv op 25mcg-50mcg
maandje op maandje af?

Je kunt het ook gewoon doornemen.
Weet niet wat beter is. Volgens mij duurt het een paar weekjes voordat je schildklier weer goed produceert als je gestopt bent.
Dan kun je beter door nemen

Je kunt het ook gewoon doornemen.
Weet niet wat beter is. Volgens mij duurt het een paar weekjes voordat je schildklier weer goed produceert als je gestopt bent.
Dan kun je beter door nemen

duidelijk , eerst eens paar weekjes proberen en verder kijken dan :)

Waarom t3 als de bedoeling is dat je gaat groeien? Met t3 versnel je metabolisme. Dus je onderhoud wordt hoger en moet je alleen maar meer eten??

Ik zou nu nog geen T3 nemen. Pas tijdens je contestprep. Je staat nu op 9%...

Die test/primo/anavar gaat je al hard en scherp genoeg maken ;) Nu op 9/10% blijven en gainen is net wat de bedoeling is.

Ok [emoji5]️

Laat die blast maar weer komen !

Hey Gasten,

vandaag de eerste dag van m'n nieuwe blast.
Vol spanning en een hoop verwachtingen heb ik er weer veeeeel zin in :)

Waaruit bestaat deze blast :

Hcg (gewoon laten doorlopen)
arimidex(anastrozole)
week 1 - 5 (750 sustanon)
week 6 - 12 (750 test-e)
week 1 - 10(12) (700primo)
(kan het evengoed langer laten doorlopen mits ik niet stop hierna)
week 1 - 5 (50mg anavar pre-wo)

Wat ik van deze blast verwacht :

Eigenlijk verwacht ik nog een beetje hiermee te kunnen groeien op een leuk % van vet.
Zit momenteel op een 9% vet en heb de indruk dat m'n coach deze zowat wil aanhouden om zuiver verder te groeien.
Daarom hoop ik hier nog een nette 3-4kg mee te nemen. (weet niet in hoeverre dit haalbaar zou moeten zijn na vorige blast).
Waar ik enorm benieuwd naar ben is de hardheid die de var & primo me gaan brengen op deze %

Wat met deze log? :

eerst en vooral terug elke dag of om de dag een update van de trainingen en progressie.
Wekelijks meting vp % en gewicht.
Tijd dat er terug serieus gelogged gaat worden.
Zoals ik al zei cruisen is leuk maar veel spannends gebeurt er niet :)

Trainingsschema :

dag 1: borst - schouders - triceps
dag 2: rug - onderarm - biceps
dag 3: rust
dag 4: benen - buikspieren
dag 5: rust
dag 6: borst - schouders - triceps
dag 7: rug - onderarm - biceps
dag 8: rust
dag 9: benen - buikspieren
dag 10 : repeat

benieuwd wat deze blast je gaat brengen succes.

Ga me wekelijks vet laten meten in Veldhoven? Of door iemand anders?

Mmm lekker die blast !!
Blijf je volgen bro :)!!
Benieuwd na de veranderingen weer !!

3-4 kilo en je vet% hetzelfde houden moet wel lukken met deze kuur ;)

Ik zou je Var wel opsplitsen. 20 mg smorgens en 30 mg 1.5 uur voor de training. Ik splits de var ook altijd op.

Ga me wekelijks vet laten meten in Veldhoven? Of door iemand anders?

nee laat het door iemand anders dan doen wekelijks.
Heb zelf een goede tang eentje dat je zelf nog moet tellen en ook eentje die elektronisch is.
dus dat komt wel goed =)

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Mmm lekker die blast !!
Blijf je volgen bro :)!!
Benieuwd na de veranderingen weer !!

Ben inderdaad ook zeer benieuwd naar de veranderingen.
Gisteren rug getrained met biceps , ik weet niet of het de var is maar denk het al wel alles ging als een eitje en knoerhard :)

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

3-4 kilo en je vet% hetzelfde houden moet wel lukken met deze kuur ;)

Ik zou je Var wel opsplitsen. 20 mg smorgens en 30 mg 1.5 uur voor de training. Ik splits de var ook altijd op.

Ok zal ik vandaag eens doen dan :)
En het is te hopen dat het gaat lukken hé :p
Gisteren al eens 4ml in m'n quad geprikkied , doeme valt toch tegen zoveel in je quad zetten.
Moest echt flink duwen , maar geen druppeltje gear gespilled of bloed gevloeid dus hehe.
(250sust , 300primo)
donderdag eens (250,200) en dan zondag (250,200)

4 ml zet je beter in je kont. In de benen gaat dat ook maar na 5 weken word dit minder leuk haha.

Training 30/03

Dan gisteren nog eens lekker m'n rug getrained samen met m'n biceps.

als pwo 50mg var in m'n strot geramd , had wel het gevoel dat alles wat makkelijker ging (kan goed placebo zijn dat je denkt dat je weer wat uit je pijp moet komen) maar toch lekkere pump gehad dus kwni :p

Rug :

Deadlift :

was lang geleden , maar ging toch nog best aardig.
stang van denk ik +- 20kg niet meegerekend , weet niet of het echt 20 kg was (geen officiele)

12 x 100 kg
10 x 120 kg
8 x 125 kg
6 x 130 kg
4 x 140 kg

V-bar cable row :

12 x 97 kg
10 x 107kg
8 x 117kg
6 x 117kg

Pul ups neutral grip :
3 x BW x Max

Single arm cable rows :

12 x 28,5 kg
10 x 32,5 kg
8 x 38,5 kg
6 x 42,5 kg

Biceps :

Incline alternating dumbbell curls:

12 x 14kg
12 x 16kg
12 x 18kg

Hammer dumbbell curls:

12 x 16kg
12 x 18kg
12 x 20kg

Concentration cable curls:

12 x 11,25kg
12 x 11,25kg
12 x 11,25kg

Daarna nog een soort van competitie gedaan bij ons op de fitness.
Het is een bench press competitie waarbij de top 10 een ticket krijgt voor het Fibo evenement.
Nu de bedoeling is , zoveel mogelijk clean reps dat je kan pushen met je bodyweight.
Dus als je bijvoorbeeld 86-87kg weegt dan moet je 86kg benchen.

Vorige week al eens een poging gedaan maar toen had ik teveel aan de bar gehangen.
Toen had ik 97,5kg aan de bar gehangen (ja reken foutje lol) (toch maar 21x gepressed gvd)

dan gisteren wel met het juiste gewicht , 41x gepressed . Ineens het recordje verbroken van iemand die 35x had. HIHI :)

Ook nog gisteren na m'n werk even een foto'ke genomen.
(lekker snel voor ik m'n trainingskleren ging aantrekken)
vandaag m'n rug en m'n double bicep eens op de foto proberen te leggen. Maar zo hebben jullie al een beeld hoe m'n shape is nu ik aan de nieuwe blast begin.

kd8mmr.jpg

Groetjesssss :)

---------- Toegevoegd om 07:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:25 ----------

4 ml zet je beter in je kont. In de benen gaat dat ook maar na 5 weken word dit minder leuk haha.

ok , ga ik dan donderdag eens laten doen se door m'n vriendin.
Of gaat die ook lekker zelf makkelijk?
Ben echt geen krak in zoiets , quad heb ik lekker overzicht.
Hoe doe jij dat trouwens haha (sappige details moeten niet hoor) :rolleyes:

Rechtse kant doe ik nu bijna met men ogen dicht, is niets aan. Gewoon rechtstaand leunend tegen de gootsteen en je rechter been van de grond houden, relax dus en dan prikken.

Linkse kan is iets anders omdat dit tegen men hand is en als ik dan in de spiegel kijk is dit ook nog eens omgekeerd haha. Maar het lukt me nu wel. MAAR als je vrouwtje je wil prikken zeker doen dan. gewoon even in de zetel liggen, op je buik en je vrouwtje kan overal netjes aan..... details..... hahahahaha

Je startfoto ziet er beestig goed uit gast! Tijd om alles nu wat uit te vullen en ronder te maken ;) Kan niet mis gaan!

Amai maat! Lekker die bench haha :)!!

Je staat er wederom goed op bro! De blast zal je nog beter doen uitzien! Kijk uit nr je updates komende maanden ;)!!

Thanks gasten :) (bloos bloos)
Laten we er maar weer iets lekker van maken :p

ps. Ikke , als ik op m'n rug lig kan ze er beter aan hoor ;) haha

Echt super shape voor een nieuwe blast!!
Succes..ik blijf volgen

Training 31/03

Hey Gasten,

Gisteren een redelijke training achter de rug.
Mits ik toch een kwetsure lijk opgelopen te hebben de afgelopen weken aan m'n lies.
Begon al een paar dagen te knagen en nu leek het wel invloed te hebben op m'n squats.
Hierbij ook gewoon de normal squats eruit gelaten mits dit teveel pijn deed.
(momenteel met hitte en koude bezig aan m'n lies)

Dan toch ook even te vermelden dat ik een beetje PIP heb (niks noemenswaardig overigens).
Weet niet of dit door te sust of door de primo is , maar wel beetje beurs gevoel.
Ook heb ik doorheen de dag wat vaker het brandend maagzuur , gok dat dit de var is...

Quadriceps

Leg extensions :

15 x 45kg
15 x 60kg
15 x 75kg

Squats:

Warming ups
20 x 70 kg
(hierna gestopt wegens lies , had gehoopt na wat gewicht eraan te hangen en eens goed door die knieën te gaan dat het wel 'genezen' was maar toch niet.)

Leg Press:
(omwille van geen squats toch deels een schuldgevoel gekweekt richting m'n legs , dus even als een malle wat volume zitte knalle!!)

40 x 135kg
40 x 135kg
40 x 135kg
40 x 135kg

(is niet aan te raden dit trouwens! , ga je door een ware hel)

Hack squats:
(meeste mensen doen dit op een machine , helaas beschikt onze gym hier niet over. Ik doe het op de old fashion way met een squatbar achtere de rug onder de kont , zeer moeilijke oefeningen qua stabilisatie !!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is werk aan!!

(enkel gewicht)
12 x 40kg
12 x 50kg
10 x 50kg
10 x 55kg
8 x 60kg

Hamstrings

lying leg curls:

20 x 45kg
15 x 50kg