XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik denk dat er niks anders voor je opzit :D

Hey Kwark, begin gewoon een nieuw log en alles inhoudelijk. Ik probeer ook weleens een training te vinden in je log maar kan het nooit vinden en heb geen zin 5 paginas terug te lezen.
Kwark linkt zijn laatste training in zijn onderschrift.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
En wat the **** is er met mijn e-derde been gebeurt?!?!

Lennart zijn logje op slot?

• #2.624
Geen zin om mijn training te posten was iig t**ten en armpies.

Roken die ik nog steeds niet al was de verleiding vannacht groot. Voel me wel een beetje futloos... Heb ik de laatste tijd vaker last van toch wel iets om me druk over te maken ...

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Hij heeft zich laten bannen zei die net op msn...
Jouw e derde been is ook pleite yinnie! Heheh

Roken die ik nog steeds niet al was de verleiding vannacht groot. Voel me wel een beetje futloos... Heb ik de laatste tijd vaker last van toch wel iets om me druk over te maken ...

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Jep en ik heb hem uitgezet, ik doe niet meer mee aan die karma vernieuwing.

De nieuwe karma zuigt aars.

• #2.628
Hahaha lopen we alleen in de gym ook rond met een dikke eleuter

en waarom laat hij zich bannen?

• #2.633
waarom heeft lennart dat gedaan? dat begint precies een hype te worden.

owja, kwark, nou neem je 7x meer supps dan je epenis...
minderen die supps!

minderen die supps!

Ik snap je gezeik om supps niet? Als hij nou qua eten niet in orde was, had ik gezegd haal meer uit je voeding in plaats van die supps.. Maar z'n voeding is perfect en met die supps wilt hij gewoon iets extra's want ga jij even 80gr eiwitten van een ander product die 100gr weegt... :rolleyes:

• #2.638

minderen die supps!

Haha het begint een beetje te lijken op wat er met sarge is ??
Beetje maf hoor :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Ik snap je gezeik om supps niet? Als hij nou qua eten niet in orde was, had ik gezegd haal meer uit je voeding in plaats van die supps.. Maar z'n voeding is perfect en met die supps wilt hij gewoon iets extra's want ga jij even 80gr eiwitten van een ander product die 100gr weegt... :rolleyes:

Sjah het blijft een struggle alle voedingsstoffen binnen te krijgen en met de sups weet ik iig zeker dat mijn progressie niet door mijn voeding wordt gefrustreerd

Denk dat als je normale voeding op de 5000 kcal's zit en je een keertje een maaltijd overslaat je alsnog een goeie 4500 binnenkrijgt.. Dus no worries lijkt me. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven