Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ga ff in je voeding na of je voor de training iets genomen hebt waardoor je zo snel moest braken, na het 3e setje al meteen de bende volkotsen is een tikkie teveel van het goede want je ging nog niet helemaal tot het naadje! Denk daarom dat je iets hebt gegeten voor je training waar je niet tegenkan.. (red bull? koffie? carbodrankjes?)
 
Ga ff in je voeding na of je voor de training iets genomen hebt waardoor je zo snel moest braken, na het 3e setje al meteen de bende volkotsen is een tikkie teveel van het goede want je ging nog niet helemaal tot het naadje! Denk daarom dat je iets hebt gegeten voor je training waar je niet tegenkan.. (red bull? koffie? carbodrankjes?)

Ik weet al waar het door komt. Te veel maagzuur productie. Ik ga er morgen metee werk van maken.


ghehehe, thnx Ton :D
 
Netjes kerel ... je loopt imo wel wat te ver naar achteren ... zo kan je nooit veilig gebruik
maken van de safety's van dat (gammel lijkend) squatrack.

Kotsen = pre work out supps aan het nemen?
 
De techniek van je squat is zeker vooruit gegaan.
Je moet ook niet in een smith squaten.;)

Gister was het bij mij ook tieten dag.:p Lekkere training!
 
Whahahaha gedraag je Sjaak!
 
Ik heb slechts A75 inmiddels schat ik.....

Hoop voor jou dat het er iets anders uitziet..hehehehe
 
Whahaha ziet er treurig uit, twee erwtjes op een plankie haha

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Netjes kerel ... je loopt imo wel wat te ver naar achteren ... zo kan je nooit veilig gebruik
maken van de safety's van dat (gammel lijkend) squatrack.

Kotsen = pre work out supps aan het nemen?

Nope, ik ben de laatste tijd weer sans plomp aan het trainen, als ik aan de no xplode ga dan kots ik helemaal mijn darmen eruit hahaha

thnx gap!

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

De techniek van je squat is zeker vooruit gegaan.
Je moet ook niet in een smith squaten.;)

Gister was het bij mij ook tieten dag.:p Lekkere training!

Ghehehe ik heb mijn lesje nu wel geleerd

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Netjes netjes kwark :thumbs:

Thnx Greetje !
 
netjes hoor kwark
zag er goed uit
karma on the way
 
goeie squats kwark.
hier mag je wel trots op zijn. keep it up bro
 
kan helaas op mijn werk het filmpje bekijken
vanavond eens checke of je het echt wel goed doet :)
 
Knap gebogen Kwarkie. Zit er soepel uit. Je gaat netjes omlaag, leunt op je hielen, maar ik heb het idee dat je onderaan een beetje voorover schommelt en op je tenen weer omhoog duwt.
 
Zo. Weer ff lekker m'n kip tandori naar binnen gewerkt, bakkie kwark en appelsap, strakkies weer een shake... heerlijk! :meal:

En ik word droger nu ik van de gainer af ben, ik heb nu een 5-pack (was een 4-pack) en mijn gewicht blijft stabiel tussen de 90 en 92 (schommelt nogal ghehehe)

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Knap gebogen Kwarkie. Zit er soepel uit. Je gaat netjes omlaag, leunt op je hielen, maar ik heb het idee dat je onderaan een beetje voorover schommelt en op je tenen weer omhoog duwt.

thnx palleke. Komt door die k*t schoenen, die was ik vergeten uit te doen :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven