XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo. Weer ff lekker m'n kip tandori naar binnen gewerkt, bakkie kwark en appelsap, strakkies weer een shake... heerlijk! :meal:

En ik word droger nu ik van de gainer af ben, ik heb nu een 5-pack (was een 4-pack) en mijn gewicht blijft stabiel tussen de 90 en 92 (schommelt nogal ghehehe)

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

thnx palleke. Komt door die k*t schoenen, die was ik vergeten uit te doen :D

gaat dus wel goed kwarkie.
en van die schoenen. ik squat ook gewoon op me air max. en gaat goed nog :P denk niet dat ze er blij mee zullen zijn in de gym als ik tijdens de squat sessie me schoenen uit doe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
ah joh, schijt :D Dan jaag ik tenminste iedereen weg als die PL gasten weer 2 uur lang het rek bezet houden hahaha :D Zure geuren in da gym gnah gnah gnah :eyebrow:

gaat dus wel goed kwarkie.
en van die schoenen. ik squat ook gewoon op me air max. en gaat goed nog :P denk niet dat ze er blij mee zullen zijn in de gym als ik tijdens de squat sessie me schoenen uit doe.
Dus jij sport in oude sokken? Zweet gaat pas stinken als het oud is.

Ik begin altijd met een squat of deadlift en dan heb ik nog niet veel gezweet.

Dus jij sport in oude sokken? Zweet gaat pas stinken als het oud is.

Ik begin altijd met een squat of deadlift en dan heb ik nog niet veel gezweet.

ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik dacht dat voeten wel meer meuren als je kop bijvoorbeeld als die zweet.

chest spread
mmmmmmh

• #3.370
Peet is al van mij!
afblijven <3

• #3.373
Ja maar jij trekt je al heel vaak af zei je, hahaa :D

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Sjah, en jij hebt al wat anders gedaan zei je...

Nee, .....zo werkt ut niet eh?

Peej, zin om een hapje met me te eten? (Geen McDonalds :D)

:p

dat was een leugen.

... als honden op een frikandel :D

• #3.380
Zo net klaar met trainen en ow ow ow wat een training weer. Ik sta nu te wachten bij de Thai op me eten en dan gauw naar huis mijn training posten, tot zo!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven