Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien een domme vraag maar hoe kan je op dbb als je staat te wachten bij de thai? Kben benieuwd naar je training

Ja maar jij trekt je al heel vaak af zei je, hahaa
---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------
Sjah, en jij hebt al wat anders gedaan zei je...
Nee, .....zo werkt ut niet eh?
Peej, zin om een hapje met me te eten? (Geen McDonalds)
![]()

Misschien een domme vraag maar hoe kan je op dbb als je staat te wachten bij de thai? Kben benieuwd naar je training

DBB verslaafde!Zo net klaar met trainen en ow ow ow wat een training weer. Ik sta nu te wachten bij de Thai op me eten en dan gauw naar huis mijn training posten, tot zo!
heerlijk thai's, smakelijk alvast/nogZo net klaar met trainen en ow ow ow wat een training weer. Ik sta nu te wachten bij de Thai op me eten en dan gauw naar huis mijn training posten, tot zo!
Nee geen filmpje, maar ik zal zaterdag nog ff voor de vorm een filmpje maken zijn de pl ers er weer. Ik zit nu in de bus onderweg naar huis ik verklap alvast een nieuwe pr op dl hahaha

Ik ben tevreden! Jammer alleen dat ik geen BOR of T-Bar kon doen, want die horen erbij eh...
Nette PR kwarkie! Is zeker goed man jezus , van 2*175 ff naar 195 gaan![]()
Zoals je zelf al zei jammer van de BOR maar die DL maakt alles goed :')
Volgende keer BOR erbij, komt goed!
Al bewonder ik je brute kracht makker!t*ring Kwark what te **** ??
****ing netjes Chris..

Kan niet wachten op de juice man yeah!!!ZATERDAG - RUG
Deadlift
10x65
10x105
10x125!!
3x145
1x165
Ik begrijp echt niet hoe je doet kerel 30 kg erbij liften in 2 maanden what the ****?

Da's niet helemaal correct, ik ben in Juli/Augustus begonnen met DL, en ergens in augustus had ik al een keer 180...
Ben daarna van schema veranderd, waarbij de nadruk niet zo zeer op kracht lag, dus vandaar
Maar gezien de voortang toch aardig dit voor een ecto als ik
---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Als ik nou ook nog een beetje kan banken ben ik een gelukkig mens![]()
Ik vind je echt heel sterk als je pas in augustus bent begonnen met DL!
Heb je die oefening daarvoor nooit gedaan?
Damn je gaat binnenkort zeker de 200+ aantikken bro