AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Misschien een domme vraag maar hoe kan je op dbb als je staat te wachten bij de thai :D? Kben benieuwd naar je training

stelletje sl*tten zijn jullie.:D

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Misschien een domme vraag maar hoe kan je op dbb als je staat te wachten bij de thai :D? Kben benieuwd naar je training

mobiel internet.;)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Ja maar jij trekt je al heel vaak af zei je, hahaa :D

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Sjah, en jij hebt al wat anders gedaan zei je...

Nee, .....zo werkt ut niet eh?

Peej, zin om een hapje met me te eten? (Geen McDonalds :D)

:p

:roflol:

Ik mag niet junken. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.386
Nee geen filmpje, maar ik zal zaterdag nog ff voor de vorm een filmpje maken zijn de pl ers er weer. Ik zit nu in de bus onderweg naar huis ik verklap alvast een nieuwe pr op dl hahaha

• #3.389
DONDERDAG - SLOOPDAG!

Rug

Deadlift

10x85
10x115
5x145
2x175
1x195 > PR! Ooooowwwww Yeahhhhh!!!

Vandaag geen T-Bar of BOR want alle barbells zijn bezet.... grrr!!! En ze zaten al op me te wachten met DL....

DB Rows dan maar

10x36s
10x40s
10x40s

Seated row

10x86
10x107 > Ai, uitvoering niet helemaal zuiver, stappie terug dan maar
10x100
10x100

Pully lateral, wide grip

front 10x59, rear 10x59
front 10x59, rear 10x59
front 5x73, rear 5x73
front 5x73, rear 5x73

Buik

Crunchen, enneh Crunchen enneh crunchen en nog meer crunchen tot ik kapot neerpleur :D

Conclusie

Als dit zo doorgaat wordt het nog wat met kwarkie! Wat denken jullie wat er gebeurt als ik eenmaal aan de juice zit? ****ing freaky word dat! Ghehehe :P Ik ben tevreden! Jammer alleen dat ik geen BOR of T-Bar kon doen, want die horen erbij eh...

deadlift pr = :eek: sweet.

Nette PR kwarkie! Is zeker goed man jezus , van 2*175 ff naar 195 gaan :D

Zoals je zelf al zei jammer van de BOR maar die DL maakt alles goed :')

Ik moet ferm gaan oppassen :D

t*ring Kwark what te **** ??

****ing netjes Chris..

• #3.394

Doepiedoepiedooooeee hehehe :cool:

Nette PR kwarkie! Is zeker goed man jezus , van 2*175 ff naar 195 gaan :D

Zoals je zelf al zei jammer van de BOR maar die DL maakt alles goed :')

Yeah buddy, hij moest gewoon van de grond af, het ijzer praat tegen me weet je... ;) Volgende keer BOR erbij, komt goed!

You're damn right Sanca! :fire: Al bewonder ik je brute kracht makker!

t*ring Kwark what te **** ??

****ing netjes Chris..

Jah man, hij moest wel helemaal uit me tenen komen, maar dat maakt geen **** uit! Tis gelukt!! En over een paar weekjes ga ik 200 proberen, eerst de reps in de 175 range omhoog, naar 5x ofzo ;)

Thnx huge mother****er! :cool: Kan niet wachten op de juice man yeah!!!

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Vrouwen hebben de naam, mannen zijn het ;)

UR damn right!!

nog 5 te gaan kwark
strongman ben je aan het worden

• #3.397
Ik begrijp echt niet hoe je doet kerel 30 kg erbij liften in 2 maanden what the ****?

Da's niet helemaal correct, ik ben in Juli/Augustus begonnen met DL, en ergens in augustus had ik al een keer 180...
Ben daarna van schema veranderd, waarbij de nadruk niet zo zeer op kracht lag, dus vandaar :D

Maar gezien de voortang toch aardig dit voor een ecto als ik ;)

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Als ik nou ook nog een beetje kan banken ben ik een gelukkig mens :thumbs:

Da's niet helemaal correct, ik ben in Juli/Augustus begonnen met DL, en ergens in augustus had ik al een keer 180...
Ben daarna van schema veranderd, waarbij de nadruk niet zo zeer op kracht lag, dus vandaar :D

Maar gezien de voortang toch aardig dit voor een ecto als ik ;)

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Als ik nou ook nog een beetje kan banken ben ik een gelukkig mens :thumbs:

Ik vind je echt heel sterk als je pas in augustus bent begonnen met DL!
Heb je die oefening daarvoor nooit gedaan?

Damn je gaat binnenkort zeker de 200+ aantikken bro

netjes kwark
feli met je pr op de deadlift,
word tijd dat ik ook eens wat meer gas ga geven

• #3.400
Ik vind je echt heel sterk als je pas in augustus bent begonnen met DL!
Heb je die oefening daarvoor nooit gedaan?

Damn je gaat binnenkort zeker de 200+ aantikken bro

Nee, daarvoor nooit gedaan. Eerste paar weken beetje rustig aan de techniek geleerd, PL champ erbij om me te corrigeren. Ik weet dat mijn techniek redelijk is. Al moet ik zeggen dat de 195 niet helemaal zuiver was hoor. Hij moest echt uit mijn tenen komen man, ik merk duidelijk dat voor dergelijke gewichten nog niet de spierconditie heb.

Trouwens over spierconditie gesproken, dat ik nu zo hard ga, dank ik denk ik vooral aan hoe ik in September en begin oktober heb getraind. Lager in gewicht, veel meer reps. Hiermee heb ik aardig conditie gekregen.

Op de kuur zeker wel Sjaak! Maar die van jou kan ik alleen nog van dromen, 5x5x195 pfieuwww ben jij sterk man, echt sick!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven