- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stop met kotsen!: slecht voor je tanden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Squat je met belt? Of door teveel druk in je core ... kan nogal eens op je buik drukken dan.

Denk niet dat het komt door je volume/intensiteit tenzij je echt een zwakke maag hebt.![]()
---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Moet je me toch es uitleggen hoe je dat doet dan....
Welkom, BTW![]()

Nou er is weer getraind alleen toen ik klaar was kon ik mooi in de regen drie kwartier op die k*t bus wachten GRRRR! en een honger dat ik heb echt waardeloos dit en de training vond ik ook al niet je van het... Maja, ik kan ook niet alles hebben eh?
Als elke training geweldig was had ik denk ik onderhand al 130 gebankt grrr![]()
Kwark 130 banken met die fragiele schoudertjes? ---> 2014 misschien? hhehehhee

Drop nog even een filmpje van je deadlift kwark ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Maja, zoals het een bodybuilder betaamd, of het nu regent, hagelt en bliksemt, gewoon GAAN TRAINEN! Zo. Nu eerst GEEN bavaria 
Ik vind het toch een keurige training kwark!
Die cable cross, is dat het gewicht van een kant, of beide kanten samen opgetelt?
Ik heb ze in mijn log p.een kant geplaatst het gewicht.
in februari ben je een beest!!!!
Thnx makker.Dat doe je goed dan! of ik voer hem anders uit kan ook natuurlijk.Van 1 kant.
En nu ben ik een beestje....Thnx makker.

nette overall training kwarkie
hopelijk zit er straks een stuk meer in je bank als je gas geeft.
wat verwacht je?
het leven valt niet mee he chriszo zonder auto. maar stel je gadachten maar gerust met je nette training
![]()
Dat doe je goed dan! of ik voer hem anders uit kan ook natuurlijk.
Je bent nu een schattig oliebeestje![]()
ik begin nu al last te krijgen van bigorexia.... ik voel me klein, maar own gelukkig wel de meeste fysieken in de gym...maar het is niet genoeg... er moet minimaal nog 20 kilo spieren bij wil ik enigzins tevreden zijn...