Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zwanger.

Squat je met belt? Of door teveel druk in je core ... kan nogal eens op je buik drukken dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.504
Stop met kotsen!: slecht voor je tanden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Joh, me halve bek zit al vol met kronen :D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Squat je met belt? Of door teveel druk in je core ... kan nogal eens op je buik drukken dan.

Nee, daar ligt het niet aan. Ik krijg de hele tijd een droge bek, ik drink wel veel water, maar het helpt niet. Nah, dan word ik misselijk en hups, dat word weer rennen dan... :mad:

Denk niet dat het komt door je volume/intensiteit tenzij je echt een zwakke maag hebt. :roflol:

smerig

• #3.509
Nou er is weer getraind alleen toen ik klaar was kon ik mooi in de regen drie kwartier op die k*t bus wachten GRRRR! en een honger dat ik heb echt waardeloos dit en de training vond ik ook al niet je van het... Maja, ik kan ook niet alles hebben eh?

Als elke training geweldig was had ik denk ik onderhand al 130 gebankt grrr :mad:

Nou er is weer getraind alleen toen ik klaar was kon ik mooi in de regen drie kwartier op die k*t bus wachten GRRRR! en een honger dat ik heb echt waardeloos dit en de training vond ik ook al niet je van het... Maja, ik kan ook niet alles hebben eh?

Als elke training geweldig was had ik denk ik onderhand al 130 gebankt grrr :mad:

Kwark 130 banken met die fragiele schoudertjes? ---> 2014 misschien? hhehehhee

Zal vast wel weer meevallen hoe erg :D!

Drop nog even een filmpje van je deadlift kwark ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

• #3.513
Kwark 130 banken met die fragiele schoudertjes? ---> 2014 misschien? hhehehhee

Ghehehe, pleur toch op Sjaak! :hahaha:
Je bent gewoon jaloers omdat ik je van de eerste plaats af getrapt heb, :D

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Drop nog even een filmpje van je deadlift kwark ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Goed dat je me ffhelpt herinneren, donderdag is de rug weer aan de beurt, zal ik je ffies nette deadliffies laten zien :D

• #3.514
DINSDAG - LEKKER SOPPEN IN JE SCHOENEN TRAINING

Tittn' dag (en armpies erbij gedaan)

BP

15x20
10x40
10x60
5x70
5x70
2x80

Schuin BP

10x50
10x60
5x70

Pull Over

10x24
10x26
10x30
10x34

Cable Cross

10x23
10x27
10x32
10x36

DB Curl

10x16
10x18
10x20
10x22

Lever Curls (knakker met de EZ bezig GVD!!!)

2x10x45

Triceps push down

10x54
10x66
10x73
10x79

Triceps rope extensions

10x36
10x45
10x54

Conclusie

Muah, ut mot maar deze training. Wilde snel naar huus, kon ik nog ff 3 kwartier op die cholera bus wachten GRRR! :mad: Maja, zoals het een bodybuilder betaamd, of het nu regent, hagelt en bliksemt, gewoon GAAN TRAINEN! Zo. Nu eerst GEEN bavaria :D

Ik vind het toch een keurige training kwark!
Die cable cross, is dat het gewicht van een kant, of beide kanten samen opgetelt?
Ik heb ze in mijn log p.een kant geplaatst het gewicht.

in februari ben je een beest!!!!

• #3.516
Ik vind het toch een keurige training kwark!
Die cable cross, is dat het gewicht van een kant, of beide kanten samen opgetelt?
Ik heb ze in mijn log p.een kant geplaatst het gewicht.

in februari ben je een beest!!!!

Van 1 kant.

En nu ben ik een beestje.... :D Thnx makker.

nette overall training kwarkie
hopelijk zit er straks een stuk meer in je bank als je gas geeft.

wat verwacht je?

het leven valt niet mee he chris :P zo zonder auto. maar stel je gadachten maar gerust met je nette training :D

• #3.520
nette overall training kwarkie
hopelijk zit er straks een stuk meer in je bank als je gas geeft.

wat verwacht je?

Toch wel naar 95 kilo met banken (hoop ik)

het leven valt niet mee he chris :P zo zonder auto. maar stel je gadachten maar gerust met je nette training :D

Ghehehe, kon beter vond ik, ik had meer in huis volgens mij...

Dat doe je goed dan! of ik voer hem anders uit kan ook natuurlijk.

Je bent nu een schattig oliebeestje:engel:

:roflol: ik begin nu al last te krijgen van bigorexia.... ik voel me klein, maar own gelukkig wel de meeste fysieken in de gym...maar het is niet genoeg... er moet minimaal nog 20 kilo spieren bij wil ik enigzins tevreden zijn...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven