AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: ik begin nu al last te krijgen van bigorexia.... ik voel me klein, maar own gelukkig wel de meeste fysieken in de gym...maar het is niet genoeg... er moet minimaal nog 20 kilo spieren bij wil ik enigzins tevreden zijn...
Ojee Ohnee, als dat maar goed komt!
ben benieuwd wat je raket voor je gaat doen!
ik ga er van uit dat je dan Bufforexia krijgt

Waarom nu al kuuren ? je kan nog zoveel naturel bereiken.

+1 als Kwark daar zin in heeft moet hij dat vooral doen. Ben het wel met zijn keuze eens, zou hetzelfde gedaan hebben als ik in zijn positie was denk ik :D hehe

Ik voorspel voor de toekomst dat de gewichtjes in deze log snel zullen stijgen :D!

+1 als Kwark daar zin in heeft moet hij dat vooral doen. Ben het wel met zijn keuze eens, zou hetzelfde gedaan hebben als ik in zijn positie was denk ik :D hehe

Ik voorspel voor de toekomst dat de gewichtjes in deze log snel zullen stijgen :D!

ik ga morgen ook een kuur samenstellen :) gewoon omdat het kan:P

j/k:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.530
Waarom nu al kuuren ? je kan nog zoveel naturel bereiken.

Tuurlijk hebbie wel gelijk in, maar ik vind het maar niks om buff te zijn en.... 60 jaar :( Dus lekker knallen nu ik nog (redelijk) jong ben :D

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Hoe meer fysieken ik own, hoe beter ik me voel whahaha

Tuurlijk hebbie wel gelijk in, maar ik vind het maar niks om buff te zijn en.... 60 jaar :( Dus lekker knallen nu ik nog (redelijk) jong ben :D

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

oh man, naar mister o gaan is dus niks voor jou. dan pleeg je zelfmoord :P

toch nette training maestro.
en what's the deal with pull-overs.
is het nou een rug of borst oefening??

Volgens mij ben je je schoenen wel mee te nemen in die Space Shuttle van je Chris.

• #3.535
Volgens mij ben je je schoenen wel mee te nemen in die Space Shuttle van je Chris.

ghehehe :D

Yeah buddy.... de kerosine is onderweg naar me toe gap! Ik denk dat ik dan volgende week gewoon al ga beginnen, ik kan echt niet meer wachten!!

Zal mij benieuwen hoeveel sterker ik word ghehe, afgezien van BP mag ik niet klagen, maar ik wil toch echt wel veeeeeeel meer knallen!

Veel succes dan maar ;)

ghehehe :D

Yeah buddy.... de kerosine is onderweg naar me toe gap! Ik denk dat ik dan volgende week gewoon al ga beginnen, ik kan echt niet meer wachten!!

Zal mij benieuwen hoeveel sterker ik word ghehe, afgezien van BP mag ik niet klagen, maar ik wil toch echt wel veeeeeeel meer knallen!
Ga jij nu voor kracht of voor het fysiek?

Als je voor kracht gaat zou ik voor een ander schema gaan.

• #3.540
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven