Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eigenlijk voor beide. Het is niet de bedoeling dat ik straks niet meer door de deur pas, en slechts p*ssy weights kan tillen ghehehe
Je hebt grootse plannen, je hebt ook al een kuur log.
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe je het qua trainingen gaat aanpakken. Gaan daar veranderingen in plaatsvinden of blijf je de split hanteren waarbij je alleen zwaarder gaat trainen?

kwark ff zonder dollen wat denk je nu? Dat je een spuit erin knalt en dat je binnen no-time een fysiek van een bodybuilder hebt?

Verkeerde gedachte Chris. Je herstel gaat sneller en groeit sneller maar denk nou niet dat je in 1 x superman bent na een kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
kwark ff zonder dollen wat denk je nu? Dat je een spuit erin knalt en dat je binnen no-time een fysiek van een bodybuilder hebt?

Verkeerde gedachte Chris. Je herstel gaat sneller en groeit sneller maar denk nou niet dat je in 1 x superman bent na een kuurtje.

Je leest meer dat er feitelijk staat Sjaak. Ik ben een realist. Maar wel een met een duidelijke doelstelling. En dat is juiste gedachte Sjaak.

En natuurlijk ben ik superman :eyebrow: hehe

Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe je het qua trainingen gaat aanpakken. Gaan daar veranderingen in plaatsvinden of blijf je de split hanteren waarbij je alleen zwaarder gaat trainen?
Yo dat is een goeie ja, ben daar ook wel benieuwd naar.

• #3.547

Om "jullie" vragen even te beantwoorden: Ik ben bezig met een speciaal schema voor de kuurperiode. Ik ben diverse scenario's aan het doorspitten, waarna ik het concept hier ga posten zodat jullie het spreekwoordelijke plasje erover kunnen doen...

Goh, Mac, kwist niet dat je een tweelingbroer had :D

DINSDAG - LEKKER SOPPEN IN JE SCHOENEN TRAINING

Tittn' dag (en armpies erbij gedaan)

BP

15x20
10x40
10x60
5x70
5x70
2x80

Schuin BP

10x50
10x60
5x70

Pull Over

10x24
10x26
10x30
10x34

Cable Cross

10x23
10x27
10x32
10x36

DB Curl

10x16
10x18
10x20
10x22

Lever Curls (knakker met de EZ bezig GVD!!!)

2x10x45

Triceps push down

10x54
10x66
10x73
10x79

Triceps rope extensions

10x36
10x45
10x54

Conclusie

Muah, ut mot maar deze training. Wilde snel naar huus, kon ik nog ff 3 kwartier op die cholera bus wachten GRRR! :mad: Maja, zoals het een bodybuilder betaamd, of het nu regent, hagelt en bliksemt, gewoon GAAN TRAINEN! Zo. Nu eerst GEEN bavaria :D

persoonlijk denk ik dat als je triceps goed wilt trainen
dat 1 kabel-oef voldoende is
triceps dips
smal bankdrukken
ez-bar triceps extenions
hier gaan ze echt van groeien
maar idd je bent een echte bb
door weer en wind:)

• #3.549
Thnx Ove, schema is ook aan revisie toe. Ik zing het nog ffies uit, als mijn kuur binnen is, ga ik meteen knallen MET nieuw schema ;)

Hoi kwark
Je begint nu wel serieus sterk te worden ik ben trots op je

Kwark monster deadlift man!! Nice!

• #3.557

Sjah, jij bent pas aan de beurt als je trainingen op bodybuilding gaan lijken in plaats van fitness, makker.

:D

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Kwark monster deadlift man!! Nice!

Thnx gap, moet je over 1 maandje nog eens kijken ghehehe

210? :D

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Dat doe ik nu ook al. Als je maar niet gaat denken dat ik aan de kerozine zit.

Muah, ik schrijf nu ook Pr'etjes, alleen niet elke week, straks wel :D ghehehe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven