MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ben het eens met Xtra - doe gewoon 8 om 8

het mooie ervan is dat je 8 weken kan knallen op de compounds en je geen zorgen hoeft te maken om de rest. de overige 8 weken weer wat fine-tuning...zo hou je afwisseling ook!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.582
Thnx heren, ik ga dit mee nemen in mijn overwegingen. Karma onderweg voor jullie! Sjaak & Sjaak! :D

Je herstel is wel super snel met aas. Dus je gedachte over UB/LB zijn juist.
Ik prefereer een old-fashioned split maar anders doe je 50/50

Dus 8 weken split en 8 weken ub/lb

(Ub/Lb is trouwens ook een vorm van split;))

ik dacht al
wat is ub/lb dan:)

goed schemaatje
ziet er doordacht uit

go kwark go

Waarom doe je bij bankdrukken zoveel lichte sets? Kun je niet beter: opwarmsetje gevolgd door 3 zware werksets... Dan pak je waarschijnlijk ook wel wat meer dan die 80 kg..
Of zeg ik iets raars?

Waarom doe je bij bankdrukken zoveel lichte sets? Kun je niet beter: opwarmsetje gevolgd door 3 zware werksets... Dan pak je waarschijnlijk ook wel wat meer dan die 80 kg..
Of zeg ik iets raars?

Kwarkmans heeft dezelfde fragiele schoudertjes als die van een 6 jarige jongen:D

• #3.586
Of zeg ik iets raars?

Ja je zegt iets raars. (Kep rotte schouder gewrichten) en alleen met banken heb ik er last van.

Kwarkmans heeft dezelfde fragiele schoudertjes als die van een 6 jarige jongen:D

En jij moet je waffel houden, waterhoofd! :D

Laatst bewerkt:
Ok wist ik niet.... sorry...
Hopende dat u me vergeeft verblijf ik

En hoe gaat CGBP ? daar is de positie van de armen natuurlijk anders dus misschien zeuren je schouders daar niet

• #3.589
Ok wist ik niet.... sorry...
Hopende dat u me vergeeft verblijf ik

ghehehe, don't worry kerel, jij kon het niet weten (tenzij je mijn logje gaat volgen natuurlijk)

Maar binnenkort is er van slecht banken geen sprake meer, en gaat Kwark Xtra's oren ff wassen :D

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

En hoe gaat CGBP ? daar is de positie van de armen natuurlijk anders dus misschien zeuren je schouders daar niet

Muah, da heb ik al geprobeert, goeie trouwens, maar nee....

Met DB's misschien.

Want met MP is het ut zelfde probleem, terwijl met DB pressen ik wel fatsoenlijk kan trainen...

je gluteus zien er goed uit kwark, ben benieuwd naar je dl filmpje:P

Haha, ik dacht aan die reacties te zien dat er pics waren... Had je al een poosje geleden belooft he ;) (een heel poosje)

Lijkt me zobiezo goed om te kijken naar het verschil voor aan het begin en na je kuur.

• #3.593
Er komen foto's voor aanvang van mijn kuurtje. In mijn kuurlog ;)

• Like
Waarderingen: X.
  • #3.594
Kwarkie gaat vandaag naar z'n ouwe hood in Zaanstad :D Es ff een paak gappies van me opzoeken, die ik al lang niet meer heb gezien ;)

• #3.596
ff kijken of in zaandam nog ff lekker getraind kan worden...

Dan voor de allerlaatste keer zuipen...daarna is het definitief afgelopen met de alcohol :(
weekje deload daarna en dan...

• #3.598
Zo. Mijn laatste katabole weekend van 2009 zit er bijna op. Het wasd hartstikke leuk, maar nu heb ik dan officiëel afscheid genomen van alcohol en (een beetje) drugs...

Ik maak me nu op voor de volgende uitdaging: doorgroeien in de 5e versnelling! Mijn beste makker kent me zelfs niet meer terug, en hij snapt niet wat het is dat mij zo in de ban houdt van slapen, eten, trainen, repeat...
Toch wel grappig eigenlijk, jmaja, ik heb een afspraak na te komen met mijzelf om de grenzen van mijn fysieke kunnen te verleggen, en er is mij veel aan gelegen dit waar te maken. Niet in de laatste plaats om mij te behoeden voor mijn persoonlijke valkuilen (waar ik er nogal een paar van heb...)

Anyway, nu is het tijd. Tijd voor de volgende fase in mijn nieuwe bestaan als (beginnend) bodybuilder....

Dus je begint morgen, Kwark? Kan je al een beeld geven hoe je trainings en voedingsschema er uit gaat zien?

Zo. Mijn laatste katabole weekend van 2009 zit er bijna op. Het wasd hartstikke leuk, maar nu heb ik dan officiëel afscheid genomen van alcohol en (een beetje) drugs...

Ik maak me nu op voor de volgende uitdaging: doorgroeien in de 5e versnelling! Mijn beste makker kent me zelfs niet meer terug, en hij snapt niet wat het is dat mij zo in de ban houdt van slapen, eten, trainen, repeat...
Toch wel grappig eigenlijk, jmaja, ik heb een afspraak na te komen met mijzelf om de grenzen van mijn fysieke kunnen te verleggen, en er is mij veel aan gelegen dit waar te maken. Niet in de laatste plaats om mij te behoeden voor mijn persoonlijke valkuilen (waar ik er nogal een paar van heb...)

Anyway, nu is het tijd. Tijd voor de volgende fase in mijn nieuwe bestaan als (beginnend) bodybuilder....
Welk goedje staat vandaag op het schema dan? of hou je het rustig vandaag Chris?

Altijd leuk als mensen vinden dat je ineens verandert bent, letterlijk en figuurlijk:D
Je weet dat iedereen je steunt en zal steunen komende maandjes;)
En mogen je +- 20KG droge spiermassa aan komen hehe:D zoveel mogelijk eruit halen kerel.

Ik volg je ook met als ''(beginnend) bodybuilder''.
(zie log, laatste toevoegingen vind je aller erover terug Chris)

WE LUVV U

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven