- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je herstel is wel super snel met aas. Dus je gedachte over UB/LB zijn juist.
Ik prefereer een old-fashioned split maar anders doe je 50/50
Dus 8 weken split en 8 weken ub/lb
(Ub/Lb is trouwens ook een vorm van split)

Waarom doe je bij bankdrukken zoveel lichte sets? Kun je niet beter: opwarmsetje gevolgd door 3 zware werksets... Dan pak je waarschijnlijk ook wel wat meer dan die 80 kg..
Of zeg ik iets raars?

Waarom doe je bij bankdrukken zoveel lichte sets? Kun je niet beter: opwarmsetje gevolgd door 3 zware werksets... Dan pak je waarschijnlijk ook wel wat meer dan die 80 kg..
Of zeg ik iets raars?
Kwarkmans heeft dezelfde fragiele schoudertjes als die van een 6 jarige jongen![]()

Ok wist ik niet.... sorry...
Hopende dat u me vergeeft verblijf ik

En hoe gaat CGBP ? daar is de positie van de armen natuurlijk anders dus misschien zeuren je schouders daar niet
Maar binnenkort is er van slecht banken geen sprake meer, en gaat Kwark Xtra's oren ff wassen![]()

have fun! lekker zo'n rustdagjeKwarkie gaat vandaag naar z'n ouwe hood in ZaanstadEs ff een paak gappies van me opzoeken, die ik al lang niet meer heb gezien
![]()
ff kijken of in zaandam nog ff lekker getraind kan worden...
Dan voor de allerlaatste keer zuipen...daarna is het definitief afgelopen met de alcohol
weekje deload daarna en dan...

Welk goedje staat vandaag op het schema dan? of hou je het rustig vandaag Chris?Zo. Mijn laatste katabole weekend van 2009 zit er bijna op. Het wasd hartstikke leuk, maar nu heb ik dan officiëel afscheid genomen van alcohol en (een beetje) drugs...
Ik maak me nu op voor de volgende uitdaging: doorgroeien in de 5e versnelling! Mijn beste makker kent me zelfs niet meer terug, en hij snapt niet wat het is dat mij zo in de ban houdt van slapen, eten, trainen, repeat...
Toch wel grappig eigenlijk, jmaja, ik heb een afspraak na te komen met mijzelf om de grenzen van mijn fysieke kunnen te verleggen, en er is mij veel aan gelegen dit waar te maken. Niet in de laatste plaats om mij te behoeden voor mijn persoonlijke valkuilen (waar ik er nogal een paar van heb...)
Anyway, nu is het tijd. Tijd voor de volgende fase in mijn nieuwe bestaan als (beginnend) bodybuilder....

zoveel mogelijk eruit halen kerel.