- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Posten dan
, hoe zit het nu op dit moment? Al aan de AAS? Sorry dat ik niet het hele topic overloop :'). Maar kan je me ff up to date maken 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, hoe zit het nu op dit moment? Al aan de AAS? Sorry dat ik niet het hele topic overloop :'). Maar kan je me ff up to date maken 
Posten dan, hoe zit het nu op dit moment? Al aan de AAS? Sorry dat ik niet het hele topic overloop :'). Maar kan je me ff up to date maken
![]()

Wanneer begin je volgende week al met je raket brandstof?
Had vernomen eind Nov.
En volgende x niet zo mank lopen naar je squat, voor je imago
(loop zelf ook altijd mank na een benen trainen)
![]()
Leek inderdaad alsof ik mank liep whahahaNet alsof je na een hardcore beentraining nog normaal kan lopen, ik niet in ieder geval.Nou, de vloer lag bezaaid met schijven en dumbbells, dus ik moest ff uitkijken waar ik liep hahahaLeek inderdaad alsof ik mank liep whahaha
Nou, de vloer lag bezaaid met schijven en dumbbells, dus ik moest ff uitkijken waar ik liep hahahaLeek inderdaad alsof ik mank liep whahaha

Net alsof je na een hardcore beentraining nog normaal kan lopen, ik niet in ieder geval.
Truste kwakje

Ik vind het niet zo boeiend om deload trainingen te posten...
Goeiemorgen trouwens allemaal!

He we gaan toch niet afbreken net voor een kuur. Je moet je lekker mentaal alsook fysiek opladen zodat je daarna maximaal kan gaan knallen.Moge Sjaak... Muah, ik voel me niet zo heel erg fit vandaag... Ik stond al niet zo bijster fris op vanmorgen, maar ff de dosis vit. C verhogen. Verders wel OK eigenlijk. Ik zit me lekker vol te vreten...
Hoest met sjaakmans?
Komt wel goed... Ik zal wel weer een vervelend bacterietje zijn opgelopen, dus daar maak ik nu wel ff gehakt van...