MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
Ja.. altijd post hij hier z'n trainingen nu is het ineens foetsie kijk z'n sig

Kwarks Laatste Training: 03-11-09 !! UBER FAIL :yarly:

Goed lezen , kwark is aan de deload

• #3.626
Wanneer begin je volgende week al met je raket brandstof?
Had vernomen eind Nov.

En volgende x niet zo mank lopen naar je squat, voor je imago:cool:
(loop zelf ook altijd mank na een benen trainen)

:roflol:

Nou, de vloer lag bezaaid met schijven en dumbbells, dus ik moest ff uitkijken waar ik liep hahaha :D Leek inderdaad alsof ik mank liep whahaha

Nou, de vloer lag bezaaid met schijven en dumbbells, dus ik moest ff uitkijken waar ik liep hahaha :D Leek inderdaad alsof ik mank liep whahaha
Net alsof je na een hardcore beentraining nog normaal kan lopen, ik niet in ieder geval.

Truste kwakje

• #3.629
Net alsof je na een hardcore beentraining nog normaal kan lopen, ik niet in ieder geval.

Truste kwakje

nou, na de laatste oefening kan ik ook niet normaal meer lopen, maja, vandaar dat er wel eens geroepen word of ik me rollator weer mee heb hahaha :D

Truste Koen ;)

• #3.631
Ik vind het niet zo boeiend om deload trainingen te posten...

Goeiemorgen trouwens allemaal!

alleen loggen is ook een vorm van deload
minimale inspanning;)

• #3.634
hahahah

goedemoggel Chris,

Alles goed?

• #3.636
goedemoggel Chris,

Alles goed?

Moge Sjaak... Muah, ik voel me niet zo heel erg fit vandaag... Ik stond al niet zo bijster fris op vanmorgen, maar ff de dosis vit. C verhogen. Verders wel OK eigenlijk. Ik zit me lekker vol te vreten...

Hoest met sjaakmans?

Moge Sjaak... Muah, ik voel me niet zo heel erg fit vandaag... Ik stond al niet zo bijster fris op vanmorgen, maar ff de dosis vit. C verhogen. Verders wel OK eigenlijk. Ik zit me lekker vol te vreten...

Hoest met sjaakmans?
He we gaan toch niet afbreken net voor een kuur. Je moet je lekker mentaal alsook fysiek opladen zodat je daarna maximaal kan gaan knallen.

• #3.638
Komt wel goed... Ik zal wel weer een vervelend bacterietje zijn opgelopen, dus daar maak ik nu wel ff gehakt van...

vandaag nog trainen chris?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven