AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Ik zou gewoon maandag beginnen Cris. Het duurt toch wel eventjes voordat je uberhaupt wat gaat voelen.

Ja, daar heb je ook gelijk in... Maandag dan maar :D Yeah buddy!!

Vet Chris :D! Ga je helemaal over in je kuurlog of ook in deze ?

Nee, niet vet, muscle! :D Zonder dollen. Nee, ik post trainingen hier. En besides, ik kan niet zonder mijn offtopic geneuzel...

Kuurlog blijft echter alleen voor mijn bevindingen met AAS, en alles wat daarmee te maken heeft...

pfff...duurt lang ouwe :P

trouwens, mocht je de illusie hebben mij voorbij te streven met je kuur, ik ga in februari kuren ;) (waarschijnlijk)

Nee, niet vet, muscle! :D Zonder dollen. Nee, ik post trainingen hier. En besides, ik kan niet zonder mijn offtopic geneuzel...

Kuurlog blijft echter alleen voor mijn bevindingen met AAS, en alles wat daarmee te maken heeft...

Oke oke muscle! :cool:
Chill dat je hier blijft loggen met trainingen etc. want ik kom nooit in die AAS-sectie. Moet je wel trouw kunnen blijven volgen natuurlijk!

• #3.665
pfff...duurt lang ouwe :P

trouwens, mocht je de illusie hebben mij voorbij te streven met je kuur, ik ga in februari kuren ;) (waarschijnlijk)

1.83/100 vs 1.81/92 zoveel loop je niet voor Sjaak ;) Wanna battle? :D

Cool. Al enig idee wat je gaat nemen?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Oke oke muscle! :cool:
Chill dat je hier blijft loggen met trainingen etc. want ik kom nooit in die AAS-sectie. Moet je wel trouw kunnen blijven volgen natuurlijk!

:kiss:

Ik blijf alleen achter. :sad:

En je mag je met mij vergelijken Mac. :D
Voel je je altijd goed.

hehe

Bedoelde meer dat ik als clean sporter alleen achter zal blijven als iedereen aan de kerozine gaat.

Ben benieuwd kwark wat het allemaal met je doet!

**** roids.
k*t kwark, neppert.. luie fl**ker.

j\k

• #3.673
Nee, daar ligt het niet aan. Ik krijg de hele tijd een droge bek, ik drink wel veel water, maar het helpt niet. Nah, dan word ik misselijk en hups, dat word weer rennen dan... :mad:

hahaha ik ken het; ineens krijg je een hele droge bek + keel, en dan begin je te kokhalzen. Ik heb het vaak halverwege m'n training.
Kleine slokjes water drinken helpt, als ik dat niet doe dan moet ik ook overgeven. no-xplode en crack maken het wel erger trouwens, zonder heb ik er ook, maar minder last van.

Waarom nu al kuuren ? je kan nog zoveel naturel bereiken.

:roflol:

chris heeft een minderwaardigheidscomplex :P

wie niet hier....
Minderwaardigheidscomplex = beste drive om te (blijven) trainen.

kwark ff zonder dollen wat denk je nu? Dat je een spuit erin knalt en dat je binnen no-time een fysiek van een bodybuilder hebt?

Verkeerde gedachte Chris. Je herstel gaat sneller en groeit sneller maar denk nou niet dat je in 1 x superman bent na een kuurtje.

Groeien is niet zo moeilijk, maar zo'n fysiek natural vasthouden, daar heeft bijna iedereen moeite mee.

ik blijf (voorlopig) ook aan de schone zijde bro.

• #3.676
Nou Mac, word het toch nog gezellig in het naturals-kamp ;)

• #3.678
hahaha ik ken het; ineens krijg je een hele droge bek + keel, en dan begin je te kokhalzen. Ik heb het vaak halverwege m'n training.
Kleine slokjes water drinken helpt, als ik dat niet doe dan moet ik ook overgeven. no-xplode en crack maken het wel erger trouwens, zonder heb ik er ook, maar minder last van.

:roflol:

wie niet hier....
Minderwaardigheidscomplex = beste drive om te (blijven) trainen.

Groeien is niet zo moeilijk, maar zo'n fysiek natural vasthouden, daar heeft bijna iedereen moeite mee.

ik blijf (voorlopig) ook aan de schone zijde bro.

hahahah, jij dus ook al ... Het stomme is dat ik er alleen last van heb met squatten of deadliften, rest heb ik totaal geen moeite mee...

Gebruik jij iets van crack of die andere nox zooi?
Ik heb het een blauwe maandag gebruikt maar niks voor mij. Kreeg een droge strot, misselijk en bijna steeds kotsen. En water helpt dan idd niet dan wordt het nog erger, mijn maag kan er niet tegen.

Ik probeer nu gewoon de kracht uit mezelf te halen en me mentaal op te laden en niet meer uit poedertjes te halen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
  • #3.680
Gebruik jij iets van crack of die andere nox zooi?
Ik heb het een blauwe maandag gebruikt maar niks voor mij. Kreeg een droge strot, misselijk en bijna steeds kotsen. En water helpt dan idd niet dan wordt het nog erger, mijn maag kan er niet tegen.

Ik probeer nu gewoon de kracht uit mezelf te halen en me mentaal op te laten en niet meer uit poedertjes te halen.

Nee, ik heb 1 keer een pot crack gehaald, werkte wel naar tevredenheid, alleen toen ging het nog sneller met kotsen hahaha
Dus nu train ik gewoon sans-plomp :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven