XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb niet zo heel veel verstand van AAS, maar ben je niet bang dat je schouderblessure alleen maar erger wordt nu je spiergroei een stuk sneller gaat dan zonder AAS?

Verder goede training. Mooie gewichten op de flys!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
Ik heb niet zo heel veel verstand van AAS, maar ben je niet bang dat je schouderblessure alleen maar erger wordt nu je spiergroei een stuk sneller gaat dan zonder AAS?

Verder goede training. Mooie gewichten op de flys!

Goeie vraag. Dat is inderdaad wel een valkuil. Ik moet mijn koppie er al die tijd wel bijhouden om te voorkomen dat ik straks thuis zit. Aan de andere kant worden mijn spieren wel sterker, en dat zal voor een klein deel de problemen met mijn schouders compenseren.

Verder zal ik er gewoon mee moeten leren leven dat mijn schouders altijd wel een zorgen kindje zullen blijven, met of zonder AAS.

Thnx kerel, ik doe mijn best.

Goeie vraag. Dat is inderdaad wel een valkuil. Ik moet mijn koppie er al die tijd wel bijhouden om te voorkomen dat ik straks thuis zit. Aan de andere kant worden mijn spieren wel sterker, en dat zal voor een klein deel de problemen met mijn schouders compenseren.

Verder zal ik er gewoon mee moeten leren leven dat mijn schouders altijd wel een zorgen kindje zullen blijven, met of zonder AAS.

Thnx kerel, ik doe mijn best.

Ik hoop idd voor je dat die spieren er alleen sterker door worden, maar stel er zit ergens een klein scheurtje in een spier in je schouder en die krijgt opeens een boost om een enkele malen harder te groeien dan normaal door de AAS, dan ben je wel verder van huis.

Ik hoop idd voor je dat die spieren er alleen sterker door worden, maar stel er zit ergens een klein scheurtje in een spier in je schouder en die krijgt opeens een boost om een enkele malen harder te groeien dan normaal door de AAS, dan ben je wel verder van huis.

Is volgens mij ook 1 van de redenen waarom mensen bridgen in plaats van helemaal stoppen.

• #3.885
Wat heb ik verrot geslapen, bah.... Kon er amper uit komen vanmorgen.
En was daarna meteen misselijk... nah lekker dan. Maar gelukkig gaat het nu alweer. Vanavond gaat je 2e inject erin.

hoe zit het trouwens met je rook & alcohol stop? alles nog volgens plan?

• #3.888
So far so good, al kan ik de peuk soms niet laten liggen :o
Maar de alcohol laten staan kost me geen moeite...

ook dit is weer zo'n geweldig filmpie
dit is het gewoon
ik visualiseer die beelden gewoon op mijn netvlies
als ik weer een training afwerk tussen de huismeisjes;)
Hmm, dan projecteer ik toch iets anders op mijn netvlies hoor :meal:

• #3.891
Vettige shit Ove, dikke plaat ook ghehehe

ook dit is weer zo'n geweldig filmpie
dit is het gewoon
ik visualiseer die beelden gewoon op mijn netvlies
als ik weer een training afwerk tussen de huismeisjes;)
Lekker he. In zo'n gym zou je moeten trainen waarbij dan ook echt iedereen hardcore bezig is en iedereen elkaar aan het coachen is. :hedbang:

Heb de film hiervan net binnen, vandaag maar eens kijken. :D

Wat heb ik verrot geslapen, bah.... Kon er amper uit komen vanmorgen.
En was daarna meteen misselijk... nah lekker dan. Maar gelukkig gaat het nu alweer. Vanavond gaat je 2e inject erin.

Oh tweede al, damn wist niet dat je ook al begonnen was joh:o heb ik dus ff gemist. Geen pijnlijk billetje na je injectie gehad?

• #3.895
Oh tweede al, damn wist niet dat je ook al begonnen was joh:o heb ik dus ff gemist. Geen pijnlijk billetje na je injectie gehad?

Ghehehe, geeft nix meid :D

Nou dat viel eigenlijk heel erg mee. Ik heb me goed ingelezen hoe ik het ut beste ka doen, en had nog wat mental coaching van Xtra ;)

Lekker he. In zo'n gym zou je moeten trainen waarbij dan ook echt iedereen hardcore bezig is en iedereen elkaar aan het coachen is. :hedbang:

zoals ik al zei
dit is het gewoon het mooiste wat er is
met een paar gasten lekker beulen en afzien
maar ja :(

zoals ik al zei
Het is in Nederland mogelijk. RawPowerBaarn, trainingen bij Gijs (G-men).
Ik hoop komend jaar dat we de trainingen bij DJ's meer hardcore (meer man) kunnen krijgen.

Sorry Kwark voor de offtopic klets. ;)

Ik hoop komend jaar dat we de trainingen bij DJ's meer hardcore (meer man) kunnen krijgen.

zolang er nog steeds mensen rondlopen die geen benen trainen....

zoals ik al zei
Komt helaas maar weinig voor. Bij mij in de sportschool wordt door anderen(!) meer gepraat dan getraind. En dan de "coaching", lachwekkend. Instructeurs kijken me stom aan als ik via de bench press ga squatten (geen squatreck aanwezig), of als ik 90kg aan schijven ga laden om te deadliften, dan moet je z`n gezicht eens zien!

Beetje jammer.. Maargoed, weinig aan te doen denk ik zo :p

Heb de film hiervan net binnen, vandaag maar eens kijken. :D

ja sorry kwarkie voor dat domme gelul van ons :D
ja ik weet dat het mogelijk is mc
maar ik ben nu binnen 5 min op de sportschool
qua tijd is dit niet te evenaren + mijn werk speelt ook een rol
dus mijmer en zever ik maar een beetje als ik dit soort filmpies langs zie komen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven