Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Het is in Nederland mogelijk. RawPowerBaarn, trainingen bij Gijs (G-men).
Ik hoop komend jaar dat we de trainingen bij DJ's meer hardcore (meer man) kunnen krijgen.

Sorry Kwark voor de offtopic klets. ;)

Geeft nix, gezellig toch?

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Komt helaas maar weinig voor. Bij mij in de sportschool wordt door anderen(!) meer gepraat dan getraind. En dan de "coaching", lachwekkend. Instructeurs kijken me stom aan als ik via de bench press ga squatten (geen squatreck aanwezig), of als ik 90kg aan schijven ga laden om te deadliften, dan moet je z`n gezicht eens zien!

Beetje jammer.. Maargoed, weinig aan te doen denk ik zo :p

Ik zit ook in een echte superdude gym, maar dat kan mij niks schelen, ik kom er om hard te knallen. **** the rest :D

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

zolang er nog steeds mensen rondlopen die geen benen trainen....

Iemand die geen benen traint, kan beter helemaal niet gaan trainen, epic fail.
 
En daar gaan we weer hoor... Poten training zit erop, en drie keer raden... Weer pr's al zijn er wel een paar mitsen en maren nu ik dit schema in praktijk aan het brengen ben. Ik rij nu naar huis, training word zo gepost...
 
En daar gaan we weer hoor... Poten training zit erop, en drie keer raden... Weer pr's al zijn er wel een paar mitsen en maren nu ik dit schema in praktijk aan het brengen ben. Ik rij nu naar huis, training word zo gepost...

auto terug???

kom maar op!
 
WOENSDAG - GEHAKTDAG

Squat: 4x8
8x70
8x110
8x120 > VPR
8x130 > PR

Leg Press: 4x8
8x180
8x210
8x210 > VPR
5x220 > PR

Leg Extension: 3x8
8x75
8x85
8x95

Leg Curl: 3x8
8x70
8x75
8x90

Toe Press: 4x20
20x75
20x95
20x115

Schuin crunches: 4x30
3x30

Conclusie:
Leg Curl + extension heb ik van 4 sets naar 3 sets teruggebracht. Ik merk dat als ik max. squat en leg press doe, dat de batterij aardig aan het leeg raken is. Dus dat pas ik even aan. Tevreden met deze training. Squat ging verbazingwekkend goed... Al had ik voor aanvang er nogal een hard hoofd in, zo super geweldig voel ik me namelijk de hele dag al niet...
 
Erg sterk weer Kwarkmixer je gaat hard
Lekkere squats
 
Tering wat een squats ofniet :O
 
Erg sterk weer Kwarkmixer je gaat hard
Lekkere squats

Thnx Lenn ;)

Tering wat een squats ofniet :O

Ghehe, ik doe mijn best Miron, maar het duurt nog wel even voor ik die jummy body van jou heb hahaha :D (ik heb nog een randje blubber rond mijn buik...) Maja, niet zeiken, ik ben aan het bulken...
 
Wat fijn dat je toch lekker hebt getraind.
Ik voelde me ook niet geweldig en mijn poten training ging echt bagger.
 
Ben je nu van plan elke training nieuwe PR's neer te zetten?:fuu:
 
8x130 , ik verwacht niet anders van je kwarkie
 
bruuuuuute squat dude!
 
Absurde PR op de squat Kwark.
 
:hedbang: Gaat lekker hier zo te zien.

Pr'tjes bam bam.. Lekker bezig Kwark.
Zit je aan de Crack ofso :eek: ? hahahaah
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven