AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben benieuwd meneer hoe je er over een X aantal weken bijstaat :thumb:
 
Als een goed gevormde "X"
 
whahaha, niX bedoel je :roflol:

Betere foto's komen eraan hoor...
 
Haha die foto 098 die een-na-laatste dus het lijkt net alsof je wil gaan rappen :roflol:
 
Goed dat je foto's post:)...

Onder je ava staat dat je bf 14% is. Maar als ik de foto's bekijk lijkt dit toch wel wat procentjes hoger? Of heb je onlangs nog een meting gehad?
 
Goed dat je foto's post:)...

Onder je ava staat dat je bf 14% is. Maar als ik de foto's bekijk lijkt dit toch wel wat procentjes hoger? Of heb je onlangs nog een meting gehad?

O ja... Dat is inmiddels wel wat meer geworden hahaha
Denk dat ik nu op iets van 17% sta... Zolang het niet veel meer word, vind ik het prima, anders wordt het extra cardio geblazen...
 
Haha die foto 098 die een-na-laatste dus het lijkt net alsof je wil gaan rappen :roflol:

niets mis mee toch..
ik heb dinsdag nog een track opgenomen ghetto style.
 
he chris ik ben er nog, alleen weinig tijd gehad om je log bij te houden. ik beloof me weer wat meer te laten zien hiero ;)
 
Yo Kwark!

Begin je al wat te merken van die shizzle??
 
Hey Robert,
Ja, man... heb het de hele dag bloed heet, spieren voelen harder aan, heb de hele dag zin om te knallen, ben bloedgeil en kracht neemt toe. Vocht hou ik (nog) niet veel vast, wel 1 kg erbij, sta nu op 93.
Van de testosteron zou ik pas over een paar weken wat moeten merken...
 
Haha, idiote training :) Je pics zien er wel netjes uit trouwens! duidelijke progressie sinds de laatste keer dat ik je zag!!
 
Thnx maar warm ziet het er nog beter uit hoor ghehehe
ja, die superdude training moest ff haha... Vanavond weer training as usual
 
Zo. Kwarkie heeft er een beestachtige training op zitten en jullie raden het al: weer een pr op de bench. Het is nu wel aantoonbaar dat de roids beginnen te werken niks placebo. Zodra ik thuis ben ga ik um posten ennehhh... Kep nog een mooie foto voor jullie, kwark de opgeklopte versie ;)

tot zo!
 
sweeeeeeeeeeet :hedbang:
Ik ga nu ook even beginnen. Ook even manne hard pompen!

Zal na me trainen wel even komen buurten! /spammen haha
 
Testosteron bommeke, je gaat als een raket
 
VRIJDAG - BEESTEN BORST TRAINING (EN SCHOUDERS) :eyebrow:

Borst

Plat banken

20x20
8x40
8x60
8x70
4x80 > WTF? Weer een PR!

Es kijken of het nog een keer lukt:

Jup:
4x80 > PR!!! Holy shit, kwark word idd sterker nu

Schuin banken

8x50
8x60
8x70
8x70 > VPR!

DB Fly's (Voor de zeikerds onder ons: STRICT!)

8x20
8x22
8x24
8x26
6x28 > Niet strict.

Cable Cross

8x15
8x17.5
8x21
8x21 > Au! Mijn schouder! En nu weet ik waar de overbelasting vandaan komt. Deze oefening gaat er nu uit, ik ga een alternatief hierop bedenken. Kom er nog op terug...

Schouders

DB Shoulder Press

2x8x20 > Even bij gelaten schouder voelt niet lekker...

Rear Lateral Raise (NIEUW)

8x20
8x22
8x24 > Lekkere oefening, voelt goed

Front raises

8x18
8x18 > ff pomp maken om de schouder niet te laten schrikken...
8x20
8x22
8x22 (ff bonus)

Conclusie

Beestachtig dit. Al had ik natuurlijk al beloofd me koppie erbij te houden wat de schoduer betreft, en ik hou de feedback van spieren en gewrichten ook nauwlettend in de gaten om blessure te voorkomen. Ik ga toch wat wijzigingen aanbrengen omdat de schouder niet goed voelt. Ik overbelast met name op de cable cross. De bench houdt zich voralsnog goed, maar ik ga het rustig oipbouwen.

Tot slot nog ff dit: Nu jullie, mother****ers! Roid rage 4evah!!! :evil2:

IMG_0189.jpg


IMG_0190.jpg
 
:thumbup: training kwark. feli met je pr
En nice pics ben ik de eerste die ze ziet? :D
 
Ik zag ze al eerder kwark xD was alleen te lui om te commenten, ziet er goed uit
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven