XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik blijf erbij dat het teveel wordt dan :yarly: ,maar dat ben ik en dat zegt mijn lichaam mij. Ik weet niet hoe dat bij jou zit natuurlijk, jij kan het misschien wel aan, beescht!

Volgende keer rug-pic :eyebrow: hahaha

Thnx ron, maar het blijven 4 oefeningen voor borst.
Ze lopen achter, en ik ga er geen meerjaren project van maken ze bij te spijkeren. Zelfde geldt voor armen.

Zal ik ook nog wat over je traps zeggen? :p Zo! Daar kan je niet omheen he! In vergelijking met foto's in sept lijkt er ook meer definitie te zijn op je buik. Focus op die armen zou ik zeggen, en blijven letten op je schouder!

Doe ik Sue, dank je skattie! :kiss:

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Wat? deze keer geen welkom karma?:D

Oeps...sorry :o

Alsnog, beest!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Thnx ron, maar het blijven 4 oefeningen voor borst.
Ze lopen achter, en ik ga er geen meerjaren project van maken ze bij te spijkeren. Zelfde geldt voor armen.

Snap het, meer hoeft niet altijd beter te zijn. ( sorry ga ik weer hoor haha ). Als voor jouw werk vooral doen natuurlijk, kan ik niet over beslissing ;)!

Vind je borst persoonlijk niet echt onwijs achter lopen trouwens, je hoeft geen Arnold te zijn haha. Je arm lopen wel wat achter ja.
 
Snap het, meer hoeft niet altijd beter te zijn. ( sorry ga ik weer hoor haha ). Als voor jouw werk vooral doen natuurlijk, kan ik niet over beslissing ;)!

Vind je borst persoonlijk niet echt onwijs achter lopen trouwens, je hoeft geen Arnold te zijn haha. Je arm lopen wel wat achter ja.

Nou... dat is wel de doelstelling haha :D

Zo snel mogelijk huge worden!
 
Armen wat extra aandacht geven idd, borst is wel in verhouding met de rest toch.
vanaf nu willen we dus hier wekelijks 1 of meerdere :sd: training zien met bicep cable curls.

Fijn weekend meneer!
 
Armen wat extra aandacht geven idd, borst is wel in verhouding met de rest toch.
vanaf nu willen we dus hier wekelijks 1 of meerdere :sd: training zien met bicep cable curls.

Fijn weekend meneer!

Hahaha, dan heb je gisteren de eerste gezien hahaha
Jij ook fijn weekend!
 
nice pics kwark
veel respect ervoor dat je ze post
 
Ik wil aan iedereen laten zien dat ook een kansloze ecto als ik of iemand op leeftijd toch nog een beest kan worden. En hoewel ik nog een lange weg heb te gaan, ontevreden mag ik niet zijn met bijna 20 kilo massa erbij in 8 maanden!
 
Bedoelde je soms dat ik op bezoek kom? :D
 
Ik zie nu pas je foto‚ ziet er goed uit!
:superdude:trainingen zullen je armen groter maken.;)
Je kan echt niet stoppen met kwark eten als je vet% stijgt kwarkie.:eek:
fijn weekend!
 
Ik zie nu pas je foto‚ ziet er goed uit!
:superdude:trainingen zullen je armen groter maken.;)
Je kan echt niet stoppen met kwark eten als je vet% stijgt kwarkie.:eek:
fijn weekend!

Ghehehe thanks peej ach en met mijn vetjes valt het nog mee gewoon zo schoon mogelijk eten beetje cardio zo af en toe...

En ja die armpies zien er wel zielig uit als ze niet zijn aangepakt eh hahah
komt goed kwark gaat twee keer per week armpies doen :evil:
 
Goede traps heb je kwark! Borst heeft idd wat werk nodig! Maak volgende keer ook even een front en of back latspread!:D is mooi vergelijkings materiaal!:D Verder goed geknald weer hoor kwark! lekker PR's geknald! Die 100kg komt er zeker aan!
 
Jup i know. Ik doe ook veel armpies trainen nu, thnx.
ff paar DB'tjes halen van de week... Zien dat ik alle ecto-resten elimineer hahaha
Ik denk dat je ook een vrij 'breed' middel hebt, waardoor de rest niet zo goed uitkomt. Maar dat betekent dat de rest gewoon nog wat groter moet worden, ben je van het probleem af :D. Succes man, je bent aardig op weg.
 
Pics zien er nice uit!

thnx!

Goede traps heb je kwark! Borst heeft idd wat werk nodig! Maak volgende keer ook even een front en of back latspread!:D is mooi vergelijkings materiaal!:D Verder goed geknald weer hoor kwark! lekker PR's geknald! Die 100kg komt er zeker aan!
Dat duurt denk ik idd niet lang meer, volgende week gaat de 90 eraan!
Ik denk dat je ook een vrij 'breed' middel hebt, waardoor de rest niet zo goed uitkomt. Maar dat betekent dat de rest gewoon nog wat groter moet worden, ben je van het probleem af :D. Succes man, je bent aardig op weg.

thnx pal, komt wel goed! Ik groei zo abnormaal hard, als het zo doorgaat is de schade gauw ingehaald ghehehe
 
hoe staat het met je lats gesteld???
 
hoe staat het met je lats gesteld???

Hartstikke k*t. Maar daar word aan gewerkt ... Morgen ff rug knallen... Volgende poster krijgt een tongzoen :D 4000 posts ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven