MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Al je borst probleem opgelost ?

hey kwark absoluut niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vinden jullie dit nou echt zo'n goed fysiek?Vind het veel te mager om hiermee al te gaan kuren maar its your own choice

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.043
Al je borst probleem opgelost ?

Wat bedoel je Ronnie? Dat met banken? Nou, ik doe rustig aan opbouwen, kuur of niet. Laatste keer deed ik de twee laatste sets fluitend 4x80 en nog een keer 4x80... dus de kracht begint goed toe te nemen...

Ga van de week de 90 proberen... :fire:

Wat bedoel je Ronnie? Dat met banken? Nou, ik doe rustig aan opbouwen, kuur of niet. Laatste keer deed ik de twee laatste sets fluitend 4x80 en nog een keer 4x80... dus de kracht begint goed toe te nemen...

Ga van de week de 90 proberen... :fire:

Nee dat met die k*t cable oefening + vervangen door iets anders.

• #4.045
hey kwark absoluut niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vinden jullie dit nou echt zo'n goed fysiek?Vind het veel te mager om hiermee al te gaan kuren maar its your own choice

En waarom vind je dat te mager om te gaan kuren?

Hoe denk je dat die pro's groot zijn geworden? Op whey en stamppot?
Ik ben nog lang niet tevreden, en om de natuur een handje te helpen, ben ik gaan kuren. Te mager zijn is imo absoluut geen argument.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Nee dat met die k*t cable oefening + vervangen door iets anders.

o dat.. nee nog niet... ben nog ff aan het nadenken wat ik ga doen.

• #4.047
normaal moet ik morgen borst doen, maar herstel voelt langzaam... heeft ook beetje met de belabberde voeding van gisteren te maken, ik had darm krampen... dus jack shit gegeten. Als het goed voelt ga ik morgen, anders dinsdag.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Welkom BTW :thumbs:

normaal moet ik morgen borst doen, maar herstel voelt langzaam... heeft ook beetje met de belabberde voeding van gisteren te maken, ik had darm krampen... dus jack shit gegeten. Als het goed voelt ga ik morgen, anders dinsdag.

Daarom train ik niet met een vast schema, maar meer op gevoel :eyebrow:

als je nu gaat kuren of niet respek je bent goed bezig enja waarom geen kuurtje je bent 36 en dus volwassen genoeg om hier zelf over te beslissen ... veel succes on the darkside!

• #4.054
Quoted hier kom je niet meer onderuit :D

Gelukkig maar! Ik zou het niet anders willen... en ow,ow,ow... het gaat zo hard met kwarkie... :eyebrow:

Daarom train ik niet met een vast schema, maar meer op gevoel :eyebrow:

Toevallig altijd :sd: gevoelens ?

Ai...gevoelig onderwerp...

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Hardcore benchen en curlen kan ook ?
Je weet toch zware gewichten krom curlen :sd:

Ach dudes...jullie weten hoe ik zat te klooten met benchen met die k*t schouder... nu doe ik fluitend 2x4x80
Wat denken jullie... 100 over een maandje? Iedereen...place your bets NOW :eyebrow:

als je nu gaat kuren of niet respek je bent goed bezig enja waarom geen kuurtje je bent 36 en dus volwassen genoeg om hier zelf over te beslissen ... veel succes on the darkside!

Thnx kerol :thumbs:

Zo is dat, ghehehe. Ik ga er niet mee wachten tot ik helemaal een verschrompelde ouwe lul ben. Impotent word ik toch wel binnen 20 jaar dus.... :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Qua fysiek misschien iets te vroeg om te kuren maar op 36 jarige leeftijd moet je ook niet te lang meer wachten vind ik. Met een beetje AAS kan je mooi een inhaalrace doen.

• #4.057
zo is dat. en ach, zoveel stelt het nou allemaal ook niet voor hoor. Tis geen zware of exotische kuur... kracht gaat aardig vooruit, maar er moet nogsteeds gefroten en getraind worden, en harder dan voorheen...

Ik denk dat jij geen 100kg bencht over een maand. in ieder geval niet op reps.

er is nog veel werk aan de winkel betreft je lats! heb je ze zo ondergewaardeerd voor de tijd???

• #4.060
Ik denk dat jij geen 100kg bencht over een maand. in ieder geval niet op reps.

we zien wel. De 90 ga ik morgen iig alvast proberen...

er is nog veel werk aan de winkel betreft je lats! heb je ze zo ondergewaardeerd voor de tijd???

Zeker weten dat daar werk aan de winkel is. Maar dat is goed, heb ik wat te doen. Eerste 8 weken van de kuur focus op borst, en strakkies focus op rug. die gaat dan wisselen in het schema. Dus 2x rug ipv 2x borst

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven