AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een wantrouwen boys.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
Hollanders eh? Eerst zien, dan geloven...ach ja, and who can blame them?

toch moet je ook voorzichtig zijn kwark
stel je voor
zonder juice haalde je geen 100 bench
je probeert het wel , maar het lichaam gaf dan gelijk : ho tot hier en niet verder
ik denk dat jou lichaam dat stukje controle nu mist
duw jezelf niet de blessures in
dat zou zonde zijn en is het toch niet waard

stel je voor
je probeert het wel , maar het lichaam gaf dan gelijk : ho tot hier en niet verder
Eensch. Normaal is op gevoel trainen een goede indicatie maar op de juice moet je hier volgens mij toch afstand van doen anders is de kans groot dat je je lichaam in de vernieling draait. Ik zou een mooi progressie plan maken op dit zwakke deel en je daar strikt aan houden ookal voel je dat je sterker bent of meer aan zou kunnen.

• #4.065
stel je voor

Eensch. Normaal is op gevoel trainen een goede indicatie maar op de juice moet je hier volgens mij toch afstand van doen anders is de kans groot dat je je lichaam in de vernieling draait. Ik zou een mooi progressie plan maken op dit zwakke deel en je daar strikt aan houden ookal voel je dat je sterker bent of meer aan zou kunnen.

Thnx boyz, maar zoals jullie onderhand denk ik wel weten, loop ik niet in 7 sloten tegelijk. en probeer ik elke week een paar reppies meer te pakken. Ik ga vandaag de 90 "testen" bij 6x80 zou ik 3x90 moeten kunnen doen. Ik probeer mijn winst op reps te maken.

• #4.067
wat ik wou zeggen was dat ik denk dat je er naturel nog veel meer uit kan halen, lijkt me verstandiger om dan pas te gaan kuren..

• #4.070
Tuurlijk, ik kan naturel ook 110kg worden bij 8%, alleen heb ik geen zin dat pas te bereiken als ik 50 ben en al mijn gewrichten heb verdoet, niet meer kan herinneren wat ik gisteren heb gegeten en met een rollator door het leven te gaan... om nog maar zwijgen van de verlepte bek die ik tegen die tijd ook wel zal hebben.

Nee, dan haal ik liever een paar jaartjes in nu ik er nog toonbaar en fruitig uit zie :thumbs:

Tuurlijk, ik kan naturel ook 110kg worden bij 8%, alleen heb ik geen zin dat pas te bereiken als ik 50 ben en al mijn gewrichten heb verdoet, niet meer kan herinneren wat ik gisteren heb gegeten en met een rollator door het leven te gaan... om nog maar zwijgen van de verlepte bek die ik tegen die tijd ook wel zal hebben.

Nee, dan haal ik liever een paar jaartjes in nu ik er nog toonbaar en fruitig uit zie :thumbs:

Ik hoop van harte dat je op je 50e niet zo bent:eek:. Zou niet best zijn:roflol:.

• #4.072
verlepte bek :roflol:!

• #4.074
5000ste post! :birthday:

Waarom ga je eigenlijk nu al 90 testen, zou eerder voor de 10x80 gaan en daarna die 90 proberen of 85 en die weer even hoge reps :) Denk ook beter voor je schouder.
Ik weet dat je zo graag die 100 wilt halen, maar het is denk beter om iets normaler er naar toe te werken. hehe want nu ga je vet hard natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Nice :hedbang: Spammer.

• #4.076
Waarom ga je eigenlijk nu al 90 testen, zou eerder voor de 10x80 gaan en daarna die 90 proberen of 85 en die weer even hoge reps :) Denk ook beter voor je schouder.
Ik weet dat je zo graag die 100 wilt halen, maar het is denk beter om iets normaler er naar toe te werken. hehe want nu ga je vet hard natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Nice :hedbang: Spammer.

Ik begrijp je concern buur, maar ik deed het met de 70 ook zo. bij 4x70 ging ik ook de 80 testen. Ging ie soms maar 1x soms 2x, don't give a ****.. kan ik er al langzaam aan wennen! Ik hoop dat ik er vandaag 5x80 uit krijg. Maar dat moet wel lukke denk ik ghehehe

Ik begrijp je concern buur, maar ik deed het met de 70 ook zo. bij 4x70 ging ik ook de 80 testen. Ging ie soms maar 1x soms 2x, don't give a ****.. kan ik er al langzaam aan wennen! Ik hoop dat ik er vandaag 5x80 uit krijg. Maar dat moet wel lukke denk ik ghehehe

Als jij je er goed bij voelt. :thumbup:

Wel filmpje he als je de 100 heb gehaald. hehe

• #4.078
Ach, als je eenmaal 100 benched wil je 120 en dan 140 enz. Stel je er niet al te veel van voor, Kwarkie. Tuurlijk heb je wel een schouder die veel progressie tegenhoudt. Wat is nou eigenlijk het probleem dan met je schouder? De diagnose?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven