- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx voor de tip... Zal eens kijken vanavond...pfff.... wat is het weer heet heh?![]()
Dat klinkt whoosie Kwark 
Ben ook npg maar erstellende van me griepie!ik w8 net als gister tot ut een uur of 9 is vanaaf, en dan gaat ut wel hoor...

Extra vitaminepilletjes er al in aan het drukken? Als je ziek bent mag je tot 3 zware vitaminepillen per dag! Doe wat met die kennis![]()

joh, ik prop er zoveel in, ik lijk wel de kerncentrale in Borsele
Maar ookal moest ik kotsen, toch braaf mijn shakies genomen... ben wel weer afgevallen grrrrr!!!!!!
Bang om slecht te herstellen zonder 's nachts

haha Ruub! Je lijkt mij wel! Toch een beetje schuldgevoel ook daarna... tenminste, dat heb ik wel ... Voorlopig weer klaar met de drank denk ik dan... maar jah... af en toe...

haha, dat heb ik de hele week al gedaan! Moest toch wat om de bacterien te doden??
Nu ff lekker chill... Ga van ut weekend ook nix bijzonders doen, behalve alles waar ik het lekker koel van krijg denk ik![]()

het wordt weer helemaal niks met breed worden met ons heh?
(ben stiekum nog nooit zo blij geweest dat het ook weer een keer herfst wordt: Lekker rossen en bulken in de gym! Es kijken of ik weer 2 maten groei hahaha)
Eindelijk weer vol vreten zonder dat mensen er wat van zeggen en op dit moment kan ik toch niet bruiner worden! 

jah goed is ie heh? Kp een beetje een tik overgehouden uit de tijd dat ik zelf nog een beetje aan ut DJ'en was... Ik hou um erin, ik kom af en toe gewoon met een iPod Gotta have![]()