XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De schouders blijven wel ontzien worden... Ook morgen weer. Vandaag is rug aan de beurt, hier wordt deadlift even overgeslagen in verband met het sjagarijnige nekwerveltje...

goodmornings eens proberen? vind het best een goede vervanging voor de deadlift.

thnx voor de tip... Zal eens kijken vanavond...pfff.... wat is het weer heet heh? :(

Ben ook npg maar erstellende van me griepie! :D ik w8 net als gister tot ut een uur of 9 is vanaaf, en dan gaat ut wel hoor...

Extra vitaminepilletjes er al in aan het drukken? Als je ziek bent mag je tot 3 zware vitaminepillen per dag! Doe wat met die kennis ;)

joh, ik prop er zoveel in, ik lijk wel de kerncentrale in Borsele :D
Maar ookal moest ik kotsen, toch braaf mijn shakies genomen... ben wel weer afgevallen grrrrr!!!!!!

joh, ik prop er zoveel in, ik lijk wel de kerncentrale in Borsele :D
Maar ookal moest ik kotsen, toch braaf mijn shakies genomen... ben wel weer afgevallen grrrrr!!!!!!

Haha!
Volgens mij BBers eigen om je toch dan nog aan je voedingsschema te willen houden! Als ik straalbezopen thuiskom en op het punt sta te nekken vreet ik ook altijd braaf mijn bakkie kwark nog ;) Bang om slecht te herstellen zonder 's nachts ;) :P

haha Ruub! Je lijkt mij wel! Toch een beetje schuldgevoel ook daarna... tenminste, dat heb ik wel ... Voorlopig weer klaar met de drank denk ik dan... maar jah... af en toe...

haha Ruub! Je lijkt mij wel! Toch een beetje schuldgevoel ook daarna... tenminste, dat heb ik wel ... Voorlopig weer klaar met de drank denk ik dan... maar jah... af en toe...

Af en toe is bij mij de laatste tijd de volgende dag! Echt heel ernstig! Maar klein beetje geaccepteerd dat echt weer zo hard groeien als hiervoor ff de komende 6 weken niet gebeurd met alle feestjes blabla!

Samenvatting deze week:
Maandag: kaagweek: 20 bier in me mik, 30 over me heen
Dinsdag: kaagweek: 15 bier in me mik, kroeg in me dorp: 2 tequila, 5 bier
Donderdag: peurbakken in Leiden: 3 bier verjaardag: 5 bier kroeg 2 sambuca 5 bier
Vandaag: Uit eten met de fam en daarna kroeg+vriendinnetje! Ook geen avondje drooglegging ben ik bang!

Jij eenzelfde schema? ;)

haha, dat heb ik de hele week al gedaan! Moest toch wat om de bacterien te doden??

Nu ff lekker chill... Ga van ut weekend ook nix bijzonders doen, behalve alles waar ik het lekker koel van krijg denk ik ;)

het wordt weer helemaal niks met breed worden met ons heh?

(ben stiekum nog nooit zo blij geweest dat het ook weer een keer herfst wordt: Lekker rossen en bulken in de gym! Es kijken of ik weer 2 maten groei hahaha)

het wordt weer helemaal niks met breed worden met ons heh?

(ben stiekum nog nooit zo blij geweest dat het ook weer een keer herfst wordt: Lekker rossen en bulken in de gym! Es kijken of ik weer 2 maten groei hahaha)

Haha, nope! Gaat echt niks worden!
Jup ik kan ook een soort van niet wachten tot de zomer is afgelopen :) Eindelijk weer vol vreten zonder dat mensen er wat van zeggen en op dit moment kan ik toch niet bruiner worden! ;)

Hahaa! Ik heb nog nooit eerder in mijn leven de zomer zo nutteloos gevonden :D
Moet maar gauw weer herfst worden heh?

D'r is ook nog getraint (ow ja, is dat zo? jahhhh, dat is zo.)

VRIJDAG

RUG (aangepast) & SCHOUDERS (deload)

Samengevoegd zodat ik Zaterdag nog even een rust dag heb ...

Pully Lateral Wide Grip 3x15x59
One Arm BOR 2x8x36
Cable Rows 10x73, 10x82, 10x91

Side Raises (deload) 3x10x12
Front Raises (deload) 3x10x12
Military Press (deload) 15x24, 15x28, 15x28

Lekker rustig aan gedaan... Ik baal er wel van, maar jah, ut moet maar heh :(

toch nog een mooie training vindk hoor!

mooi zo.

KwarkMixer's iPod Choice:

Find Yourself - John O'Callaghan Feat Sarah Howells

Drawn into the backdrop here
You could fade, you could fade away
Bright lights on a starless night
Burn a hole in the dying day

Looking at life through a loaded gun
Take your best shot, aim it at the sun
Looking at life through a loaded gun
You know you`ll find

You`ll find yourself, you`ll find yourself alone
You`ll find yourself, you`ll fïnd yourself

Laatst bewerkt:
Geniaal nummertje!

Nu pas 20x geluisterd ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven