MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
D'r is weer getraind, zij het dus wederom ff op een lager pitje... De wervel doet nog een klein beetje van zich horen, en ben nog een beetje slapjes van de buik vorige week, maar ben tenminste geweest ;)

MAANDAG - BENEN (aangepast)

WARMUP

10 min. fietsen, level 4

Full Squat (toch maar weer proberen hehe) 10x75, 8x105, 6x125
Leg Extension 10x73, 8x86, 8x100, 6x107
Leg Press 10x86, 8x100, 8x113
Calve Raises op Leg Press 2x15x113
Calve raises op Smith 15x75, 15x105

Crunches (all the way down, all the way up) met 15 kilo schijf op borst 3x20

Conclusie
Is natuurlijk niet wat ik gewend ben, maar jah, vind het wel ff goed zo. Ik rust er lekker van uit. Ben in ieder geval blij dat ik niet teveel ben gekelderd. Heb met de Squat even rekening gehouden met het werveltje in me nek die nog ffies zeurt, maar ging best aardig. Volgende week weer een hardcore training ;)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Nog een vette plaat die ik jullie even onder de aandacht wil brengen:

Hier ga je echt als een mofo op:

Josh Gabriel presents Winter Kills - Deep Down

Wat een plaat! shivers down my spine...
 
Je gaat toch niet uit elkaar vallen he met je wervel? Anders moet je ff een bizon kuurtje doen die lijmt alles weer in elkaar;)
 
Je gaat toch niet uit elkaar vallen he met je wervel? Anders moet je ff een bizon kuurtje doen die lijmt alles weer in elkaar;)

whahaha! Die karma van jou schijnt ook goed te plakken :D Ach jah, en na je 30ste begint alles toch zo langzamerhand in staat van ontbinding te verkeren hahaha
 
whahaha! Die karma van jou schijnt ook goed te plakken :D Ach jah, en na je 30ste begint alles toch zo langzamerhand in staat van ontbinding te verkeren hahaha
Ja dat is echt zo na je 30ste takel je af, niet dat ik daar aan mee doe hoor:p
 
Hoi Kwarkmixer,
Gaat lekker hier zo te zien :)!
Dat kan wel zijn van na je 30e ontbinding, doorknokken! Iedereen kan een goed lichaam hebben :)!
 
Hoi Kwarkmixer,
Gaat lekker hier zo te zien :)!
Dat kan wel zijn van na je 30e ontbinding, doorknokken! Iedereen kan een goed lichaam hebben :)!
Dus er is nog hoop voor die mummy sniper??
 
Hoi Kwarkmixer,
Gaat lekker hier zo te zien :)!
Dat kan wel zijn van na je 30e ontbinding, doorknokken! Iedereen kan een goed lichaam hebben :)!

Hey Snipert! Leuk dat je komt buurten ;)
Thnx voor de pep talk! Knokken doe ik wel heur, en qua fysiek loop ik er gelukkig beter bij dan veel anderen (als ik de feedback van mijn omgeving mag geloven) ;)
 
Je smaak is echt goed! :D Rustige training of niet, je ging er alweer voor, je bent niet te stoppen man!

Squat wordt al behoorlijk zwaar hierzo :rolleyes:
 
Ja dat is echt zo na je 30ste takel je af, niet dat ik daar aan mee doe hoor:p

Als we toch es ffies lekker konden shoppen: Jij een nieuwe rug, ik nieuwe schouders, heerlijk!

Dus er is nog hoop voor die mummy sniper??

Is wel iets voor een nieuwe Indiana Jones: Het mysterie van de zure Kwark muahaha :D

Je smaak is echt goed! :D Rustige training of niet, je ging er alweer voor, je bent niet te stoppen man!

Squat wordt al behoorlijk zwaar hierzo :rolleyes:

Thnx, de good old DJ kriebeltjes spelen weer op hehehe...Die gay squatjes die ik nu gedaan heb? Kom volgende week nog maar ff kijken, probeer ik 160 correct uit te voeren... hoger ga ik maar niet, want dan zien ze er weer uit als een tijdje geleden ahum :(
 
You bastard! Ik krijg elke keer zin in kwark als ik je naam zie. :p
Monsterlijke training! 6x125kg, you biatch! :p
 
Lekkerrrr beentjes aan het begin vd week.

Lekker na een weekend te hebben gerust is het heerlijk die poten het leven zuur te maken.

Ik blijf ook op die manier een tijdje doorknallen. Maandag beendag :hedbang:

Fijne avond nog mistermix
 
Gaat lekker hier. ;)

Benendag op maandag is lekker :), alleen niet als je een dag later wil bodypumpen. (en ja dat wil ik ;) )
Daarom heb ik benendag naar de donderdag verschoven en als ik ze een 2e keer wil trainen naar het weekend. :p
 
You bastard! Ik krijg elke keer zin in kwark als ik je naam zie. :p
Monsterlijke training! 6x125kg, you biatch! :p

Thnx, :cool:

Lekkerrrr beentjes aan het begin vd week.

Lekker na een weekend te hebben gerust is het heerlijk die poten het leven zuur te maken.

Ik blijf ook op die manier een tijdje doorknallen. Maandag beendag :hedbang:

Fijne avond nog mistermix

Thnx jij ook heh? Bevalt wel heh, lekker de poten eerst, hebben we ut zwaarste meteen gehad ;)

Gaat lekker hier. ;)

Benendag op maandag is lekker :), alleen niet als je een dag later wil bodypumpen. (en ja dat wil ik ;) )
Daarom heb ik benendag naar de donderdag verschoven en als ik ze een 2e keer wil trainen naar het weekend. :p

Ach joh, anders kan je altijd nog mijn rollator lenen :cool:
 
Ach joh, anders kan je altijd nog mijn rollator lenen :cool:

Wat lief, je snapt nu natuurlijk wel dat ik komende maandag benen train en persoonlijk je rollator kom halen.:cool:

Borst trainen is helemaal niet leuk op de maandag, gezien alle bankjes bezet waren....:mad:
Enige wat me wel gelukt is om het rechte bankdruk bankje te bemachtigen.:p
 
Wat lief, je snapt nu natuurlijk wel dat ik komende maandag benen train en persoonlijk je rollator kom halen.:cool:

Borst trainen is helemaal niet leuk op de maandag, gezien alle bankjes bezet waren....:mad:
Enige wat me wel gelukt is om het rechte bankdruk bankje te bemachtigen.:p

Mooi, zo mag ik ut horen, wel hardcore rammen dan heh? ;)

Idd, als ik 1 ding wel super irri vind is dat je moet wachten alsof ut een attractie van de efteling is :(

Wie heb je daarvoor inelkaar moeten slaan? :D
 
ik ga vanaf nu jou log volgen, je volgt de mijne ook trouw!
 
ik ga vanaf nu jou log volgen, je volgt de mijne ook trouw!

Welkom gappie ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Nou, vandaag Tieten training, en ik werd me toch misselijk.... was niet leuk meer....

DIINSDAG - BORST

Was al warm zat, dus nix fietsen vandaag wel ff warmup set met de barbell 20x

Bench Press 10x55, 8x75, 4x85, 10x55
Dumbbell Fly 10x20, 8x22, 8x24
Pull over 10x20, 8x22, 8x24, 6x24
Decline Bench Press 10x50, 6x65, > Au! 10x60 > Jup... en toen werd ik misselijk en heb ik me hele maag leeggekotst :( K*t zooi, heb ik weer...
Cable cross 10x18, 10x23, 10x27

Crunches Schuin 5x30

Conclusie
Nog een rustig aan training.... Balen dat ik misselijk werd en moest kotsen, ik voel echt wel dat ik aardig minder power heb dan zeg 2 weken terug... Ik baal daar stevig van en is niet best voor mijn ego, maar jah, ben toch geweest ookal voel ik me nog steeds niet helemaal 100...
 
hhhm k*t voor je man! nog nooit zoiets mee gemaakt en zeker niet op de borst....
(uhm je hebt toch niet in de zaal gekotst he :haha:)

maar kom op. dan neem je maar een maaltijdje extra en ga optijd slapen.
dan doe je de volgende training gewoon dubbel zo goed... punt :D
 
Mooi, zo mag ik ut horen, wel hardcore rammen dan heh? ;)

Idd, als ik 1 ding wel super irri vind is dat je moet wachten alsof ut een attractie van de efteling is :(

Wie heb je daarvoor inelkaar moeten slaan? :D

Uiteraard. Ik heb vanavond trouwens tijdens body pump de benen ook hard geramt, maar dat komt zeker ongeloofwaardig over, gezien er geen man in die les is. ;)

Heel irritant, voor mij vaak ook een reden om iets anders te gaan doen als iets bezet is. ;)

Een hele grote brede gast.:eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven