AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
heheheh... thnx guys! Just what i need! Alleen vandaag weer ff k*t... u read it morgen... ik hoop echt dat de BCAA's me ff een handje helpen nu... sjit....

Ik zal maar niet vertellen dat ik gisteravond om 3 uur 's nachts dat berichtje al heb gelezen ;)

Maarre dit klinkt alsof we de soap Kwark Shoulder's episode 2 gaan krijgen :( Owneej!!

Nou ut valt allemaal mee... Schoduers houden zich goed nu... maar nu weer dit:
Ik ben de hele week al ziek, zwak en misselijk... Kep maandag avond nog getraind, de trainingen van Zaterdag en Maandag moet ik overigens nog posten, maar gaat nie echt lekker...

Bovendien is bij de training van afgelopen Maandag ook weer iets leuks gebeurt: Met squatten de barbell net ff te hoog in mijn nek gehad, en zei er iets krak in mijn vierde wervel... niet echt veel pijn, wel stijf... Is het nog wel een beetje maar gaat nu wel beter nu ik noodgedwongen rust heb moeten nemen...

Straks toch echt weer een training. Nu gaat echter alles op deload, dus ook de borsttraining van straks...

Beterschap. en veel succes met je training :)

3 uur s`nachts? wat heb je uit lopen spoken kwark.

Bedsport ;) hehe

inderdaad, zo ga je geen knaltraining neerzetten :rolleyes:

Nope, idd! Ga vandaag ook pas weer (aangepast) trainen

Ik zal maar niet vertellen dat ik gisteravond om 3 uur 's nachts dat berichtje al heb gelezen ;)

Maarre dit klinkt alsof we de soap Kwark Shoulder's episode 2 gaan krijgen :( Owneej!!

Valt allemaal mee Ruub! Ben alleen herstellende van flinke griep, en een sjagarijnig nek werveltje....

y0

Goed herstellen kwark dan kom je zo weer terug ouwe!

Gaat goed kwark!!!!!!

Aah, die gaat zweten vanavond :p Ik ga morgen ook trainen maar wel in de ochtend...Die hitte is gewoon niet te doen :D

Kwark, jouw fysiek is echt bruut! Complimenten!

Thnx man, maar jah... de eeuwige twijfel aan mezelf heh??

Aah, die gaat zweten vanavond :p Ik ga morgen ook trainen maar wel in de ochtend...Die hitte is gewoon niet te doen :D

Kwark, jouw fysiek is echt bruut! Complimenten!

Hehe, ik ben ook bewust om 21 uur pas naar de gym gegaan, gelukkig is Harry (mijn trainer en de eigenaar van de toko) mij genadig, en heeft de airco in het kracht honk gezet :D

Thnx gozer, zodra ik het zelf ga geloven, draag ik vast al XXL... Ben nu bij de L, dus het gaat blijkbaar de goeie kant op denk ik :D

Nou mensen, de trainingen die "lost" waren:

Zaterdag - Ratjetoe > Weer weekend bij mijn zus, moest dus veel trainingen in één integreren... Vond ut trouwens best ff leuk, in mijn ouwe gym, en ff flink pompen die zooi.... De feedback mocht er wezen hihihi

Schouders, Biceps, triceps & beetje Borst

Side raises 3x20x14
Front raises 3x15x14
Bench Press 10x50, 10x60, 10x70, 8x70, 8x80, 8x80
Cable Cross 15x20, 15x25, 15x25, 15x25 (was in mijn ouwe gym in winschoten, vandaar andere gewichten)
Dumbbell curl 15x18, 15x18, 15x18
Triceps push down 15x50, 15x60, 15x60, 10x70 > Sjit... hier doe ik ut voor! Die armen zijn hardcore man!

Conclusie

Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar omdat ik nogal wat gebrekkige training had van de week, en nogal tijdgebrek, besloot ik even off-schema te trainen, en puur om de pomp erin te rossen! Nou dat is gelukt, en kreeg nog leuke feedback van de kickboxers verderop in de gym!
Ik heb de mazzel dat ik behoorlijk droog ben, dus als ik dan een flinke pomp heb, begin ik er zowaar als een bodybuilder uit te zien, hehe :D Ben best wel tevreden, al is geduld niet mijn sterkste kant, en vind het best moeilijk mijn motivatie vast te houden, zeker omdat ik alleen train :(

Laatst bewerkt:
Ja, ik weet hoe laat het is :D Kan niet slapen, dus dacht ik post nu maar mijn training in plaats van morgen... ahum...

Maandag - Benen (o jee...)

Warmup

Fietsen, b*ch!

Full Squat 10x95, 8x115, 8x135, 6x145 > Bij de laatste set op de 4e rep, zei mijn 4e rug wervel krak!!! Ik bleef doorgaan, want pijn deed het nog niet, al was ik best in shock... wat nu weer?? Blijkt dat ik de barbell de hoog in mijn nek had, met 145 erop, sjit zeg!
Leg press 10x100, 8x120, 8x131, 6x147 > Netjes, maar bezorgt om wervel... en pijn begint
Leg Ext. 10x73, 8x86, 8x100, 6x107 > PR! Maar pijn komt nu echt.

Ik word misselijk, en besluit het heirbij te laten :(

Dinsdag en Woensdag

Ik ben ziek, heb buikpijn, voel de rug wervel flink (blijkt gelukkig een peesje te zijn), maar ben bovendien lekker depri... Ik besloot rust te houden... en dat deed me goed gelukkig!

Donderdag

Mijzelf weer opgeraapt van de grond, en ben weer gaan trainen, wilde aanvankelijk geheel op deload, want ik wist ook neit wat de wervel ging doen, maar nijn trainer sprak mij tegen, en zei dat ik beter de lastige oefening kon overslaan, en gewoon enigsins aangepast kon trainen, ik zou mijzelf te veel off-track werken... ik heb geluisterd, en een (relatief) goeie training neergezet:

BORST

Bench Press 10x45, 8x65, 8x75, 6x75 (lekker rustig aan, static hold hier en daar)
Incline Bench Press > 8x65 > Gestaakt, nu begrijp ik mijn pijn in mijn de schouders, de hoek waaronder ik spanning zet is ongunstig... Heb dit besproken, we bedenken er wat op... goed dat ik dit nu weet...
Dumbbell Fly's 10x20, 8x22, 8x24, 6x24 > zozo.... dat ging lekker! Zeker voor een gammele pannenkoek als ik haha
Decline Benh Press (met langzaam omhoog komen...lekker!) 15x20, 15x40, 8x60, 6x60
Cable Cross (3 sec. static hold) 4x15x18 > De pomp is gruwelijk!

Heb door de static holds ook een beetje de schouders meegepakt, erg lekker en was verbaasd over mijn energie ondanks dat ik nog een beetje in de lappen mand zit!

Dit is geen deload training hoor bro.
Dat is op 50% namelijk...

anyway toch nog even je best gedaan.

Juist, zo is dat XL ;)

klopt als een zwerende vinger ;)
Harry vond een volledige deload onnodig. zie de comments

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven