XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ahh valt gelukkig nog beetje mee!! Sterkte ermee!! (Ow nee, straks ligt onze hele competitiestrijd eruit!!)

Damn, ik heb het nu zwaar met niet aan de alcohol zitten!! Ga vandaag nog trainen maar wel al een biertje in me mik zitten... zou het heel erg slecht voor me zijn?

haha, valt wel mee, gewoon me koppie erbij houden heh? Komt wel goed! Wil toch meer op massa gaan trainen dan op kracht binnenkort, dus ik zing het nog ff uit...

kan geen kwaad, bier is overrated !

Enneh... don't worry... Ik maak nog steeds gehakt van je :D Dus de competitie blijft on! ;)

haha, valt wel mee, gewoon me koppie erbij houden heh? Komt wel goed! Wil toch meer op massa gaan trainen dan op kracht binnenkort, dus ik zing het nog ff uit...

Enneh... don't worry... Ik maak nog steeds gehakt van je :D Dus de competitie blijft on! ;)

hehe, zo mag ik het horen, perfecte motivatie

Hehe, ff checken of je er nog zin in had ;)

Nou, ik lijk wel te lijden aan manische depressie, want zo lacht jantje, zo huilt jantje... Maar vandaag lacht jantje, ;) Ik heb me er toch een beestachtige training op zitten, voor mijn normen geweldig!!!

DONDERDAG RUG

Warmup

Rekken en strekken
Pully lateral wide grip 2x15x52 (snel achter elkaar)

RUG

Pully Lateral Wide Grip 10x66, 8x73, 8x73, 6x79 > schouder houd zich goed... zeer gecontroleerd uitgevoerd.
Deadlift 10x75, 8x95, 6x115, 4x135, 3x155, 1x165 > SJEZUS!!! PR hierzo! Trainer was erbij, 3e set deed ik de eerste reps niet helemaal zuiver, rest wel! Ik wist vorige week dat er meer in zat, maar dit??? Ik ben erg tevreden, en heb een gruwelijke pomp... Ik lijk wel een beetje breed te worden hehe
One Arm BOR (dumbbell) 10x40, 8x42, 6x42 > Alweer PR, t*ring waar haal ik de energie vandaan. Ik heb ook goed gerust vannacht en nacht ervoor, en gruwelijk veel gegeten, dus dat zal het ook zijn.
Vertical Row (machine) 10x59, 8x73, 8x86, 6x100 > WTF!!

Conclusie

Dit is een training om in te lijsten, mijn trainer is ook erg tevreden, hij hamert ook niet voor niks op correcte uitvoering. Hij is een goeie motivator en leermeester, dat heb ik al wel gemerkt. Ik ben weer gelukkig, en de schouders morgen krijgen een makkie, ik laat ze de komende 2 weken relatief met rust...YES!!!! :D

Ik ben meteen weer helemaal happy de pappy van je verslag, zie je nou als je al die kwark opspaard en niet rond laat slingeren wat een beesten training je eruit knalt.:D

Aha... dus ergens in het noorden van het land werd er ook rug getraind?! ;)

Goed dat je positief bent over je training. Geeft alleen maar extra motivatie voor volgende keer :thumb:

heeeel erg mooie training, zowat de mooiste die ik tot nu toe heb gezien...doe zo verder kerel!

Lekker bezig man!!

1x 165kg... OMG!! Ik ga het nog zwaar krijgen morgen!

Goede training kwarkie!
Deadlift gaat de goede kant op, heb je een trainer die je begleid met training en voeding?

Mooie PR kwark op de DL gefeliciteerd.

keep up the good work.

Aha... dus ergens in het noorden van het land werd er ook rug getraind?! ;)

Goed dat je positief bent over je training. Geeft alleen maar extra motivatie voor volgende keer :thumb:

het noorden heb ik ingeruild voor Eindhoven ;) En verdomd, daar kom ik gewoon een hele toffe trainert tegen! Ik ben in goede handen nu ;) Jihaaahh!

Goede training kwarkie!
Deadlift gaat de goede kant op, heb je een trainer die je begleid met training en voeding?

Jup ik heb een trainer die me begeleid met de trainingen en strategie, voeding doe ik op basis van eigen recearch. Thnx Robert, ik doe mijn best ;) (als ik niet koppig ben hehe :o)

Mooie PR kwark op de DL gefeliciteerd.

keep up the good work.

Thnx XL, een keertje de wind in de rug is welkom... Volgende week ga iki de oefening posten, volgens mijn trainer voer ik um perfect uit... You be the judge, ;)

met zo'n training hoor je ook vol zelfvertrouwen te zitten! echt mooi hoor kerel. ik ben erg nieuwsgierig naar de volgende training :cool:

Nieuwe week voor de boeg ouwe :wl:

Dus medebrabander... zet hem op!

Toch niet weer met bakken Kwark lopen gooien dit weekend Kwark?? ;)

Deze week ga je rammen b*ch! Anders kom ik je persoonlijk de sportschool weer insleuren!! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven