Nou, ik lijk wel te lijden aan manische depressie, want zo lacht jantje, zo huilt jantje... Maar vandaag lacht jantje,

Ik heb me er toch een beestachtige training op zitten, voor mijn normen geweldig!!!
DONDERDAG RUG
Warmup
Rekken en strekken
Pully lateral wide grip 2x15x52 (snel achter elkaar)
RUG
Pully Lateral Wide Grip 10x66, 8x73, 8x73, 6x79 > schouder houd zich goed... zeer gecontroleerd uitgevoerd.
Deadlift 10x75, 8x95, 6x115, 4x135, 3x155, 1x165 > SJEZUS!!! PR hierzo! Trainer was erbij, 3e set deed ik de eerste reps niet helemaal zuiver, rest wel! Ik wist vorige week dat er meer in zat, maar dit

Ik ben erg tevreden, en heb een gruwelijke pomp... Ik lijk wel een beetje breed te worden hehe
One Arm BOR (dumbbell) 10x40, 8x42, 6x42 > Alweer PR, t*ring waar haal ik de energie vandaan. Ik heb ook goed gerust vannacht en nacht ervoor, en gruwelijk veel gegeten, dus dat zal het ook zijn.
Vertical Row (machine) 10x59, 8x73, 8x86, 6x100 > WTF!!
Conclusie
Dit is een training om in te lijsten, mijn trainer is ook erg tevreden, hij hamert ook niet voor niks op correcte uitvoering. Hij is een goeie motivator en leermeester, dat heb ik al wel gemerkt. Ik ben weer gelukkig, en de schouders morgen krijgen een makkie, ik laat ze de komende 2 weken relatief met rust...YES!!!!