AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
4x100, Kwark: wat een beescht!

Je gaat met ontzettend grote stappen vooruit na die kuur van je; klasse kerel. :D

Nog even en mannen zoals skinnie of Jarno zullen door jou bedreigd worden en ik weet zeker dat jij volgende zomer veel aandacht zal krijgen op het strand ... ;)
 
Ga je nu elke training maxen? Zorg dat je ego je hier niet in de weg zit en hou je aan je aanvalsplan om dikke massa te pakken. Je bent per slot van rekening een bb-er, dus pompen zul je!
 
4x100, Kwark: wat een beescht!

Je gaat met ontzettend grote stappen vooruit na die kuur van je; klasse kerel. :D

Nog even en mannen zoals skinnie of Jarno zullen door jou bedreigd worden en ik weet zeker dat jij volgende zomer veel aandacht zal krijgen op het strand ... ;)

Nou, dat zie ik voorlopig niet gebeuren hahaha :D
Thnx man... :bow:

Ga je nu elke training maxen? Zorg dat je ego je hier niet in de weg zit en hou je aan je aanvalsplan om dikke massa te pakken. Je bent per slot van rekening een bb-er, dus pompen zul je!

Nee Mac, don't worry... Ik wil gewoon een bepaald niveau hebben behaald, en dat handhaaf ik dan. Daarbij doe ik ook veel dropsetjes, om de spieren ff goed te laten ontploffen haha

vast wel, maar je zal hem er eerst moeten uitkrijgen!

Ik kijk wel wat er gebeurt vanaaf :rolleyes:
 
Kommop die 160kg zit erin kwark!!
 
Ach, ik heb een tijdje geleden ook iedere week gemaxt. Leukste trainingen van mijn leven.
Als je het volume nadien niet te hoog zet en je rust neemt kan je dat gerust een weekje
of 6 volhouden. Maar wel telkens met kleine stapjes verhogen.
 
Kommop die 160kg zit erin kwark!!

Ach, ik heb een tijdje geleden ook iedere week gemaxt. Leukste trainingen van mijn leven.
Als je het volume nadien niet te hoog zet en je rust neemt kan je dat gerust een weekje
of 6 volhouden. Maar wel telkens met kleine stapjes verhogen.

:rolleyes: heerlijk knallen!! Sja, nu ik best wel sterk begin te worden moet ik er gebruik van maken toch?
 
TRAINING VAN GISTEREN:

De Poten

Squat

10x100
10x120
8x140
3x160 > PR!

Dropsets: (-achtig...lekker langzaaaaam)

5x100
5x100

Leg Press

10x100
10x130
10x160
10x190
10x190

Leg Extension

10x50
10x70
10x90
10xfullstack

Toe press

20x85
20x105
20x135

Abs machine

20x35
20x60
20x75

Leg raises

tig keer

Conclusie

Nice. ewoon nice. Maar wel moe. En dat is ook nice. Nice dus.
 
Laatst bewerkt:
Hoppa! Congrats on the PR

Dropsetjes moet je trouwens tot net niet fail doen, gewicht eraf en weer tot net niet fail,
tot je niets beduidend meer op de barbell hebt ;)
 
Hoppa! Congrats on the PR

Dropsetjes moet je trouwens tot net niet fail doen, gewicht eraf en weer tot net niet fail,
tot je niets beduidend meer op de barbell hebt ;)

Tuurlijik, maar ik had een beetje haast... dus ja, technisch gezien zijn het dus geen dropsetjes eh? hahaha....

Thnx Robski
 
gefeliciteerd met je PR beest.
Hoe gaat het met je?
 
gefeliciteerd met je PR beest.
Hoe gaat het met je?

Moge pee!! Thnx meid, gewoon doorknallen eh? En ik voel ze wel nu haha

sja, gewoon doorgaan met ademhalen eh? Beetje depri maar dat gaat wel weer over, gelukkig zijn jullie er om me een beetje te motiveren :kiss:

fysiek begint het er allemaal erg interessant uit te zien, en ik begin steeds droger te worden. Ik ben erg tevreden tot dusver. De 4e injectie is er gisteren avond in gegaan en ik bouw de dianabol nu af... Die is over een week op.
 
Vatsige squat kerel :eek: Super!
 
holy shit man.. 't begint nu ECHT serieus te worden, hehe!
 
Netjes kwark!

Lekker getraint.

Nice dus.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven