Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joo kwark,
ik volg stil je progressie van je kuur, gaat prima man!
had je net trouwens via yosh toegevoegd op youtube.
greezzzzzzzzz

Thnx.Dat is idd een schitterend fysiek! Veel geduld, keihard trainen, eten als een beest, slapen als een schattig baby'tje en dan misschien ooit... Succes![]()
Beloning:
350 gram spinazie aardappel stampie
125 gram gehakt
225 gram kipfilet

Goedenmorgen kwarkie,
Dat streeffysiek ziet er niet verkeerd uit.
Nog ff door knallen.![]()
Ik ook! Ik ga de bench press vervangen door de flat dumbbell press, omdat a) de bench gewichten demotiverend zijn en b) omdat ik mijn triceps zo goed voel bij de dumbbell press.
Ik ook! Ik ga de bench press vervangen door de flat dumbbell press, omdat a) de bench gewichten demotiverend zijn en b) omdat ik mijn triceps zo goed voel bij de dumbbell press.
Wat staat er voor jou op het programma vandaag?

hoe kan een gewicht demotiverend werken
gewoon lekker doortrainen en dan komt het vanzelf
als ik alle gewichten gelijk zou halen die ik graag zou willen halen
dan is er toch geen **** meer aan
kom op jochie trainen met die hap - zie kwarkie die geeft ook niet op
al moet ik wel zeggen
kwark gaat door elke barriere volgens mij![]()

Opgeven? Nah, zo zie ik het eigenlijk niet. Ik probeer een manier te zoeken om wat meer progressie te boeken op mijn borst, en ik ga eens aankijken of DB daarmee kunnen helpen.
En eerlijk gezegd, van 40kg naar 50kg in ongeveer 5 maanden, vind ik wel demotiverend. En vooral als je daar al 3 weken op zit. Maargoed, ik ga over een aantal weekjes weer benchen, en we zullen zien!
Kwarkie, trainze vanavond. Gaat helemaal goedkomen, ****ing beest!
Opgeven? Nah, zo zie ik het eigenlijk niet. Ik probeer een manier te zoeken om wat meer progressie te boeken op mijn borst, en ik ga eens aankijken of DB daarmee kunnen helpen.
En eerlijk gezegd, van 40kg naar 50kg in ongeveer 5 maanden, vind ik wel demotiverend. En vooral als je daar al 3 weken op zit. Maargoed, ik ga over een aantal weekjes weer benchen, en we zullen zien!
Kwarkie, trainze vanavond. Gaat helemaal goedkomen, ****ing beest!
Ja, dat zeker. Sowieso wil ik eens goed de techniek onder de loep nemen, en aan die paupers hier die vandeweek zo achterlijk reageerden laten zien dat het geen k*tsmoesjes waren.
Ja, dat zeker. Sowieso wil ik eens goed de techniek onder de loep nemen, aan aan die paupers hier die vandeweek zo achterlijk reageerden laten zien dat het geen k*tsmoesjes waren.
Alleen nog even kijken, of Kwarkie hierheen komt, of ik daarheen ga.

Wat is het hier gezellie![]()
Zo, superdude training zit er weer op en ow, ow, ow, wat heb ik een brute pomp nog nooit zo erg gehad de aders staan zelfs op me tits
jullie kunnen wat beleven aan het einde van mijn kuur, dat staat al wel vast... Echt overal aders ook: traps, schouders, borst en biceps, damn...