MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Joo kwark,
ik volg stil je progressie van je kuur, gaat prima man!
had je net trouwens via yosh toegevoegd op youtube.

greezzzzzzzzz

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.802
Dat is idd een schitterend fysiek! Veel geduld, keihard trainen, eten als een beest, slapen als een schattig baby'tje en dan misschien ooit... Succes :D

Kwark goed bezig kul. Dat streeffysiek is nog ff werken :D

Goedenmorgen kwarkie,

Dat streeffysiek ziet er niet verkeerd uit.
Nog ff door knallen.;)

• #4.808
Vanaaf weer ff ouderwets hard knallen!
Ik ook! Ik ga de bench press vervangen door de flat dumbbell press, omdat a) de bench gewichten demotiverend zijn en b) omdat ik mijn triceps zo goed voel bij de dumbbell press.

Wat staat er voor jou op het programma vandaag?

• #4.810
Ik ook! Ik ga de bench press vervangen door de flat dumbbell press, omdat a) de bench gewichten demotiverend zijn en b) omdat ik mijn triceps zo goed voel bij de dumbbell press.

Borst, buik armpies :D

morgen weer skoftig squatten, kep er nu al zin in (niet in de laatste plaats omdat ik er best goed in ben geworden ghehehe)

hoe kan een gewicht demotiverend werken???
gewoon lekker doortrainen en dan komt het vanzelf
als ik alle gewichten gelijk zou halen die ik graag zou willen halen
dan is er toch geen **** meer aan
kom op jochie trainen met die hap - zie kwarkie die geeft ook niet op
al moet ik wel zeggen
kwark gaat door elke barriere volgens mij;)

Opgeven? Nah, zo zie ik het eigenlijk niet. Ik probeer een manier te zoeken om wat meer progressie te boeken op mijn borst, en ik ga eens aankijken of DB daarmee kunnen helpen.

En eerlijk gezegd, van 40kg naar 50kg in ongeveer 5 maanden, vind ik wel demotiverend. En vooral als je daar al 3 weken op zit. Maargoed, ik ga over een aantal weekjes weer benchen, en we zullen zien! :D

Kwarkie, trainze vanavond. Gaat helemaal goedkomen, ****ing beest!

Opgeven? Nah, zo zie ik het eigenlijk niet. Ik probeer een manier te zoeken om wat meer progressie te boeken op mijn borst, en ik ga eens aankijken of DB daarmee kunnen helpen.

En eerlijk gezegd, van 40kg naar 50kg in ongeveer 5 maanden, vind ik wel demotiverend. En vooral als je daar al 3 weken op zit. Maargoed, ik ga over een aantal weekjes weer benchen, en we zullen zien! :D

Gaan jullie nou nog een keer samen trainen?

het gaat nou eenmaal niet altijd snel
geef jezelf de tijd - echt dat is het belangrijkste
ik ben ook geen bencher - ik heb er ook een tijd over gedaan
om een acceptabel gewicht te pakken
soms ligt het aan aanleg/motivatie/clean zijn of niet/lichaam

Gaan jullie nou nog een keer samen trainen?
Ja, dat zeker. Sowieso wil ik eens goed de techniek onder de loep nemen, en aan die paupers hier die vandeweek zo achterlijk reageerden laten zien dat het geen k*tsmoesjes waren.
Alleen nog even kijken, of Kwarkie hierheen komt, of ik daarheen ga.

Laatst bewerkt:
Ja, dat zeker. Sowieso wil ik eens goed de techniek onder de loep nemen, aan aan die paupers hier die vandeweek zo achterlijk reageerden laten zien dat het geen k*tsmoesjes waren.
Alleen nog even kijken, of Kwarkie hierheen komt, of ik daarheen ga.

Oke.;)

• #4.818
Wat is het hier gezellie :rolleyes:

Zo, superdude training zit er weer op en ow, ow, ow, wat heb ik een brute pomp nog nooit zo erg gehad de aders staan zelfs op me tits

• #4.820
DINSDAG - IK POMP ME NET ZO LANG VOL TOT IK ONTPLOF TRAINING

Banken

20x20
10x40
10x60
8x80
5x90
5x90

Pomp setjes:

12x70
12x70
12x70

Schuin DB Pressen

12x24s
12x24s
12x28s
12x28s > FF rustig aan, niet meteen die schouders weer over belasten. Die dingen groeien toch wel

DB Fly's

10x24s
10x24s
10x28s
10x28s

Peck Deck (gewoon omdat ik daar ff zin in had)

15x85
15x85
10x105
10x115

DB Curl

15x20
15x20
15x22

Cable Curls

10, 12.5, 15, 17,5 tot fail

Conclusie

Zo bruut heb ik mijzelf nog niet gezien, damn, i love roids :eek: jullie kunnen wat beleven aan het einde van mijn kuur, dat staat al wel vast... Echt overal aders ook: traps, schouders, borst en biceps, damn...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven