AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
praat je wel eens met een professioneel iemand?

Zelden.


Hey Siem, hoe istie kerol? Tijd niet meer gesproken man, wat spook je uit?

2 woorden: Overload en supercompensatie. Succes

Als ik nou begreep wat je daarmee bedoeld...

Lekker kotsen, goed bezig :thumbup:

Ik vond die ervaring toch minder prettig. Gelukkig weet ik waar het door komt. Is alleen weinig aan te doen...

zieke t-bar row

Thnx. Kwam ook niet in de gym om te knikkeren.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Waarom turbo stand?

Ik had ergens een artikel gelezen over shock-effect. Ik wilde bij wijze van experiment ondervinden wat daarvan de effecten zijn.
 
Zelden.



Hey Siem, hoe istie kerol? Tijd niet meer gesproken man, wat spook je uit?

jaa, goed he!
net nieuw voedingschematje gemaakt.. 5500 kcal per dag.. hopen dat ik snel aankom!
 
Conclusie:

Helemaal kapot. Dood. Leeg. over, sluiten...
Maar de pomp is extreem bruut. Mijn schouders doen zeer als hell, maar die dingen worden trouwens groot damn En eindelijk, eindelijk zie ik de lats een flink stuk uitsteken! Goeie training...

F*ck yeah! :hedbang:

Lekker training kwark, je hebt de mentaliteit van een echt monster! groot zul je worden :)
 
hoelang duur je kuur nog?
 
jaa, goed he!
net nieuw voedingschematje gemaakt.. 5500 kcal per dag.. hopen dat ik snel aankom!

Mooi man! Volhouden eh?
Trouwens, wat doe je op 2 januari? Ik kom dan naar het hoge noorden, kunnen we wel ff samen gaat knallen in Ultimate Gym :rolleyes:

F*ck yeah! :hedbang:

Lekker training kwark, je hebt de mentaliteit van een echt monster! groot zul je worden :)

Thnx gappie, alleen jammer dat het groot zijn nog science fiction is ;)
 
Mooi man! Volhouden eh?
Trouwens, wat doe je op 2 januari? Ik kom dan naar het hoge noorden, kunnen we wel ff samen gaat knallen in Ultimate Gym :rolleyes:

2 januari is traindag :D!
ik ben er wel rond 19:00
 
Dat is het 'm nou net. Je begrijpt er niks van.
Deze twee begrippen die worden aangehaald door harnak zijn niet onbelangrijk als je ook maar iets wilt begrijpen van trainen.

Leg uit, leer mij wat... ;) Per slot van rekening heb ik de kennis niet in pacht...

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

2 januari is traindag :D!
ik ben er wel rond 19:00

Nais, ben ik er ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Kwarkie raakt overtraint. Pezen die zeuren, schouders die steeds meer van zich laten horen enzovoort. Herstel niet voldoende.

Ik heb al een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen en toch progressie kan maken.
In het verlengde op waar harnak en Impo mij op wijzen, is omgekeerd piramide trainen misschien wel wat voor mij...

Es ff dokteren hoe ik dit zo kan inpassen dat elke groep 3 dagen rust krijgt.
Ik denk dat ik 3-daagse split ga doen, maar wel met 4 trainingdagen.
Ik heb dan training A, training B en training C, en ga een stuk lager in gewicht trainen.

Ik verhoog hiermee de frequentie maar verlaag aanzienlijk de intensiteit.

Ik fiets een nieuw schema inelkaar, en post hem daarna, dan kunnen jullie het gebruikelijke plasje erover doen...
 
Respect voor je training maar zoals al eerder is opgenoemd doe eens wat rustiger aan en verlaag je intensiteit, is ook belangrijk zo nu en dan, ook al ben je aan de fuel je kan niet alsmaar blijven gaan.
 
Respect voor je training maar zoals al eerder is opgenoemd doe eens wat rustiger aan en verlaag je intensiteit, is ook belangrijk zo nu en dan, ook al ben je aan de fuel je kan niet alsmaar blijven gaan.

Thnx mino, zie boven.
 
Thnx mino, zie boven.

Gelezen, ik dacht ik trek me beidehand grote bek open, want je wilt natuurlijk niet afgemauwd worden door een kleine k*tjong en je gaat je best doen om mij de mond te snoeren, am I right? ;)
 
Gelezen, ik dacht ik trek me beidehand grote bek open, want je wilt natuurlijk niet afgemauwd worden door een kleine k*tjong en je gaat je best doen om mij de mond te snoeren, am I right? ;)

Whahaha :roflol: nee hoor, mijn tenen worden al wat korter :p
 
Dat is het 'm nou net. Je begrijpt er niks van.
Deze twee begrippen die worden aangehaald door harnak zijn niet onbelangrijk als je ook maar iets wilt begrijpen van trainen.

ach dan steek je er toch gewoon een spuit extra bij?
 
Kwarkmans..je kunt ook te ver gaan! Je gaat al die goddelijke zorgvuldig gesellecteerde macronutrienten er toch niet uit gooien tijdens je training?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven