XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
klopt, dat pak ik met rug genoeg mee. Ik probeer de trainingen wat simpeler te houden, anders zit ik straks weer met een overtraind lijf de klooien.

ik ga een eind met je mee
maar je voorste schouderkoppen pak je ook met borst
dan zou ik eerder de front raises eruit gooien
en face pulls doen bijv
en door één zo'n oef raak je niet gelijk overtraind hoor kwark;)
 
ik ga een eind met je mee
maar je voorste schouderkoppen pak je ook met borst
dan zou ik eerder de front raises eruit gooien
en face pulls doen bijv
en door één zo'n oef raak je niet gelijk overtraind hoor kwark;)

+1 of rear deltoid op de fly machine is ook een fijne oefening.
Daarbij gaat het meer om meer herhalingen dan om hoog gewicht, toch ?
 
+1 len , rear delt op fly is geweldig
 
Goede training gister!:D Wat staat er vandaag op het programma?
 
ik ga een eind met je mee
maar je voorste schouderkoppen pak je ook met borst
dan zou ik eerder de front raises eruit gooien
en face pulls doen bijv
en door één zo'n oef raak je niet gelijk overtraind hoor kwark;)

die fronts hou ik er juist in zodat mijn schouders ivm de blessure er meer baat bij heeft...

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Goede training gister!:D Wat staat er vandaag op het programma?

Vandaag zijn de sateprikkertjes aan de beurt.
 
hoe gaat het met je chick?
of was het een onenightstand :D
 
Laatst bewerkt:
dan gooi je toch die side-raises eruit
voor de rear delts of bolr
vind je me al een zeikerd worden kwark:D
 
dan gooi je toch die side-raises eruit
voor de rear delts of bolr
vind je me al een zeikerd worden kwark:D

hahaha, ja, nogal ja :p gehehe
normaal doe ik wat lateral raises erbij, en dat is meer dan genoeg. 3 of 4 oefeningen per groep is meer dan zat. In de huidige setting train ik alles 2x per week. (3dagen rust per groep)
 
Hoe gaat het met je fysiek kwark? Flinke massa winst al geboekt? Of staan er ergens nieuwe pics?
 
Ey, je bent in ieder geval weer beter! Draad weer opgepakt! Beter! Beste wensen nog Kwarrukie!
 
Hoe gaat het met je fysiek kwark? Flinke massa winst al geboekt? Of staan er ergens nieuwe pics?


Gaat best aardig. Ik sta mooi droog (dankzij die akelige griep) maar ben weer flink aan het vreten geslagen...

Kep nog geen nieuwe pics gemaakt. Ik wacht er ook ff mee tot ruim na de kuur. Tenzij er weer enorme groepsdruk komt, maar dat zal wel meevallen haha, ik sta niet meer zo in de picture :p
 
groepsdruk groepsdruk groepsdruk! :p nee meeste zijn we denk ik met pics na je nakuur hé, dat is het duidelijkst om te zien hoeveel netto winst je uiteindelijk hebt geboekt
 
Zou niet tot ruim erna wachten want je levert altijd weer wat in erna.
 
Je staat wel in de kijker hoor, iedereen komt gewoon langs om te kijken of er weer nieuwe foto's zijn, zo niet gaan ze weer :P.
 
Ey, je bent in ieder geval weer beter! Draad weer opgepakt! Beter! Beste wensen nog Kwarrukie!

Gelukkig wel, al moet ik weer ff wennen, kep een flinke jas uitgetrokken van de griep, jakkie!

Jij ook de beste wensen Sue ;)

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

groepsdruk groepsdruk groepsdruk! :p nee meeste zijn we denk ik met pics na je nakuur hé, dat is het duidelijkst om te zien hoeveel netto winst je uiteindelijk hebt geboekt

Just you wait & see... ben nu al best tevreden en ik heb nog dik een maand!

Zou niet tot ruim erna wachten want je levert altijd weer wat in erna.

Ligt er maar aan hoe ik het met eten blijf volhouden...

Je staat wel in de kijker hoor, iedereen komt gewoon langs om te kijken of er weer nieuwe foto's zijn, zo niet gaan ze weer :P.

hehehe, nais! Komt wel goed... Binnenkort dan maar ff een flink pomp sessietje doen en schieten maar :p
 
hahaha, ja, nogal ja :p gehehe
normaal doe ik wat lateral raises erbij, en dat is meer dan genoeg. 3 of 4 oefeningen per groep is meer dan zat. In de huidige setting train ik alles 2x per week. (3dagen rust per groep)

dan hou ik erover op;)
 
en heb je tot nu toe al gegained wat je verwacht had? of is het tegen/boven verwachtig?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven