MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.521
Succes, man! Hopelijk sneuvelen er een paar pr's vandaag ;)

thnx. Nou dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het een "Hardcore Gym Massacre" gaat worden... het motto van deze training!
Nu ... dus klaar met lullen, tijd om te poetsen! Ik hoop dat de ijzer goden mij nu hebben vergeven en mij een monster training geven! Ik ben weg!

Laatst bewerkt:
thnx. Nou dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het een "Hardcore Gym Massacre" gaat worden... het motto van deze training!
Nu ... dus klaar met lullen, tijd om te poetsen! Ik hoop dat de ijzer goden mij nu hebben vergeven en mij een monster training geven! Ik ben weg!
Succes kerel.. zet m op!

• #5.524
Zo. Kwarkie has left the building....

Nu snel naar huuske knallen en de training posten.

hop hop!

waar blijven die knalworkouts?

Bam!

Heb van horen zeggen dat die lekker hard ging vandaag.

• #5.532
Mijn draadloos doet het niet dus dan maar via de iPhone ...

Bench press

12x60
8x80
6x90
6x100

db incline press

12x20s
10x24s
10x28s

peckdeck

12x85
10x105
10x125

cable cross

10x15s
10x17.5s
10x21s
10x21s

omgekeerd

idem

Side raises (strict)

12x18s
10x20s
10x22s

db shoulder press

10x24s
10x28s
10x30s

bend over lateral raises

10x16s
10x20s
10x20s

conclusie

prima zo, zeker met al dat gejut met eten. Met banken voelde ik wel ff dat ik zo slecht had gegeten deze week door me pijnlijke bek. Ondanks dat heb ik ne kranig geweerd al zeg ik het zelf...

Nou idd kwark, nette training!
Beterschap met je smoeltje ;)

Wat lees ik steeds over je smoel, volgens mij ben jij brutaal uitgewoond :yarly:.
Verder goeie training kwark alleen mag het wel een tikkie brutaler :D

borst/schouders = een pittige combi
goed gewerkt

moet zwaar geweest zijn voor je voorkant schouders, als je borst schouders doet...pittige workout in ieder geval, netjes!

Nou als je die training morgen niet voelt dan weet ik het ook niet meer :roflol: Inderdaad een flinke opdonder voor je bovenkant borst en voorkant schouders.. maar ach, zo kennen ons monster!

Sterkte met je waffel, komt wel goed.. en nu lekker aan een bakje kwark, die heb je wel verdient! :thumbs:

netjes kwark :D je komt er wel :D

• #5.539
Thnx meiden :D kwark gaat nu ff zijn stoom maaltijd met zalm froten en daarna een pinda shake in me giegel... En als ik die stoommaaltijd er niet in krijg doe ik die ook in de blender hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven