MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
Vandaag zijn rug en armpies toe aan een afranseling.Een ieder die mee wil bashen, mag langskomen :rolleyes:

• #5.545
dankje :D vandaag is benen rug triceps aan de buurt hehe check me training van gisters in me loggie ging super deze keer op de incline :o

Jezes kwark! WTF @ high reps op borst! je bent een bodybuilder geen beachboy:mad:

Nice 1!

Maar heb je gecut ofzo? Nu zit je VP opeens 5% lager als een maand geleden ofzo (of heb ik wat gemist?). Dacht dat die anabolen juist goed waren om echt dikke massa erbij te krijgen ipv cutten.

Nice 1!

Maar heb je gecut ofzo? Nu zit je VP opeens 5% lager als een maand geleden ofzo (of heb ik wat gemist?). Dacht dat die anabolen juist goed waren om echt dikke massa erbij te krijgen ipv cutten.
Kwark heeft last gehad van een griepje, waardoor er niet zoveel eten naar binnen ging --> afgevallen. Hij staat nu wel ****ING droog, zegt 'ie :)

Oh ok. Haha, dan zou je haast zeggen dat het goed is uitgekomen :p nu zijn de stats zeer bruut.

Thnx meiden :D kwark gaat nu ff zijn stoom maaltijd met zalm froten en daarna een pinda shake in me giegel... En als ik die stoommaaltijd er niet in krijg doe ik die ook in de blender hahaha

van de AH, die nu 2 voor de prijs van 1 is? met broccoli
had er gisteren ook 2 op. waarvan 1tje in de kantine op me werk.
haha me collega's waren er niet blij mee met de lucht die ervan af kwam :P

• #5.556
jummy, jummy :meal:

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

haha... jij zit zeker de hele dag achter je pc? :hahaha:

tussen 13-1800 wel. en nog ff trainen daar tussen.
ik ben iedere dag om 12 uur klaar met werken, en al me maten moeten gewoon naar school/werken tot 5/6. dus die zie ik 's avonds pas in het jongeren centrum.

en sowieso die posts kan je niet missen in het Allerlei gedeelte :P

maar euhh. 3000 posts vanaf juni 2009, vs vs 6300 posts vanaf april 2009 :P :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #5.558
tussen 13-1800 wel. en nog ff trainen daar tussen.
ik ben iedere dag om 12 uur klaar met werken, en al me maten moeten gewoon naar school/werken tot 5/6. dus die zie ik 's avonds pas in het jongeren centrum.

en sowieso die posts kan je niet missen in het Allerlei gedeelte :P

maar euhh. 3000 posts vanaf juni 2009, vs vs 6300 posts vanaf april 2009 :P :roflol:

hehehe, sja... verslavend eh? mijn internet wereldje is zooo klein :roflol:

• #5.560
Zo de training zit er weer op maar ben niet tevreden want kep nog steeds een beetje last van een peesje in mijn onderarm en kan daardoor niet echt lekker kracht zetten. Eerst maar ff naar huis toe en dan posten die hap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven